Σάββατο
05/05/2018

Που επισκευάζετε το κινητό σας αν τυχόν χαλάσει;

Που επισκευάζετε το κινητό σας αν τυχόν χαλάσει

Τα περισσότερα προϊόντα τεχνολογίας καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών (εκτός από τα Apple που έχουν 1 χρόνο). Αυτό σημαίνει ότι υπό κανονικές συνθήκες αν για παράδειγμα το κινητό σας δυσλειτουργεί ή σταματήσει να λειτουργεί, ο κατασκευαστής αναλαμβάνει δωρεάν την επισκευή ή την αντικατάσταση του.

Ας μην μπλέξουμε με τα “ψιλά” γράμματα ορισμένων εγγυήσεων όπως π.χ. το κινητό είναι αδιάβροχο αλλά να βρεθεί νερό μέσα στην πλακέτα δεν καλύπτεται από την εγγύηση και άλλα τέτοια “χαριτωμένα”. Ας μιλήσουμε για την περίπτωση που σπάσει η οθόνη επειδή σας έπεσε από τα χέρια ή χάλασε η υποδοχή φόρτισης γιατι πιέζατε ανάποδα το micro USB (ευτυχώς με το Type-C αυτό το πρόβλημα έχει λυθεί…).

Ποια είναι η εμπειρία σας με τα επίσημα ή ανεπίσημα επισκευαστικά κέντρα κινητών στην Ελλάδα; Που πηγαίνετε το κινητό σας αν τυχόν χαλάσει; Σε κάποιο συνοικιακό κατάστημα; Σε αλυσίδα καταστημάτων όπως π.χ. Γερμανός, Vodafone, Plaisio ή επιλέγετε το επίσημο service του κατασκευαστή;

Πείτε μας της εμπειρία την δική σας εμπειρία ή την εμπειρία κάποιου γνωστού σας σας αφήνοντας ένα σχόλιο.

Μάθε για:

Συντάκτης: .

36 Σχόλια

  1. Ο/Η Μάνος Καραδήμος λέει:

    Let the battle begin! Προσωπικά τα κινητά μου τα φτιάχνω μόνος μου και φτιάχνω και κινητά άλλων… Αν δεν ήξερα όμως θα επέλεγα ένα μικρό μαγαζί όπου θα του είχα εμπιστοσύνη μιας και θα το έφτιαχνε πιο γρήγορα και (συνήθως, μιας και υπάρχουν και άχρηστοι) με μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας…

  2. Ο/Η KnightRider λέει:

    Αγοράζω το ανταλλακτικό και μετά μόνος μου το φτιάχνω – αν τοιχόν δυσκολεύομαι μπαίνω στο youtube και βλέπω.

  3. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Εσείς που τα φτιάχνετε μόνοι σας, υπάρχει κάποιος να μου πει τι μπορώ να κάνω για πλακέτα LG G4; Θεσσαλονίκη. Αν έχετε κάποιον που μπορεί να το αναλάβει με λιγότερο κόστος από αγορά νέου κινητού θα χαρώ να τον προτιμήσω. Ευχαριστώ.

  4. Ο/Η Agnostos13 λέει:

    Συνήθως το φτιάχνω μόνος μου…εκτός εξαιρετικά σπάνιων περιπτώσεων…

    ΥΓ. Η Apple δίνει 1+1 χρόνια όπως και η Dell.

  5. Ο/Η Jim C. λέει:

    Εγώ το επισκευάζω μόνος μου . Δεν είναι και τίποτα δύσκολο 😂

  6. Ο/Η Svenne λέει:

    Αυτο που γράφεις για τα Apple δεν ισχύει. Είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν 2 χρόνια εγγύηση κ με τον νόμο επειδή το επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Αν δεν το τηρήσουν μπορείς να κινηθείς δικαστικά.

  7. Ο/Η Skapet λέει:

    Στον Κοτουλη

  8. Ο/Η adonis λέει:

    Εχω πικρη ιστορια με την samsung και την arvato μου εβγαλαν κινητο τριων μηνων αχρηστο επειδη ηταν λεει διαβρωμενο μετα την δευτερη αποστολη στην εν λογω εταιρια.To εστειλα επειδη ανοιγε/εκλεινε οποτε ηθελε ενω κλουσε κιολας.Η samsung βεβαια δικαιολογησε απολυτα την arvato και εγω τους συχτηρησα και γυρισα στην αγαπημενη μου και αξιοπιστη sony.

  9. Ο/Η Darth λέει:

    @Γιάννης αν εχει κλασσικό πρόβλημα με την Nand memory δεν φτιάχνετε θελει αλλη πλακετα

  10. Ο/Η Agnostos13 λέει:

    @adonis:
    Η arvato είχε όνομα οτί έβγαζε συσκευές εκτός εγγύησης με αιτιολογία την υγρασία.

  11. Ο/Η Makis λέει:

    @Svenne…ξέχασε την διετία στην Ελλάδα. Πατάει πάνω σε λάθος νομικό πλαίσιο, το έχω ψάξει. Ναι, νομικά μπορείς να κινηθείς, αλλά το θέμα είναι να παίρνεις 2ετία χωρίς να τραβιέσαι σε δικαστήρια.

  12. Ο/Η Aigamisi λέει:

    Έχω ένα galaxy s8 με καμένα πιξελ αναλαμβάνει κάποιος μάστορας αλλαγή οθόνης;

  13. Ο/Η Nikopoup λέει:

    Πρόβλημα με την μητρική σε s7 edge. Δωρεάν επισκευή από το επίσημο service. Μετά σπασμένο τζαμακι της camera. Μου είπαν ότι πήρε θραύσματα και δεν μπορούσε να εστιάσει οπότε αλλαχθηκε και η camera. Ταχύτατη εξυπηρέτηση σε τρεις μέρες το είχα. Όσο για τα δεύτερα κινητά τύπου redmi note 3 pro τα φτιάχνει ο Αλέξης της γειτονιάς :)

  14. Ο/Η Nikolas λέει:

    @Svenne
    @Makis

    Τα δύο χρόνια υποχρεωτικής εγγύησης, δεν αφορούν τον κατασκευαστή (για παράδειγμα την Apple), αφορούν των πωλητή και μόνο στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.
    Ελαττωματικό προϊόν είναι αυτό που δεν δούλευε εξαρχής, ή μέρος του παρουσίαζε δυσλειτουργία εξαρχής.

    Αν κάτι δούλευε εξαρχής και μέσα στην εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής (1 χρόνο για παράδειγμα), χάλασε, τότε επικοινωνείς με τον κατασκευαστή ή το κατάστημα (που κάνει το διαμεσολαβητή), κάνεις το RMA σου και τελειώνει η υπόθεση.

    Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό (δηλαδή εξαρχής δεν δούλευε κάποιο μέρος του), τότε απευθύνεσαι στο κατάστημα και μετά το πέρας του 1 χρόνου εγγύησης. Ουσιαστικά ο νομοθέτης σου δίνει 2 χρόνια εγγύηση (για ελαττωματικό προϊόν) για να έχεις το χρόνο να το καταλάβεις.

    Για παράδειγμα:
    Την 1/1/2018 αγόρασα έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο με θύρες USB, FireWire και eSATA. Τον έχω συνδέσει στον υπολογιστή μου με USB και δουλεύει κανονικά. Όλα καλά μέχρι εδώ.

    Αν σήμερα 05/05/2018 σταματήσει να δουλεύει (δεν διαβάζει δεδομένα, δεν ανάβει ο σκληρός), σημαίνει ότι χάλασε. Με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή (ας πούμε ότι ο κατασκευαστής δίνει 1 έτος), επικοινωνώ με τον κατασκευαστή και του το στέλνω RMA.

    Ας πούμε τώρα ότι του χρόνου τέτοια εποχή (05/05/2019) αποκτώ νέο υπολογιστή με σύνδεση FireWire. Πάω να συνδέσω όλος χαρά τον σκληρό μου δίσκο και… τον π**λο! Διαπιστώνω ότι η θύρα FireWire δεν δουλεύει. Πρόσεχε, ΤΩΡΑ διαπίστωσα ότι κάτι δεν δουλεύει. Δεν είναι κάτι που δούλευε και χάλασε. Είναι κάτι που ανακαλύπτω τώρα ότι δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Εκεί δεν με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή, γιατί το προϊόν δεν χάλασε. Για να χαλάσει κάτι σημαίνει ότι δούλευε κατ’αρχήν και στη συνέχεια χάλασε. Εδώ δεν γνωρίζω ότι δούλευε η θύρα FireWire γιατί ουδέποτε την είχα δοκιμάσει.

    Εδώ πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν. Το δικαίωμα επιστροφής στον πωλητή (και όχι στον κατασκευαστή) εδώ είναι διετές γιατί πρόκειται για κάτι ελαττωματικό.

  15. Ο/Η Κωνσταντίνος λέει:

    Εγω που εχω Lg, οτι και να παθει επικαλουμαι το υπεροχο bootloop στην εγγυηση και μου το φτιαχουν. Μου εχει πεσει G4, απο 5ο οροφο και εξωτερικα ειχε μονο ενα ραγισμα στο πλαισιο, μου αλλαξανε τσαμπα καμερα,οθονη, πλακετα και ολα κομπλε.

  16. Ο/Η AntonisK λέει:

    Μόνος μου τα φτιάχνω απλά άμα κάτι είναι τόσο δύσκολο το πάω Ired.

  17. Ο/Η Nick λέει:

    Ευτυχώς μέχρι τώρα δεν έχω βρεθεί ποτέ σε αυτή τη θέση. Πρώην κάτοχος Xperia T & Z3 και νυν XZ Premium.

  18. Ο/Η Anonymous λέει:

    Πήγα το κινητό μου samsung galaxy s6 στην avarto επειδή τελείωνε γρήγορα η μπαταρία του κινητού μου. Το άφησα εκεί για μια μέρα και μου έβγαλαν πρόβλημα στην μητρική (310€). Τελικά άλλαξα μόνος μου την μπαταρία και από τότε δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.

  19. Ο/Η Haris Dimopoulos λέει:

    Έχω το Sony Xperia C4, ένα κορυφαίο upper/mid-level smartphone και είχα δυο προβλήματα! Μετά από αναβάθμιση on the air σε Android 6.0 Marshmallow νεκρώθηκε το Power button! Αλλά ευτυχώς ένα firmware reset με τη βοήθεια του προγράμματος της Sony έλυσε το πρόβλημα!
    Αργότερα πάγωσε η οθόνη αφής -δεν ανταποκρινόταν σε καμία εντολή! Το πήγα στο Πλαίσιο που το αγόρασα και ανέλαβαν να το μεταφέρουν στο πρώην Arvato (εξουσιοδοτημένο service της Sony) όπου μου το έφτιαξαν με νέα οθόνη, digitizer και άλλα εξαρτήματα σε δυο μέρες, δωρεάν (επειδή ισχύει η εγγύηση)!!

  20. Ο/Η Manoslve λέει:

    Θα ήθελα να σε ρωτήσω *Nick * που τώρα είσαι κάτοχος του xz premium αν έχεις θέματα με την συνδεσιμοτητα του wifi?

  21. Ο/Η alfistiforce λέει:

    εγω το Xiaomi μου το εφτιαξα στο DrFix.gr και εμεινα ικανοποιημενος παντως. Τους εχω ξαναπροτιμησει για αλλες συσκευες φιλων

  22. Ο/Η Nick λέει:

    @Manoslve, όχι κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα που η κεραία του είναι φοβερή, παίρνει εντυπωσιακά γρήγορα WiFi κιόλας από την στιγμή που πατάς το κουμπί ενεργοποίησης του. Έχεις θέμα με το δικό σου ή δεν είσαι καν κάτοχός του;

  23. Ο/Η Manoslve λέει:

    @Nick εγώ έχω το xz1 και έχω θέμα με το WiFi. Λίγο πριν σου στείλω το μήνυμα είχα θέμα. Αναγκάστηκα να κάνω restart για να ξανασυνθεθει. Συνεχεία αυτό μου κάνει από την πρώτη στιγμή που το πήρα. Κάθε μέρα χάνετε ξαφνικά η σύνδεση με το WiFi και πρέπει να κάνω restart για να επανέλθει. Και σε μένα συνδέεται άμεσα με το που θα το ενεργοποίησω. Το θέμα ότι αποσυνδέεται οπότε θέλει αυτό και δυστυχώς το κάνει καθημερινά

  24. Ο/Η Nick λέει:

    Μήπως εκκρεμεί κανένα νέο firmware update που το διορθώνει και δεν το έχεις κάνει; Αν ναι τότε σε συμβουλεύω να το κάνεις. Πιστεύω να το διορθώσει σύντομα με software update η Sony, μιλάμε για σπουδαίο τηλέφωνο και όχι για κανένα midrange.

  25. Ο/Η Nick λέει:

    Και κάτι ακόμα αυτό με το WiFi που χάνεται συχνά και ξαναπαίρνει μετά μόνο με restart του τηλεφώνου, έχεις παρατηρήσει ότι στο κάνει ανεξάρτητα από το ποιο είναι το router ; Ή είναι κάτι που συμβαίνει μόνο με το WiFi στο σπίτι; Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε μήπως υπάρχει πρόβλημα με το router ή γενικά την σύνδεση σου.

  26. Ο/Η Manoslve λέει:

    @Nick. Όχι όλα τα update τα έχω κάνει. Μάλιστα έχω μπει και στο επίσημο forum της Sony και ότι παρά πολυ έχουν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με εμένα και μάλιστα μετά το update του Ιανουαρίου. Αν δεν σου κάνει κόπος μπες και δες. Μάλιστα και στο δικό υπάρχει το ίδιο θέμα. Και πραγματικά νιώθω απογοήτευμενος από την Sony γιατι μετά από 6 μήνες δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα παρά μόνο την ενδιαφέρει ποτέ θα βγάλει νέο τηλέφωνο. Ούτε καν μια επίσημη ανακοίνωση

  27. Ο/Η Manoslve λέει:

    @Nick όχι μου το έχει και σε άλλα router και μάλιστα έτυχε μια φορα να είμαι σε οικογενειακό σπίτι συνδεμενος όπως και άλλα τηλέφωνα εκείνοι τη στιγμή και ξαφνικά από συνδέθηκε και όταν ρώτησα την παρέα αν είχα σήμα μου πως είχαν ενώ εγώ δεν είχα. Και τότε κατάλαβα τελικά ότι θέμα τηλεφώνου και όχι router

  28. Ο/Η Nick λέει:

    Μου χει συμβεί κάποιες φορές στο σπίτι όταν είμαι στον πάνω όροφο επειδή είναι μεζονέτα έχω βάλει ένα WiFi extender για το σήμα του WiFi πάνω, να χάνω στην ουσία το WiFi και να μην μπορώ να ξαναπάρω ή να παίρνω “τυπικά” χωρίς στην πράξη να λειτουργεί αλλά αυτό συμβαίνει καμιά φορά όταν το extender δεν μπορεί να αντέξει όταν “τραβάει” WiFi ταυτόχρονα το PS4 και η smart TV με το Netflix στριμαρει διαρκώς σε fhd περιεχόμενο.

  29. Ο/Η Manoslve λέει:

    @nick ειλικρινά σου μιλάω εγώ θα περιμένω μέχρι να συμπληρώσει το πολύ ένα χρόνο και αν δεν διορθωθεί με update θα το στείλω πάνω στο service να μου αλλάξουν την κεραία μήπως αλλάξει κάτι ειδάλλως δεν θα ξανά αγοράσω Sony. Εγώ δεν είμαι πειραματόζωο καμίας εταιρείας. Πλήρωσα 700 ευρώ για ένα τηλέφωνο που περιείχε έναν απλό φορτιστή και κάτι άθλια ακουστικά

  30. Ο/Η Nick λέει:

    @Manoslve, κρίμα λυπάμαι πραγματικά που δεν δίνουν την ίδια σημασία οι Ιάπωνες και σε άλλα κορυφαία μοντέλα. Στο Premium για παράδειγμα μιας και το ανέφερες είχε μέσα στο κουτί φορτιστή ταχείας φόρτισης. Τα ακουστικά του δεν τα τσέκαρα καν μιας και είχα ήδη τα MDR-NC31EM από το Z3 που έχουν φοβερό μπάσο και κάνουν πραγματικά τρομερή ενεργή ψηφιακή εξουδετέρωση ήχου.

  31. Ο/Η Manoslve λέει:

    @nick αν δεν κάνω λάθος στο δικό σου μοντέλο στις προπαραγγελιες είχα ακουστικά 🎧 τις sony δώρο. Εγώ χρεωθηκα αλλά 40 και πήρα τις sony τα ακουστικά τα extra bass. Όλα εξηγούνται σε αυτή τη ζωή τελικά. Δεν είναι τυχαίο το ότι οι πωλήσεις τις sony συνεχώς πέφτουν. Είναι ένα σύνολο πραγμάτων. Αλλά το σημαντικότερο για μένα λάθος της είναι η αδιαφορία προς το πελάτη της αλλά το ότι κάθε 6 μήνες βγάζει και καινούργιο αντικαταστατη χωρίς καν να έχει λύση τα προβλήματα του προηγούμενου μοντέλου. Είναι λίγο κοροϊδία και ασέβεια προς τον πελάτη. Πως θα τον κρατήσεις τον πελάτη για να σε ξανά προτιμήσει. Σε ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον σου.

  32. Ο/Η Xarisgru λέει:

    Οσο ειχα το galaxy s4 τα πραγματα ηταν απλα 6 βιδες και βρισκοσουν στην καρδιά της συσκευης! Τωρα με το s8 που μεσολαβει αδιαβροχοποιηση και κολλα… εξουσιοδοτημενο service :(

  33. Ο/Η mic77 λέει:

    εχω παει 3 φορες στην arvato… 2 φορες με htc και μία με samsung … ολες τις φορες μου εκαναν αντικατασταση με νεα συσκευη και μου εδωσαν και μια συσκευη μεχρι να ελεγξουν τη δικη μου ωστε να μη μεινω χωρις κινητο. εχω τελειως διαφορετικη εμπειρια απο πολλους απο το servixe της arvato

  34. Ο/Η Nick λέει:

    @Manoslve, δεν ξέρω αν δέχεσαι ενημέρωση για κάθε σχόλιο σε τούτο το άρθρο μιας και έχουν πλέον περάσει μέρες, ήθελα να σε ρωτήσω αν σου ήρθε το νέο update όπως και σε μένα χθες. Λέω αυτό με το build number 47.1.A.12.179 που είναι το security update του Μαΐου αλλά δεν ξέρω μήπως περιλαμβάνει και διόρθωση του προβλήματός σου με το WiFi.

  35. Ο/Η Manoslve λέει:

    @Nick. Ναι δέχομαι ενημέρωση μέσω email για κάθε σχόλιο που γίνεται σ αυτό το άρθρο. Ναι έλαβα την τελευταία ενημέρωση του Μαΐου. Νομίζω χθες αν θυμάμαι καλά. Αυτό δεν γνωρίζω αν το περιλαμβάνει. Το εύχομαι. Μέχρις στιγμής δεν μου έχει παρουσιαστεί το πρόβλημα.

  36. Ο/Η Manoslve λέει:

    @nick. Δυστυχώς δεν άλλαξε τίποτα με την νέα αναβάθμιση. Πραγματικά λυπάμαι για αυτή την εταιρεία. Κρίμα τα λεφτά που έδωσα. Άσε που ξεκίνησε και από μόνο του να μου κάνει επανεκκίνηση. Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.