Οι πληροφορίες μας για αναμενόμενο Sony Ericsson XPERIA X2 φαίνεται να επιβεβαιώνονται. Εχθές κυκλοφόρησε στο ίντερνετ μια φωτογραφία κινητού που φέρεται να είναι το XPERIA X2 και οι αναφορές στα site και blog μιλούν για επίσημη ανακοίνωση το επόμενο διάστημα και κυκλοφορία τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Κάποιοι μιλούν για πειραγμένη φωτογραφία, άλλοι για φτηνή κινέζικη προσπάθεια. […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
Κυκλοφόρησε ακόμα μια φωτογραφία
Δείτε https://pocketnow.com/index.php?a=portal_detail&t=news&id=7543
Όπως φαίνεται θα έχει και 8.1 Megapixel κάμερα (μακάρι). Αν είναι έτσι τότε θα είναι το πρώτο τηλέφωνο με WM και 8 megapixel κάμερα. Ας ελπίσουμε ότι θα βγει. Για να πω και την αλήθεια όμως η εμφάνιση του δεν είναι και η καλύτερη.
ωραιο πρεπι να ειναι αλλα ποσο θα κανει ξερουμε