H Samsung ίσως σταματήσει να παρουσιάζει τόσα πολλά διαφορετικά μοντέλα Android smartphones και επικεντρωθεί με ένα μικρότερο και πιο αποτελεσματικό για την τσέπη της portfolio. Αυτό αφήνει να εννοηθεί στέλεχος της εταιρείας όπως σχολιάζει αρθρογράφος της αγγλικής εφημερίδας The Guardian. Προς αυτή την κατεύθυνση φάινεται να οδηγείται η Samsung μετά την πρόσφατη ανακοίνωση ότι ενώ […]
7 χαρακτηριστικά παλιών Android που λείπουν από τα flagship
Ο όρος flagship σήμαινε κάποτε «κάνει περισσότερα» — τελευταία σημαίνει συνήθως «πληρώνεις περισσότερα».
Ξεκινάει η νέα εποχή με τα Galaxy Alpha λέτε;
Λέτε όντως να κάνει καλύτερη διαχείρηση;
Δώσε ρε Samsung αυτό που ζητάμε!!!!
Έχει την δυναμική αλλά αυτό όντως πρέπει να το κάνει χωρίς δεύτερη σκέψη, είναι σε καλό δρόμο πάντως. Note 4 και Alpha είναι πολύ καλύτερα. Που να έρθει το S6, τι Droit turbo nitro injection και τέτοια μου λες… Θα τα φάει λαχανο…. Αν λογικευτουν παντα.
Εγώ πιστεύω πως η Samsung θα έπρεπε να συνεχίσει να βγάζει καινούργια μοντέλα έτσι ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των απαιτιτικών που θέλουν κάτι παραπάνω από ένα απλό smartphone π.χ. galaxy beam κ.α.