Είναι επίσημο. Η LG δεν θα παρουσιάσει το LG G7 στο MWC 2018, σύμφωνα με το Android Headlines, το οποίο επικαλείται πηγή μέσα από την εταιρεία. Προηγουμένως η LG είχε αναφέρει ότι ο αντικαταστάτης του LG G6 είναι στο πρόγραμμα, αλλά θα ανακοινωθεί όταν η στιγμή είναι κατάλληλη. Το Android Headlines, επιβεβαίωσε με αξιωματούχο της […]
Είναι επίσημο. Η LG δεν θα παρουσιάσει το LG G7 στο MWC 2018, σύμφωνα με το Android Headlines, το οποίο επικαλείται πηγή μέσα από την εταιρεία.
Προηγουμένως η LG είχε αναφέρει ότι ο αντικαταστάτης του LG G6 είναι στο πρόγραμμα, αλλά θα ανακοινωθεί όταν η στιγμή είναι κατάλληλη. Το Android Headlines, επιβεβαίωσε με αξιωματούχο της εταιρείας ότι η LG δεν θα παρουσιάσει τη ναυαρχίδα της στη Βαρκελώνη.
Επίσης, εκτός από το ότι δεν θα ανακοινωθεί στη Βαρκελώνη, η πηγή ανέφερε ότι το όνομα δεν έχει καθοριστεί και επομένως ίσως να μην ονομάζεται καν LG G7. Πάντως, η πηγή ανέφερε ότι η εταιρεία δεν θα πάει με άδεια χέρια στο MWC 2018 και κάτι θα παρουσιάσει. Πολύ πιθανόν να παρουσιάσει μια αναβαθμισμένη έκδοση του LG V30 και/ή μια νέα χρωματική επιλογή του LG G6.
Πολύ πιθανό να δούμε το νέο LG τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο. Το LG G7 (ή όπως αλλιώς θα αποκαλείται), λογικά θα έρχεται με κατασκευή από γυαλί και μέταλλο, διπλή κάμερα στην πλάτη και το Snapdragon 845 για SoC.
Η J.P. Morgan προβλέπει αύξηση το πολύ 50 δολαρίων στα iPhone 18 Pro, πολύ κάτω από τα 300 δολάρια που φοβόμασταν. Δες τι κρύβει η στρατηγική του Tim Cook.
Προβλεπω ημιαναδιπλουμενο smartphone που θα σκασει μυτη πριν το τελος του ετους (ολαχιστον η ανακοινωση) θα δουμε ε 😉
Καλύτερα να εστιάσει στο V40 και να κρατήσει τη θήρα 3,5mm γιατί όπως φαίνεται όλοι οι άλλοι θα την αφαιρέσουν.