Η Samsung απαντάει στο ζήτημα των μπαταριών κάποιων Galaxy Note 8

Το Samsung Galaxy Note 8 είναι μια από τις καλύτερες διαθέσιμες ναυαρχίδες. Πρόκειται για τον πιο premium εκπρόσωπο της Sammie, με χαρακτηριστικά που απευθύνονται σε power users και το S-Pen που καθιστά την συσκευή ξεχωριστή.

Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια είναι σύνηθες οι κατασκευαστές να χωλαίνουν στο κομμάτι του ορθού ποιοτικού ελέγχου μιας συσκευής πριν την τελική της κυκλοφορία, κάτι που σημαίνει πως οι πρώτοι αγοραστές βρίσκονται αντιμέτωποι με προβλήματα και δυσλειτουργίες. Ένα παράδειγμα (ίσως και το πιο τρανταχτό) είναι η παγκόσμια ανάκληση του Galaxy Note 7, πριν ενάμισι χρόνο περίπου, λόγω των ελαττωματικών μπαταριών που οδηγούσαν σε ανάφλεξη των συσκευών. Κάτι τέτοιο ευτυχώς δεν ισχύει με το Galaxy Note 8. Υπάρχει όμως κάποιο άλλο πρόβλημα με την μπαταρία του;

Πριν λίγα εικοσιτετράωρα είδαν το φως της δημοσιότητας μια σειρά παραπόνων από χρήστες που δεν μπορούσαν να ανοίξουν τα Note 8 (μεταξύ τους και κάποιες S8+ συσκευές) κινητά τους όταν εκείνα έκλειναν από εξάντληση της μπαταρίας, με εκείνη να φτάνει στο 0%. Η Samsung υποσχέθηκε να διερευνήσει το ζήτημα και τελικά απάντησε με σύντομη ανακοίνωση, η οποία όμως δεν θα χαροποιήσει ιδιαίτερα τους απογοητευμένους κατόχους των προβληματικών νέων Note. Συγκεκριμένα, ο κατασκευαστής γνωστοποίησε πως λόγω του μικρού αριθμού περιστατικών δεν έχει συλλέξει τα απαραίτητα στοιχεία που θα τον οδηγούσαν σε ένα ασφαλές συμπέρασμα, κάτι που θα κάνει αν λάβει περισσότερες πληροφορίες επι του ζητήματος.

Τουλάχιστον, παρά το γεγονός πως για την Samsung δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, όσοι έχουν στην κατοχή τους ένα Galaxy Note 8/S8+ που δεν μπορεί να λειτουργήσει λόγω μπαταρίας θα πρέπει (τουλάχιστον) να λάβουν δωρεάν ένα μοντέλο αντικατάστασης. Ας ελπίσουμε πως στο μέλλον δεν θα εμφανιστούν περαιτέρω αναφορές για Note 8 ή S8+ που νέκρωσαν μετά την εξάντληση της μπαταρίας. Διαβάστε παρακάτω την σύντομη δήλωση του Κορεάτη κατασκευαστή:

“Of course, Samsung is taking all reports of this kind seriously, we only received a very small number of customer inquiries that could be linked to charge management, and unfortunately we can only comment on the matter further if we have more detailed information about the affected devices.”

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 3 Ιανουαρίου 2018 10:55

Σχόλια

  • Καλά το έχουν τερματίσει ( apple-Sammy )..... αν δεν έχεις να πεις κάτι ( έστω ότι το γνωρίζεις και συλλέγεις πληροφορίες επι τού ζητήματος ) .... απαράδεκτη και αυτή ξανά είς βάρος των καταναλωτών .. πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια

  • Το πιο αστείο ειναι οτι οι μπαταρία κάθε συσκευής, εχει εγγύηση 6 μήνες απο τον κατασκευαστή, ανεξάρτητα οτι το υπόλοιπο κινητό εχει ακομα και 2 χρονια, έτσι αν γινεται αυτο σε μπαταρίες που εκ των πραγμάτων δεν έχουν ολοκληρώσει 6μηνο, καθώς δεν το κινητό δεν κυκλοφορεί 6 μήνες, φανταστείτε τι θα γινει σε μπαταρίες που θα έχουν υποστεί χρήση παραδείγματος χάρη ενός έτους.. Τα περιστατικά μπορεί να ειναι πολυ περισσότερα και οι χρήστες θα πρέπει να πληρώσουν για να χάσουν την αδιαβροχοποιηση και να αντικαταστήσουν την μπαταρια !! Μακάρι να ειναι τυχαία περιστατικά και να μην αποδειχθεί για άλλη μια φορά ένα φιάσκο.

  • @Σταύρος Χρι Έχει 6 μήνες εγγύηση γιατί είναι δεδομένο ότι απο τις καθημερινές φορτίσεις με τη μικρούλα μπαταρία που εχει, σε 6 μήνες θα πρέπει να την αλλάξεις. Έτσι θέλουν να δίνεις 1200 ευρώ να το αγοράσεις και να τα σκας κάθε 6 μήνες για αλλαγή μπαταρίας.
    Πως θα βγάλουν λεφτά αν δεν αρμεξουν τα πρόβατα που θέλουν bezeless κινητά με ανύπαρκτες μπαταρίες? Και δεν ειναι μόνο η Samy αλλα με το iPhone X και τα άλλα bezeless το ίδιο θα γίνεται.

