7 χαρακτηριστικά παλιών Android που λείπουν από τα flagship
Ο όρος flagship σήμαινε κάποτε «κάνει περισσότερα» — τελευταία σημαίνει συνήθως «πληρώνεις περισσότερα».
Σου άρεσε το άρθρο;
Υποστήριξε την ανεξάρτητη τεχνολογική ενημέρωση.
Με την εγγραφή σας αποδέχεστε την Πολιτική Απορρήτου.
Ο όρος flagship σήμαινε κάποτε «κάνει περισσότερα» — τελευταία σημαίνει συνήθως «πληρώνεις περισσότερα».
Το Samsung Galaxy κρύβει 5 χρήσιμες λειτουργίες στις ρυθμίσεις — από χωριστό ήχο και Secure Folder μέχρι Dual Messenger. Δες πώς ενεργοποιούνται.
Καθαρό λογισμικό ναι, αλλά τα Google Pixel έχουν 4 σταθερά μειονεκτήματα — από την επεκτάσιμη μνήμη μέχρι το gaming. Δες τι να προσέξεις.
Το Private Space σε Pixel και το Secure Folder σε Samsung κρύβουν εφαρμογές και δεδομένα σε κλειδωμένο χώρο. Δες πώς το ενεργοποιείς.
Αισθητηρα απoτυπωματων θα βαλει στο samsung galaxy s10 για να γιορτασει τα 10χρονα της !
Θεωρώ πως η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν ειναι ακόμα έτοιμη να εφαρμοστεί και να δουλεύει τέλεια και υπό όλες της συνθήκες .
Παρακολούθησα το Vivo σε τεστ που του έγινε απο γνωστό YouTuber και ο αισθητήρας μετά απο γρατζουνιά που έγινε στο σημείο δεν δούλευε .. Άρα αν σου σπάσει ελαφρώς σε εκείνο το σημείο ή η οθόνη η το γυαλί προστασίας πάλι να μην δουλεύει ..
Πιστεύω πως εταιρείες σαν την Samsung και την Apple δεν ρισκάρουν να «αμαυρώσουν» το όνομα τους με κάποια τέτοια δυσλειτουργία γιαυτο κ δεν προχωράνε στην εφαρμογή της .. Τουλάχιστον ακόμα ..
Αν βαλεις στη συνάρτηση οτι αυτές οι δυο εταιρείες πουλάνε ας το πούμε στον αυτόματο λόγο εδραίωσης των brand τους τότε καταλήγεις στο συμπέρασμα του αρθρογράφου ..
Ο,τι δηλαδή θα αργήσουμε να το δούμε να εφαρμόζεται ..
Απο κει και πέρα θα δείξει και κατα ποσο θα βελτιωθεί και η ταχύτητα -αξιόπιστα – και γωνία λήψης της αναγνώρισης προσώπου η οποία θα παίξει κατ εμένα μεγάλο ρόλο στο ποια εφαρμογή θα επικρατήσει της άλλης ..
Τετοιο φιασκο εχει συμβει με apple ;
(Η απαντηση ειναι οχι)
Τα συμπερασματα δικα σας
Όταν η τεχνολογία αυτή θα είναι έτοιμη να εφαρμοστεί θα είναι ήδη ξεπερασμένη.
2-3 χρόνια σανό, να ξεστοκάρουμε και τις amoled που δυστυχώς δεν πείθονται οι Κινέζοι να βάλουν στα κινητά τους και βλέπουμε
δεν βαζει γιατι βρηκε το κολπακι να τον βαλει κατω απο την καμερα , στον υπνο θα την πιασουν οι κινεζοι και τη samsung και την αλλη την κουλη απο την αλλη μερια
Χαχαχαχαχαχαχα
Ξεφτίλα…
Ίσα με 4 χρόνια τ ακούω να έρχεται…και ποτέ να μην φτάνει.
Vivo ο μπαμπάς σας 😉