Δευτέρα
07/05/2018

Πρόβλημα στην κάμερα του iPhone X απενεργοποιεί το Face ID

Face ID

Η Apple ενημέρωσε τα εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής με οδηγίες για την επισκευή του Face ID στα iPhone X και φαίνεται πως εάν η κύρια διπλή κάμερα της συσκευής δε λειτουργεί, τότε και το Face ID με τη σειρά του παρουσιάζει πρόβλημα. Πως είναι αυτό δυνατόν;

Πιο αναλυτικά, το έγγραφο εξηγεί στους εξουσιοδοτημένους από την Apple τεχνικούς πως εαν υπάρχει πρόβλημα με το Face ID τότε θα πρέπει να τρέξουν διαγνωστικά τεστ για να διαπιστωθεί ενδεχόμενο πρόβλημα με την κύρια διπλή κάμερα του iPhone X. Εαν δε μπορεί να γίνει η επισκευή, τότε θα πρέπει να δοθεί στον πελάτη ένα καινούργιο iPhone X.

Δεν είναι η πρώτη φορά που χρήστες αναφέρουν πως όταν η κύρια κάμερα της συσκευής δε λειτουργεί τότε δε μπορεί να λειτουργήσει και το Face ID για το ξεκλείδωμα της συσκευής, όπως στην περίπτωση ενός χρήστη όπου η κάμερα του iPhone X που είχε στην κατοχή του, υπολειτουργούσε και όταν προσπάθησε να το ξεκλειδώσει με το Face ID, έλαβε το μήνημα “το Face ID δεν είναι διαθέσιμο, προσπαθήστε ξανά αργότερα”.

Το θετικό για το συγκεκριμένο χρήστη είναι ότι η Apple του αντικατέστησε το iPhone X που είχε με ένα καινούργιο, αλλά το αξιοπερίεργο είναι πως ο τεχνικός του ανέφερε πως η κύρια διπλή κάμερα με την εμπρόσθια συνδέονται και έτσι εαν αυτή δε λειτουργεί, τότε δεν λειτουργεί η εμπρόσθια και συνεπώς το Face ID.

Η Apple προτείνει σε όσους χρήστες αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα να επισκευθούν τα εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής και να γίνουν όλα τα διαγνωστικά τεστ που είναι απαραίτητα πριν αντικατασταθεί η συσκευή του χρήστη έτσι ώστε να έχουν οι πελάτες την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Πηγή

Μάθε για: , ,

Συντάκτης: .

8 Σχόλια

  1. Ο/Η KnightRider λέει:

    Αναμένουμε να δούμε κι άλλα προβλήματα από την “κορυφαία εταιρία” που πουλάει το “καλύτερο smartphone” “αξίας” 1000€

  2. Ο/Η τακης λέει:

    και τωρα θα βγουν οι apple haters και θα πουν οτι δεν αρεσει στην apple ή μαπα μας και γιαυτο δεν αφηνει να κανουμε ξεκλειδωμα με face id.

  3. Ο/Η Agnostos13 λέει:

    Το αστείο είναι οτι η είδηση στηρίζεται σε ένα εσωτερικό service manual και οι haters τρέχουν να μας ανοίξουν τα μάτια γιατί τα iPhones…άκουσον-άκουσον…χαλάνε!
    Μα που ακούστηκε τόσα λεφτά συσκευή και να χαλάει! Θα έπρεπε να είναι απροβλημάτιστη υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και μεταχείριση για τουλάχστον 100 χρόνια!
    Τώρα που το ξανασκεύτομαι και μόνο που υπάρχει επίσημα τμήμα service για συσκευές Apple είναι σκάνδαλο!

  4. Ο/Η KnightRider λέει:

    @Agnostos13
    Δεν γίνεται κάθε μισό χρόνο που κάποιος αγοράζει iPhone μετά να έχει προβλήματα χαζά και να πρέπει μετά να τρέχει για service για κινητό που έδωσε 1000€ ,όταν πληρώνεις πολλά για κάτι τότε πρέπει να σου κρατάει για χρόνια και όχι τώρα να πρέπει ντε και καλά να αλλάζουμε συσκευή κάθε 2 χρόνια επειδή το θέλουν οι εταιρίες για το κ@λοκέρδος τους !!! Σκοπός μας είναι το δικό μας κέρδος και όχι των εταιριών !!!

  5. Ο/Η Agnostos13 λέει:

    @KnightRider:
    Μαζί σου. Να σου πω οτί μόνο τα iPhones και ένα Nokia 3330 μου έχουν κρατήσει πάνω από 2,5 χρόνια. Γι αυτό και σου λέω οτί δεν είναι ο κανόνας οτί τα iPhone βγάζουν προβλήματα, αν και σίγουρα στα τόσα κομμάτια θα υπάρχουν και αστοχίες.

    ΥΓ. Για την ιστορία…πλέον αλλάζω συσκευή κάθε 4-5 χρόνια οπότε τα βγάζω τα λεφτά μου.

  6. Ο/Η metalmania λέει:

    Επειδή είμαι κάτοχος του iphone x εδώ και 4 μηνες τέτοιο πράγμα δεν μου συνεβη ουτε είχα παρόμοια ειδοποίηση για το face id.Αντιθέτως η συσκευή ξεκλειδωνει ακαριαία στο απόλυτο σκοταδι και οι κάμερες δουλεύουν άψογα.μήπως συμβαίνει σε αρχικές παρτίδες;

  7. Ο/Η Vendetta λέει:

    Η apple απλά εντόπισε συσχέτιση μεταξύ face id και κάμερας όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα από τα δύο και την μεταβίβασε στο service της. Τι το καλύτερο για μια εταιρία να δημιουργεί γνώση και να την μεταβάζει εσωτερικά.
    Ήθελα να ξερα για αυτούς που λένε ότι ένα κινητό των 1000ευρώ δεν πρέπει να έχει προβλήματα. Οι εταιρίες στις οποίες εργάζεστε δεν βγάζουν καλά προιόντα και υπηρεσίες τα οποία σε μερικές περιπτώσεις παρουσιάζουν προβλήματα ή αστοχίες; το θέμα δεν είναι αν τις παρουσιάζουν…αλλά τι κάνουν οι εταιρίες μόλις τις παρουσιάσουν…
    Εν κατακλείδι. Κορυφαία είναι η εταιρία που έχει κορυφαίο service και after sale τμήμα έπειτα από την κορυφαία παραγωγή.

  8. Ο/Η A320F λέει:

    Παιδιά, κοιτάμε να σταυρώσουμε την Apple με το παραμικρό,σίγουρα θα υπάρξουν προβληματικές συσκευές μέσα όμως σε πόσα εκατομμύρια; κάντε τα μαθηματικά απλή στατιστική είναι.
    Είναι άλλο 50 ελλατωματικές συσκευές στα 50000000 κομμάτια άλλο στα 5000000.
    Και δεν είμαι απλάκιας, δεν μου αρέσουν οι εμμονές της με κάποια πράγματα έχοντας συνηθίσει αντροιντ αλλά και πέρασμα από windows mobile.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.