Πέμπτη
12/04/2018

Samsung: Κάτω από το 1% το μερίδιο αγοράς smartphone στην Κίνα

samsung galaxy s9 plus official

Το μερίδιό της στην αγορά smartphone της Κίνας είδε να μειώνεται σε ποσοστό μικρότερο του 1% η Samsung στο τελευταίο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με στοιχεία της Strategy Analytics. Βάσει των στοιχείων, το μερίδιο της πάλαι ποτέ ηγέτιδας στην αγορά smartphone της Κίνας (την περίοδο 2011 – 2013) πλέον είναι 0,8% και βρίσκεται στη 12η θέση των κατασκευαστριών κινητών στη χώρα.

Μάλιστα, η Strategy Analytics ανέμενε ότι στο τελευταίο τρίμηνο του 2017, το μερίδιο της Samsung θα μειωνόταν σε 1,6%, αλλά τελικά οι εκτιμήσεις της ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξες καθώς η μείωση ήταν διπλάσια.

Η μείωση του μεριδίου της αγοράς της κορεάτικης εταιρείας σε γενικότερο πλαίσιο δεν αποτελεί έκπληξη καθώς το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά κατέχουν κατασκευάστριες smartphone από την Κίνα, συμπεριλαμβανομένων των Huawei, Oppo, Vivo και Xiaomi. Όμως τα πράγματα είναι καλύτερα για την Apple, η οποία αποτελεί τη μόνη μη κινέζικη εταιρεία που κατάφερε να βρεθεί στην πεντάδα.

Φαίνεται ότι τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα για τη Samsung στην αγορά της Κίνας παρά τις προσπάθειες που καταβάλει να αναπτερώσει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, λανσάροντας συσκευές προσαρμοσμένες στην εν λόγω αγορά. Ήδη ο Koh Dong-jin, επικεφαλής κινητής έχει απολογηθεί στους επενδυτές για τις απογοητευτικές επιδόσεις της εταιρείας στην Κίνα.

Πηγή

Μάθε για: , ,

Συντάκτης: .

5 Σχόλια

  1. Ο/Η nikos λέει:

    Για να είναι ένα τέτοιο άρθρο ολοκληρωμένο χρειάζεται να μας πει πόσο ήταν το ποσοστό της Samsung πέρσι ή και να μας δώσει ένα γράφημα των προηγουμένων 10 ετών και του ποσοστού της Samsung σε αντιδιαστολή με τις άλλες εταιρίες.

  2. Ο/Η Αντώνης λέει:

    Δεν ξερουν αυτοι

  3. Ο/Η mixtri λέει:

    H πλήρης αποτυχία στην Κίνα. FAIL.

  4. Ο/Η John λέει:

    Οι Κινέζοι αγοράζουν Κινέζικα κινητά (μην ξεχνάμε ότι και τα Apple στην Κίνα φτιάχνονται) , και καλά κάνουν εδώ που τα λέμε. Πέρασαν οι μέρες που η Samsung ήταν κλάσεις ανώτερη από Huawei , Xiaomi κτλ. και ο καταναλωτής μετράει πολύ και το value for money.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.