OnePlus 3: Αποσύρθηκε το update λόγω προβλημάτων

10

Η OnePlus ανακοίνωσε ότι σταματά την διανομή του OxygenOS 3.2.0 software update για την ναυαρχίδα της OnePlus 3. Όπως επισημαίνει, οι χρήστες της έκαναν αναφορές για προβλήματα κατά την διάρκεια αναβάθμισης του OnePlus 3.

Το OxygenOS 3.2.0 OTA update ξεκίνησε πριν από δυο μέρες με την OnePlus να θέτει ως στόχο να ολοκληρώσει την κυκλοφορία του μέσα σε 48 ώρες.

Πέρα από τα συνηθισμένα bug fixes και την βελτίωση της απόδοσης, η αναβάθμιση διόρθωνε το πρόβλημα με τη μνήμη RAM, η οποία δεν επέτρεπε στους χρήστες να εκμεταλλευτούν τα 6GB. Το ίδιο update ενεργοποίησε την επιλογή για sRGB display mode στο Developer Settings, ενίσχυσε την ποιότητα του ήχου και συμπεριλάμβανε το τελευταίο Android security patch.

Η OnePlus ανέφερε ότι οι χρήστες αντιμετώπισαν προβλήματα κατά την αναβάθμιση του OnePlus 3 σε OxygenOS 3.2.0, αλλά περιορίστηκε εκεί χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για την σοβαρότητα της κατάστασης.

oneplus 3 official

Πηγή

10
Σχόλια

avatar
10 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
6 Σχολιαστές
NickΓιώργοςmiltiadXarisgruNio Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
Παναγιώτης
Επισκέπτης
Παναγιώτης

Απ το κακό στο χειρότερο αυτη η εταιρια, μετά το Oneplus One !!!
Κρίμα

Nick
Επισκέπτης
Nick

@Παναγιώτης
Και για το Oneplus One, οι αναβαθμίσεις ήταν απαράδεκτες. Υπήρξαν φορές που αποσυρονταν λόγω προβλημάτων ή διόρθωναν ένα πρόβλημα και εισηγαγαν ένα άλλο. Είναι άξιο αναφοράς βέβαια ότι οι αναβαθμίσεις για το One ήταν ευθύνη της Cyanogen και όχι της ομάδας του Oxygen.

Γιώργος
Επισκέπτης
Γιώργος

Όταν συμβαίνει αυτό στην Apple ή στην Google ή στην Samsung τι λέμε ;

Nio
Επισκέπτης
Nio

Παναγιώτη η Apple σου αχρηστευει το κινητό για κάνα χρόνο και εσύ μιλάς που απεσυραν το Update σε δύο μέρες??? Εγώ την κίνηση αυτή θα την χαρακτήριζα “σοβαρότητα” .
Κρίμα που δεν υπάρχει νοημοσύνη για να κρίνουμε σωστά τα πράγματα…

Xarisgru
Επισκέπτης
Xarisgru

@Γιωργος! Η Apple και η Google δεν αποσυρουν τα updates αλλα συντομαι βγαζουν την επομενη εκδοση που περιεχει τις βελτιωσεις εν αντιθεσει με την Samsung που και ελαττωματικη να ειναι η έκδοσή της θα αφησει τη συσκευη να ειναι προβληματικη (κατοχος gs4)

Γιώργος
Επισκέπτης
Γιώργος

Πολλές εταιρείες έχει τύχει να αποσύρουν updates, το θέμα είναι να διορθώνουν γρήγορα το πρόβλημα και όχι να το αγνοούν εσαει.

Nick
Επισκέπτης
Nick

@Γιώργος, @Xarisgru:
Θα διαφωνήσω με τα ελαφρυντικα που παρουσιαζετε. Από ποτέ το κακό λογισμικό έχει γίνει industry practice? Όλοι οι κατασκευαστες οφείλουν να διανέμουν άψογο λογισμικό. Οποια bugs θα πρέπει να είναι αμελητέα και να επιδιορθωνονται από OTAs με μόνο στόχο την επιδιόρθωση του συγκεκριμένου bug.
Εξάλλου υπάρχει και η ευρέως διαδεδομένη τακτική του rollback, της εγκατάστασης δηλαδή της προηγούμενης έκδοσης του λογισμικού. Αυτό θα μπορούσε να γίνει μέσω OTA επίσης. Δεν έχω δει κανένα κατασκευαστή να ακολουθεί αυτή τη τακτική.

Θα εξαίρεση τη Google διότι, μέχρι στιγμής, διαθέτει μόνο Nexus συσκευές που απευθύνονται σε developers.

Η Samsung και η OnePlus και ο κάθε κατασκευαστής θα μπορούσε να διαθέτει τα δικά τους rings/distributions για όσους ενδιαφέρονται να έχουν πρόσβαση στη πιο πρόσφατη έκδοση λογισμικού: user acceptance testing ή staging περιβάλλοντα.

Security patches που δημοσιευονται μηνιαίως από τη Google πρέπει να είναι OTAs από ξεχωριστά branches (stable + security patch) για να διανέμονται όσον το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν η Samsung θέλει να προσθέτει το touchwiz, μπορεί να το διαθέτει μέσω του play store. Η HTC μόλις ξεκίνησε να το κάνει αυτό για το δικό της launcher. Αν θέλει να επεμβαινει περισσότερο μπορεί να διανέμει Samsung services.

Αυτές είναι στάνταρ τακτικές στη παραγωγή λογισμικού και λυπάμαι που δε βλέπω να ακολουθούνται.

miltiad
Επισκέπτης
miltiad

κινεζοι και σοφτγουεαρ δεν τα παν καλα

Γιώργος
Επισκέπτης
Γιώργος

Εννοείται ότι πρέπει να δίνουν σωστές και γρήγορες αναβαθμίσεις. Το σχόλιο μου είναι ότι δεν πρέπει να σχολιάζουμε αρνητικά μόνο τη μικρή εταιρεία.

Nick
Επισκέπτης
Nick

Το άρθρο αναφέρεται στη OnePlus.
Επίσης, σχετικά με το One (γιατί μόνο σε αυτό μπορώ να αναφερθώ προσωπικά) τα περισσότερα (αν όχι ολα) από τα updates σταματούσαν λόγω προβλημάτων. Αυτό δείχνει παραλείψεις στο quality assurance.
Το μέγεθος μιας εταιρείας δεν το δικαιολογεί αυτό. Επίσης δε δικαιολογουνται η μη τήρηση των χρονοδιαγραματων. Το μόνο συνεπές στη OnePlus είναι ότι έχανε, με διαφορά μηνών όλες τις ημερομηνίες για τις οποίες είχε ανακοινώσει updates. Αυτό δείχνει έλλειψη επαγγελματισμου. Ειδικά σε μια εταιρεία που βασίζεται στη κοινότητα και στο word of mouth για marketing.
Από πλευράς υλικού το One είναι εξαιρετικό τηλέφωνο (ίσως εκτός της κάμερας), αλλά το λογισμικό έχει εξίσου σημαντική αξία.
Ειναι παραπλανητικο να υπάρχουν ανακοινωσεις του τύπου “στηριξτε μας γιατι είμαστε μικροι” από τη διοίκηση της OnePlus από τη στιγμή που αποτελεί θυγατρική της Oppo και της, ακόμα μεγαλύτερης, BBK electronics.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα