Τρίτη
13/11/2018

Πολλοί χρήστες iPhone βλέπουν το Apple ID κλειδωμένο για άγνωστους λόγους

appleID locked

Χρήστες iPhone ανακάλυψαν πως το Apple ID τους είναι κλειδωμένο από όλες τις Apple συσκευές που προσπάθησαν να μπουν, χωρίς να είναι γνωστοί οι λόγοι που έχουν προκαλέσει αυτό το κλείδωμα.

Οι αναφορές για αυτό το πρόβλημα εμφανίστηκαν στο Reddit και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες iPhone να αναφέρουν ότι το κλείδωμα στο Apple ID δεν τους επιτρέπει να έχουν πρόσβαση στα αποθηκευμένα αρχεία τους και τις υπηρεσίες σχετικές με την Apple. Όταν οι χρήστες επιλέξουν το ξεκλείδωμα του λογαριασμού τους και καταχωρήσουν το σωστό κωδικό πρόσβασης, τότε λαμβάνουν ένα μήνυμα πως το Apple ID είναι κλειδωμένο για λόγους ασφαλείας και θα πρέπει να πιστοποιήσουν την ταυτότητά τους για να μπορέσουν να ξεκλειδώσουν το λογαριασμό τους.

Οι χρήστες που βλέπουν κλειδωμένο το Apple ID θα πρέπει αφού πατήσουν το “Unlock Account” στο μήνυμα κλειδώματος, να απαντήσουν σε έναν αριθμό ερωτήσεων ασφαλείας ή να μεταβούν στη σελίδα υποστήριξης της Apple για να ακολουθήσουν τις οδηγίες για το ξεκλείδωμα του λογαριασμού τους. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα πρέπει να ορίσουν ένα νέο κωδικό πρόσβασης έτσι ώστε να αποκτήσουν και πάλι πρόσβαση σε όλα τους τα δεδομένα και υπηρεσίες.

Δεν είναι γνωστό το τι έχει προκαλέσει αυτό το κλείδωμα, το οποίο εμφανίστηκε ταυτόχρονα σε ένα μεγάλο αριθμό χρηστών, και δεν αποκλείεται να υπήρξε κάποιο λάθος στα πρωτόκολλα ασφαλείας της Apple ή να πραγματοποιήθηκε μαζική επίθεση σε έναν αριθμό λογαριασμών οι οποίοι κλειδώθηκαν για λόγους ασφαλείας. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε κάποια επίσημη τοποθέτηση της Apple και να γίνουν γνωστοί οι λόγοι για αυτό το κλείδωμα των Apple ID.

Πηγή

Μάθε για: ,

Συντάκτης: .

8 Σχόλια

  1. Ο/Η NikosAr λέει:

    Έπαθα σήμερα ακριβός το ίδιο στα καλά καθούμενα … χωρίς λόγο … χρειάστηκε να ασχοληθώ κανά μισάωρο καθώς δεν δεχόταν ούτε τις ερωτήσεις ασφαλείας ως σωστές και με ανάγκασε να αλλάξω 2 φορές το Apple ID μου … δεν ξέρω αν τελείωσα
    13/11/2018

  2. Ο/Η Makis λέει:

    Και σε μένα χθες αλλά παίζει επειδή μπήκα και στο καινούριο mac book pro της γυναίκας. Αλλά τις ερωτήσεις ασφαλείας δεν μου τις ανέφερε. Μόλις έκανα sign in εκ νέου μου είπε να αλλάξω password. Έκτοτε δουλεύει κανονικά.

  3. Ο/Η Flagship killer λέει:

    Το έπαθα μια φορά πριν ένα μήνα .
    Δεν έτυχε ξανά

  4. Ο/Η Giako λέει:

    Πριν από λίγο συνδέθηκα χωρίς πρόβλημα.

  5. Ο/Η Πάνος λέει:

    Σήμερα μου έτυχε και μένα. Άλλαξα κωδικό στο τέλος και μια χαρά

  6. Ο/Η Πάνος λέει:

    Εγώ είναι η δεύτερη φορά που λαμβάνω email με διεύθυνση Apps Store και με ενημερώνει για υποτιθέμενη αγορά εφαρμογής η παιχνιδιού με κάποιο συνημμένο. Ουδέποτε έκανα κάποια αγορά και δεν έχει γίνει και κάποια πραγματική χρέωση στη κάρτα μου. Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο;
    Σορρυ που είμαι εκτός τοπικ..

  7. Ο/Η Pavlos λέει:

    @Πάνος
    Kαι σε έμενα το ίδιο..Αυτά όλα δαγραφη κατευθείαν

  8. Ο/Η Johny λέει:

    Και γω πήγα να βάλω τον κωδικό αλλα δεν τον δεχόταν αλλα μετά όλα κομπλέ που τον άλλαξα.δεν είναι και τόσο σοβαρό για να το κάνουμε θέμα.αυτο έχει συμβεί και οταν πήγαινε να συγχρονιστεί και το Skype με το outlook.δεν σου επερνε τους κωδικούς και σου έλεγε να απαντήσεις σε κάποιες ερωτήσεις.μεχρι στην κάρτα γραφικών μου το έκανε που δεν αναγνώριζε τους κωδικούς μου.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.