Nexus 5X: Eπιστροφή χρημάτων από την LG σε όσους έχουν πρόβλημα

3

Συνήθως όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με smartphone που είναι εντός εγγύησης, ο χρήστης το στέλνει στην εταιρεία και είτε περιμένει την επισκευή είτε του δίνεται ένα refurbished ή νέο κομμάτι. Ωστόσο, η LG αποφάσισε την πλήρη επιστροφή χρημάτων σε κάποιους κατόχους του Nexus 5X.

H LG, η οποία είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του Nexus 5X για λογαριασμό της Google ξεκίνησε να κάνει επιστροφή χρημάτων σε όσους αντιμετωπίζουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα hardware. Αυτό συμβαίνει σε περιπτώσεις που το πρόβλημα στο hardware αναγκάζει το κινητό να μπει σε boot loop.

Προφανώς για να διορθωθεί το πρόβλημα, η διαδικασία της επισκευής θα απαιτεί ένα συγκεκριμένο κομμάτι που δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Μετά την ανακοίνωση των Pixel smartphones η Google σταμάτησε να πουλά το Nexus 5X, το οποίο είναι διαθέσιμο από third-party κατασκευαστές. Όπως φαίνεται όμως και η LG έχει σταματήσει την κατασκευή.

Διάφοροι χρήστες στο Reddit ανεβάζουν το απολογητικό email που έλαβαν από την LG για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η συσκευή. Ενημερώνονται ότι η επισκευή δεν μπορεί να γίνει και ότι θα λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων.

lg refund

Nexus-5X-revealed-white

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
3 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Panos

Καιρος να κανει και για g4, που εδω και τοσο καιρο μας ταλαίπωρη με τα bootloops.ειμαστε με το άγχος καθε μερα που πρεπει να κραταμε και δευτερη συσκευή!

Γιαννης

Αυτο θα ισχυει ομως για ολες τις αγορες η μονο για καμια αμερικη; Καλο φαινεται. Και θα ισχυει για 1 το πρωτο ετος της εγγυησης η για 2? Γιατι στο αμερικα η γκουγκλ δινει 1 ετος.

Liakos

Η συσκευή εξακολουθεί να είναι κατά την προσωπική μου άποψη από τις καλύτερες που κυκλοφορούν. Ωστόσο τις τελευταίες μέρες αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα έπειτα από την τελευταία αναβάθμιση της στο android nougat 7.1.2 . Όταν πιέζω το πλήκτρο (power button)για να σβήσω την οθόνη και μετά είτε μέσω δακτυλικού αποτυπώματος είτε με το power button, η οθόνη δεν αποκρίνεται, παραμένει μαύρη. Σε τυχαίες στιγμές θα ανταποκριθεί. Στις 24/4/17 παραδίδω την συσκευή για επιδιόρθωση στο επίσημο service καθώς η συσκευή είναι εντός εγγύησης. Μετά από καθυστερήση λόγω αναμονής ανταλλακτικού παρέλαβα την συσκευή στις 12/05/17. Έγινε αλλαγή κεντρικής πλακέτας . Δεν πέρασε όμως ένα 24ωρο και το κινητό παρουσιάζει το ίδιο ακριβώς σύμπτωμα!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα