Mobile Ads, Δεν φαίνεται να είναι και τόσο αποτελεσματικές τελικά…

6

Μία νέα έρευνα που είδε το φως τς δημοσιότητας δείχνει κάτι πολύ ενδιαφέρον: η πλειοψηφία των κατόχων smartphones δεν θυμούνται τις mobile διαφημίσεις που παίζουν στην οθόνη των συσκευών τους, ενώ ακόμα και αν το κάνουν αυτό, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα προβούν σε αγορά του διαφημιζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας. Επομένως, τζάμπα πάει τόσος κόπος;

Η έρευνα έγινε από την εταιρεία Azullo, με τη συμμετοχή 1.014 κατόχων smartphones στην Μεγάλη Βρετανία, οι οποίοι ρωτήθηκαν για το εάν μπορούσαν να θυμηθούν μία διαφήμιση που είχαν δει στο κινητό τους, κατά τη διάρκεια των τελευταίων 6 μηνών, με ένα ποσοστό 21% να απαντά μόνο θετικά. Οι ερωτώμενοι σε ποσοστό 53% είπαν ότι δεν μπορούσαν να θυμηθούν καμία φίρμα από εκείνες που διαφημίζονταν, ενώ μόλις το 14% από όσους θυμήθηκαν κάποια διαφήμιση στο κινητό τους, δήλωσε ότι προέβη σε αγορά.

Άρα, τζάμπα κόπος… Μήπως να απαλλαγούμε από τις ενοχλητικές mobile διαφημίσεις από την οθόνη του smartphone μας;

Mobile Ads, Δεν φαίνεται να είναι και τόσο αποτελεσματικές τελικά...

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
6 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
manolis tsagkarakis

λογικό δεν είναι όταν στη συνείδηση μας πλέον είναι σκουπίδια και αδιάφορες;;;;;;

Demis

σε μένα 98% 99% διαφημίσεων στην συνείδηση είναι σαν σκουπίδια……… έτσι όπου και να δω διαφήμιση από ένα αυτί μπαίνει από το άλλο βγαίνει. Εξαίρεση αποτελούν αστείες κλπ διαφημίσεις…… αυτές της θυμάμαι για το περιεχόμενο τους…. αλλά δεν σημαίνει κιόλας ότι θα προβώ στην αγορά……. αν χρειάζομαι κάτι θα κάνω έρευνα αγοράς θα ψάξω πολύ και μετά θα το πάρω…… διαφήμιση ποτέ δεν ήταν κινητήρια δύναμη να πάρω κάτι

giorgos

Τι ειναι διαφημιση?

Adway app here…………

Vasilis

Υπάρχει ένα φαινόμενο που λέγεται “banner blindness”, που όπως ισχύει για το web, ισχύει και για οτιδήποτε εφαρμογή “συνηθίζουμε”.

Όταν ο χρήστης θέλει να δει το περιεχόμενο, αγνοεί σχεδόν υποσυνείδειτα

Πολλές φορές έχω παρατηρήσει τον εαυτό μου να “χάνω” κάποιο button, σε κακοσχεδιασμένο site, καθώς εκείνο έμοιαζε με “διαφήμηση” (πχ ήταν Image που δεν ταίριαζε με την σελίδα, ή αναβόσβηνε κτλ) ή να μην παρατηρώ καν “κλασσική” διαφήμιση σε sites που μπαίνω συνέχεια.

Κατά τα άλλα όμως και το 20%, είναι σεβαστό ποσοστό. Πόσοι θυμόμασταν διαφημήσεις στην τηλεόραση ας πούμε; Ελάχιστοι, και ελάχιστες που είναι πολύ πετυχημένες.

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα σταματήσουν οι διαφημίσεις.. αντιθέτως μάλιστα, όσο προχωράμε στη διάδοση του internet και της τεχνολογίας, όπου μπορούμε να βρούμε δωρεάν (και νόμιμα εννοώ) σχεδόν τα πάντα (όχι όλα τα “προϊόντα, αλλά απ’όλες της κατηγορίες προϊόντων), οι εταιρίες θέλουν να είναι σε θέση να βγάζουν έσοδα από αυτά. Και οι διαφημίσεις είναι ένας από τους πιο επικρατέστερους τρόπους.

keysmith

δεν χρειάζονταν έρευνα για να πούμε τα αυτονόητο.. Πάλι όμως δεν υπάρχει άλλος τρόπος να υπάρχουν δωρεάν apps.. Οπότε ασ’τες να υπάρχουν. Γενικά όπως και το spam που περιμένει 0,2% ανταπόκριση έτσι και οι διαφημίσεις απο τέτοια ποσοστά ζούνε προφανώς. Εγώ σε site που συμπαθώ κάνω κανα κλικ σε διαφημίσεις και αμέσως το κλείνω (έτσι για να ενισχύσω :))

George

Εγω απο τοτε που πηρα android εκανα root μονο και μονο για να μη παταω κατα λαθος τις διαφημησεις στις free εφαρμογες μετα βεβαια εμαθα ολα τα υπολοιπα και ξεχασα τις free εφαρμογες.:)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα