Την προηγούμενη εβδομάδα ανακοινώθηκαν το Nokia 800 και Nokia 710 τα πρώτα smartphones της Nokia με Windows Phone λειτουργικό. Πριν από την ανακοίνωσή τους υπήρξαν φήμες για ένα μεγαλύτερο πιο δυνατό μοντέλο το Nokia 900 που τελικά δεν επιβεβαιώθηκαν. Σήμερα πάλι εμφανίστηκε μια εικόνα του σε έκθεση της Nokia στο London Design Museum. Πραγματικότητα ή […]
Xiaomi 18 Pro: Πληροφορίες για 4άρα πίσω οθόνη, κάμερα 200MP και μπαταρία 8.500mAh
Το Xiaomi 18 Pro φέρεται με πίσω οθόνη 4 ιντσών, προστασία ιδιωτικότητας και κάμερα 200MP. Δείτε όλα τα διαρρεύσαντα specs της σειράς.
Αν είναι όντως πραγματικό και όχι κάποιο mockup εμένα μου αρέσει πολύ τόσο από άποψη σχεδίασης όσο και από άποψη λειτουργικού.
Πραγματικά δεν βρίσκω το λόγο για οθόνες μεγαλύτερες των 4 ιντσών και μεγάλες συσκευές οταν τα mango δουλεύουν σε 480X800 ανάλυση. Είδαμε ήδη το pixelation της οθόνης του Titan που φαίνεται εντονα στο ζουμάρισμα. Με τα windows 8 και 720p ή καλύτερη ανάλυση θα εχει νόημα, αλλα προς το παρόν οχι
Ρε καλή και άγια Νοκια σε λατρέυω,σε αγαπάω αλλα αυτη την στιγμή εχεις το συμπιαν ΧΕΣΜΕΝΟ(συγγνώμη για τα γαλλικά μου)Δεν λεω καλά και αγια τα windows phone αλλα μας εχεις φλομώσει στη μετριότητα με τα νεα κινητα σου!Τα 700,701 τι να τα κανει αυτος που έχει ν8?(π.χ εγω) οποιος αγαπάει συμπιαν δεν δινει τα λευτα του(γιατί και αυτο παίζει τεραστιο ρολο)σε κάποιο προϊον που είναι κατώτερο!Μετα απο το ξέσπασμα μου λοιπόν!Ωραιο το κινήτο αλλα οι περιορισμοί δεν με βοηθανε!,τι εγινε αποφάσισαν να πολεμησουν την πείρατεια?Εγω θελω να στελνω τραγουδια,φοτογραφιες,βιντεο!αν δεν μπορω δεν αφηνω το χαλαρο μου περιβαλλον για κατι αλλο.
Το Bluetooth 4.0 τι νεο εχει ??