Sony Ericsson Nozomi ή Xperia Arc HD, όπως και αν το αποκαλέσετε είναι το ίδιο μοντέλο και αναμένουμε να το ανακοινώσει η Sony τον επόμενο μήνα. Σε forum του Hong Kong εμφανίστηκε ακόμα μια hands-on φωτογραφία και το κινητό δείχνει μίνιμαλ, με αυστηρό και λεπτό σχεδιασμό. Από τις μέχρι σήμερα φήμες έχουν συγκεντρωθεί τα εξής […]
5 γνωστά Android κινητά που σταματούν να παίρνουν ενημερώσεις φέτος
Pixel 6, Moto G Stylus, OnePlus 10T, Xperia 5 V και Motorola Edge σταματούν να παίρνουν ενημερώσεις το 2026. Δες πότε λήγει το καθένα και τι να πάρεις.
Άντε ρε Sony, ο κόσμος το έχει τούμπανο και εσύ κρυφό καμάρι!
κατι λεει σαν κινητο εξωτερικα αλλα αν ειχε design στυλ arc και τα χαρακτηριστικα που λενε οτι θα εχει…θα ηταν απλα το καλυτερο!
ΚΟΡΥΦΗ
Και αν δεν κανω λαθος 342 ppi ! Φοβερο.
απο τι βλεπο δεν εχει ice cream sandwitch αλλα ειναι φοβερο κινητο 🙂
Και τελικά Sony Ericsson…
καπου διαβασα οτι δεν θα παιρνει micro sd το ξερετε??
djfapples, ας περιμένουμε να ανακοινωθεί επίσημα το κινητό. Είναι πολύ νωρίς.
Oπως ειχα αναφερει κ παλιοτερα η sonyericsson σε ολα τις σχεδον τα μοντελα κατι ”ΞΕΧΝΑΕΙ” ελπιζω μη το κανε κ στο παραπανω..
Λυπάμαι αλλά εάν βγει το HTC Zeta.Φυσικά είναι υπερβολή αλλά εάν θες απλά το καλύτερο πρέπει να παραδεχτούμε ότι η Sony έχει αποτύχει.Από την άλλη όμως…