  • Αυτα βλεπω και αν και θελω πολυ να παρω note ,εχοντας note 4 και στα 2,5 χρονια μου επαθε μητρικη και μου ζηταγανε 300ε ενώ το ειχα παρει 400ε δεν την εμπιστευομαι πλεον ως εταιρεια οπως και καμια αλλη.Dεν γινεται να δινεις 1000ε και στα 2 χρονια να σου πουνε δωσε αλλα 400πχ γιατι πολυ απλα συμβαινουν αυτα οπως μου ειπαν και εμενα για το note 4.

  • Είναι Software πρόβλημα οπότε λύνεται. Τέτοια συμβαίνουν από πάντα αλλά προσπαθούν να στρεψουν τα φώτα μετά το φιάσκο του iPhone X. Όπως όταν έσκαγε μια μπαταρία ενός iPhone όλως τυχαίως την επόμενη μέρα έσκαγε και μια του S7.

  • Raziel να σου πω έτσι μου είχαν πει και εμένα για ένα LG G2 αλλά το έφτιαξα μόνος μου. Αν δεν ανοίγει το κινητό είναι πλακέτα αλλιώς ψαξτο αν μπαίνει σε download mode.

  • @VasiliS7edge

    Πλάκα έχετε μερικοί ..
    Ολόκληρη Samsung έβγαλε ανακοίνωση κ εσείς μιλάτε για σκευωρία ..

    Αλήθεια «φιάσκο του I phone Χ(!)»;;
    Αν θέλεις μου το αναλύεις ;

    Ειναι γελοίο αυτό που συμβαίνει με εσάς τους Android users.. όλες οι άλλες εταιρίες στο απυρόβλητο ...εκτός βέβαιος βέβαιος της Apple .. εκει δεν δικαιολογείτε τίποτα ..

  • VasiliS7edge έχω βρει με 110 επισκευή πλακέτας τώρα αν θα κάνουν καλή δουλειά είναι άλλο θέμα.απλα είναι απαράδεκτο να δίνεις τόσα λεφτά και να σου λένε εντάξει ρε συμβαίνουν αυτά από την samsung στα 2,5χρονια .

  • Η Samsung φροντίζει την ναυαρχίδα της. Πέρυσι μάζεψε όλα τα Note και ζήτησε συγνώμη.
    Φέτος έχει το καλύτερο smartphone και ήρθε η ώρα της Apple να ζητήσει συγνώμη για την κατ εξακολούθηση λαμογιά της. Και τα isheeps πανηγυρίζουν πως θα έχουν φθηνή νέα μπαταρία, μπας και βγάλουν μισή μέρα με το ios 11.
    Καμία σωτηρία, μόνο γέλια και τρολάρισμα.

  • Εγω εχω απορια τι συσκευες θελουν αλλαγη μπαταριας στο εξαμηνο. Ειναι εξωφρενικο. Εχοντας πιασει αρκετες συσκευες που εχουν φαει φορτιση τουλαχιστον καθημερινα τα πολυ κινεζικα βαρανε μπαταρια στον χρονο περιπου ενω τα μεγαλα brands πανω απο 2 χρονια. Στα 2 χρονια χτυπησε μπαταρια το ταμπλετ μου μετα απο καθημερινη σκληρη χρηση και η μπαταρια δουλευε απλα καινουργιο εβγαζε 10 ωρες και τωρα εβγαζε 1.5 με 2. Εκανα αλλαγη με κανα 20ρικο και ετυχα σε ελατωματικο κομματι στους 3 μηνες τραβηξε ενα σβησιμο και ψαχνομουν. Αφου το καλυπτε η εγγυηση πηρα καινουργιο κομματι και τωρα εδω και ενα χρονο δεν μασαει τιποτα.

  • να προσθέσω ότι όχι μόνο είναι η καλύτερη ναυαρχίδα αλλά και η πιο μακρουλή!!! χαχαχα!!! συγχαρητήρια στο τμήμα σχεδιασμού, άντε και του χρόνου ακόμα πιο μακρουλή!!! και κοροϊδευα παλιά το iphone 5 που το έκαναν πιο μακρύ σε σχέση με το 4!!!!

  • Είναι απλά απαράδεκτο. Και όσοι υποστηρίζουν και την apple και την samsung η οποιαδήποτε άλλη εταιρεία που πουλάει τόσο ακριβές συσκευές με τόσο σοβαρά προβλήματα είναι τα θύματα που έχουν αγοράσει αυτές τις συσκευές και από ένστικτο δεν θέλουν να δεχτούν πόσο μεγάλο λάθος έχουν κάνει.

    Ελπίζω να τους γίνει μάθημα. Και η samsung και η apple έχουν σβήσει προ πολλού για μένα.

    Πρόκειται για κολοσυσκευες της πλάκας μιας χρήσης. Με τέτοιες εισπράξεις και τέτοιο τζίρο απαγορεύεται δια ροπάλου να έχουν τέτοια προβλήματα. Ας μην το βγάλουν ποτέ στην κυκλοφορία αν δε περάσει όλες τις απαραίτητες δοκιμές. Να κάνουν δοκιμές που διαρκούν μήνες. Δεν κατάλαβα δηλαδή. Παίζουν με τα εκατομμύρια αγοραστές? Με ποιο δικαίωμα? Αυτό προσωπικά λόγο μεγάλης εμβέλειας για μένα καταντά έγκλημα και δεν είναι καθόλου απλό.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Τάσος Νικολακόπουλος

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.