Διακαής πόθος των fans της Sony (πρώην Sony Ericsson) είναι η κυκλοφορορία ενός smartphone με λειτουργικό σύστημα Windows Phone. Αυτό δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα αν και το πολλά έχουν ακουστεί σαν φήμες το προηγούμενο διάστημα. Αυτή τη φορά ένα αποκαλούμενο πρωτότυπο με το όνομα Julie εμφανίστηκε στο eBay προς πώληση. Τι λέτε, είναι αληθινό […]
7 χαρακτηριστικά παλιών Android που λείπουν από τα flagship
Ο όρος flagship σήμαινε κάποτε «κάνει περισσότερα» — τελευταία σημαίνει συνήθως «πληρώνεις περισσότερα».
Γιατί όχι!!!!!
Για δες εδω: https://www.thinkdigit.com/Mobiles-PDAs/Sony-Ericsson-Julie-Xperia-X7-spotted-a_6393.html
το έχω δει 🙂
Ίσως τελικά να μην προχώρησε το εγχείρημα της se και να έμεινε σε κάποιον το πρωτότυπο πάντως προβλέπω οτι θα πάρει φωτιά η τιμή του. Επίσης Κώστα μπορείς να του ζητήσεις να σου στείλει και άλλες φωτογραφίες του κινητού.
Μακάρι !όχι απλά το θέλουμε.μαράζι το χουμε.τόσο ωραία ποιότητα που λεχει η σόνυ αν την συνδειάσει με το συγεκριμένο λειτουργικό θα είναι πανέμορφο πιστεύω.
Εννοείτε πως ναι!! 🙂
Είδα και εγώ τα λινξ που δώσατε παιδιά και έχει στικεράκι “πρώτοτυπε” επάνο.
γιατι οχι σοννυ?