Ακούγεται έντονα ότι η OM Digital Solutions θα συνεργαστεί με τη Samsung και θα τοποθετήσει το όνομα Olympus στα smartphones του νοτιοκορεάτη κατασκευαστή smartphones. Οι αναφορές κάνουν λόγο ότι η Samsung εργάζεται για την προσθήκη σταθεροποίησης αισθητήρα στην κάμερα των smartphone της (Sensor-shift image stabilization/IBIS), όπως έχει κάνει η Apple στο iPhone 12 Pro Max και την ευρυγώνια κάμερα του.
Όπως πολλοί άλλοι κατασκευαστές, η Samsung χρησιμοποιεί τεχνολογία οπτικής σταθεροποίησης εικόνας στη σειρά smartphone της, με άλλα λόγια στον φακό της κάμερας, αλλά φαίνεται ότι θέλει κάτι παραπάνω.
Ο σταθεροποιητής στον αισθητήρα εικόνας αναλαμβάνει να κάνει κινήσεις ώστε να κρατάει τον αισθητήρα σταθερό κατά την χρήση της συσκευής και το κούνημα της και η OM Digital Solutions (πρώην Olympus) είναι ίσως η πιο κατάλληλη φωτογραφική εταιρεία να φέρει αυτή την τεχνολογία από τις κάμερες της στα smartphones της.
Μένει να δούμε αν τελικά θα δούμε το όνομα της Olympus πάνω σε κάποιο Samsung Galaxy smartphone, κάτι που θα αναμέναμε να γίνει σε κάποια από τις επόμενες συσκευές και ίσως κάποια ναυαρχίδα. Η ιστοσελίδα Let’s Go Digital στην Ολλανδία δημιούργησε render εικόνες του πως θα μπορούσε να είναι το Galaxy S22 με το όνομα της Olympus στην κάμερα του.
Ρε παιδιά, αφού η Olympus μόλις πρόσφατα πούλησε το τμήμα των καμερών της. Πως γίνεται να μπει ως brand name σε κάμερα κινητού;
Μα δεν χάθηκε το όνομα Olympus, πουλήθηκε.
“Το φωτογραφικό τμήμα της Olympus πουλήθηκε στην JIP και δημιουργήθηκε η νέα εταιρεία OM Digital Solutions”.
https://www.pttl.gr/olympus-websites-transfer-your-privacy-agreements-to-om-digital-solutions/
Ναι ισχύει. Όμως τώρα πια δεν παράγει λογικά φωτογραφικά προϊόντα. Δεν είναι δυνατόν μια άλλη εταιρία να πουλάει με το όνομα της Olympus, εκτός και αν ήταν τέτοια η συμφωνία τους.
Εκτός αν κάνω λάθος.
Η Samsung θα πληρώσει τα δικαιώματα για να έχουν κάποια κινητά της το λογότυπο Olympus.
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το πόσο στενή θα είναι η συνεργασία των δυο εταιρειών.
Θεωρώ κι εγώ τουλάχιστον από πλευράς μάρκετινγκ ότι δεν είναι και ότι καλύτερο να βάλεις το λογότυπο μιας εταιρείας που δεν τα κατάφερε και έπρεπε να διαλέξει ξεπούλημα ή λουκέτο!
Και ξέρουμε φυσικά τι είδους συνεργασία είναι, τεχνογνωσία και όχι φακούς ή τεχνολογία!
βρε καντε καμια μπαταρια να κραταει 48 ωρες και μπορουμε να ζησουμε και με τις ιδιες δυνατοτητες σε φωτο,ημαρτον πια με το κυνηγι των καμερων.
ενα γενικό λάθος που γίνεται σε όλα τα άρθρα αυτού του τύπου είναι ότι αναφέρονται λάθος στο που υπάρχει ο “σταθεροποιητής”. είναι λοιπόν πάνω στο φακό και ΟΧΙ στον “αισθητήρα”….. πρέπει να μάθουμε σωστά τι είναι τι. ας γίνει ένα σχετικό άρθρο γιατί πολλοί δεν ξέρουν τι είναι τι.
επομενoi minolta, canon δουλιτσα να γινεται