H επενδυτική εταιρεία Piper Sandler δημοσίευσε την εξαμηνιαία έρευνά της για τους εφήβους στις ΗΠΑ και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το iPhone εξακολουθεί να είναι το πιο δημοφιλές smartphone.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που κοινοποίησε η εταιρεία, το 87% των εφήβων που ερωτήθηκαν είναι κάτοχοι iPhone, ενώ το 88% περιμένει το επόμενό του τηλέφωνο να είναι iPhone.
Οι αριθμοί δεν έχουν αλλάξει από πέρυσι όσον αφορά στην κατοχή, αλλά μέσα στην τελευταία δεκαετία έχουν εκτοξευτεί. Τον Οκτώβριο του 2013, το 55% των εφήβων ανέφεραν ότι είχαν ένα iPhone, ενώ το 24% είχε μια συσκευή Android.
Παράλληλα, οι κάτοχοι Apple Watch έχουν αυξηθεί επίσης, αλλά με πιο αργούς ρυθμούς. Το 34% των εφήβων που ερωτήθηκαν είναι κάτοχοι Apple Watch, από 31% πέρυσι. Το 10% των εφήβων δήλωσε ότι σχεδιάζει να αγοράσει ένα Apple Watch μέσα στους επόμενους έξι μήνες, από 16% το φθινόπωρο του 2022. Η Apple ήταν η αγαπημένη μάρκα ρολογιών, ξεπερνώντας τα Rolex, Casio, Garmin και Cartier.
Το Apple Pay ήταν η κορυφαία εφαρμογή πληρωμών για εφήβους, με το 42% να αναφέρει ότι χρησιμοποιεί την υπηρεσία τον τελευταίο μήνα. Το Apple Pay ξεπερνά τα Cash App (27%), Venmo (20%) και PayPal (10%).
Η Apple βρέθηκε στη δεύτερη θέση στις αγαπημένες πλατφόρμες streaming μουσικής μετά το Spotify. Το 70% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το Spotify ως μουσική υπηρεσία τους, ενώ λίγο πάνω από το 30% χρησιμοποιούν το Apple Music. Το 46% των εφήβων που πληρώνουν για μια υπηρεσία πληρώνουν για το Spotify, ενώ μόλις το 30% πληρώνουν για την Apple Music.
Η Piper Sandler ρώτησε επίσης τους εφήβους για το iCloud Private Relay και η χρήση έχει αυξηθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Το 37% των εφήβων είπε ότι το χρησιμοποιεί, ενώ ένα άλλο 17% δήλωσε ότι ενδιαφέρεται να το χρησιμοποιήσει στο επόμενο εξάμηνο. Νωρίτερα φέτος, μόλις το 24% των εφήβων χρησιμοποιούσαν το iCloud Private Relay, το οποίο απαιτεί συνδρομή στο iCloud.
Έρευνες για εφήβους διεξάγονται δύο φορές το χρόνο, με την Piper Sandler να δημοσιεύει αυτές τις αναφορές για περισσότερα από 10 χρόνια. Για την έρευνα αυτού του φθινοπώρου, ερωτήθηκαν 9.193 έφηβοι με μέση ηλικία 15,7 έτη σε 49 πολιτείες.
Και είναι πολύ ενδιαφέρον ότι η Apple έφτιαξε ένα τρομερό brand και πουλάει πλέον ως κόσμημα.
Τόσο το Mac os & λιγότερο iOS είναι σαφώς πιο δύσχρηστα από τα αντίστοιχα windows /android. Όμως, με απλές διευκόλυνσης σε θέματα καθημερινότητας κατάφεραν να κυριαρχήσουν.
Τέλος, η εξυπνάδα της Apple να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο τηλέφωνο-tablet-υπολογιστή-laptop την κάνει να κυριαρχεί για κάποιον που θέλει να επενδύσει συνολικά σε μια μάρκα. Τέτοιο πακέτο καλά καλά ούτε samsung δεν έχει προώθηση (ενώ μπορεί) ενώ θα μπορούσα … ίσως μόνο η lenovo.