Τα iPhone Xs και Xs Max αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με τη φόρτιση

32

Σοβαρό πρόβλημα με την ενσύρματη φόρτιση των iPhone Xs και iPhone Xs Max φαίνεται να υπάρχει και να εξαπλώνεται με γρήγορους ρυθμούς μιας και πολλοί χρήστες αναφέρουν ότι τα συνδέουν με το καλώδιο φόρτισης και ορισμένα φορτίζουν υπό προϋποθέσεις ενώ άλλα δε φορτίζουν καν.

Υπάρχουν πολλοί κάτοχοι των iPhone Xs και Xs Max οι οποίοι δημοσιεύουν παράπονα στα forum της Apple και γενικά στο internet, όπου ήδη έχει φτιαχτεί το #ChargeGate στο οποίο αναφέρεται το πρόβλημα με τη φόρτιση των συσκευών. Σύμφωνα με αυτο, όταν τα iPhone είναι σε idle mode, δηλαδή ενεργοποιημένα αλλά με την οθόνη σβηστή, και ο χρήστης συνδέσει το καλώδιο φόρτισης, τότε αυτά δε φορτίζουν παρά μόνο όταν ενώ είναι συνδεδεμένα και ο χρήστης ενεργοποιήσει την οθόνη.

Άλλοι χρήστες αναφέρουν πως για να φορτίσουν τα iPhone θα πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσουν την οθόνη και τότε μόνο να συνδέσουν το καλώδιο φόρτισης, ενώ ορισμένοι ισχυρίζονται πως ενώ ξεκινήσει η διαδικασία της φόρτισης και σβήσει η οθόνη αφού πλέον η συσκευή δε χρησιμοποιείται, τότε πατώντας το power button η συσκευή δεν ανταποκρίνεται και δεν ανοίγει.

Όλο αυτό το θέμα με τη φόρτιση έκανε τον Lewis Hilsenteger, τον άνθρωπο πίσω από το Unbox Therapy στο YouTube, να δοκιμάσει να φορτίσει τα iPhone Xs και Xs Max για να διαπιστώσει την έκταση του προβλήματος με τα αποτελέσματα να δείχνουν πως 3 στα 4 iPhone Xs Max και 2 στα 4 iPhone Xs δε φορτίζουν, παρά μόνο όταν ενεργοποιήσει την οθόνη τους.

Δεν είναι γνωστό τι προκαλεί αυτό το σοβαρό πρόβλημα και ακόμα δεν υπάρχει κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Apple, με τους χρήστες να παραμένουν ανήσυχοι και συνάμα ενοχλημένοι όταν μια συσκευή που κοστίζει τόσα χρήματα, να έχει τέτοιου είδους προβλήματα, τα οποία δεν είναι γνωστό αν τα προκαλεί bug στο iOS 12 ή είναι θέμα hardware.

iphonexsxsmax charging problem

Πηγή

32
Σχόλια

avatar
32 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
27 Σχολιαστές
MakisAgnostos13JohnΝΙΚΟΣPanos ® Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο
Να ειδοποιηθώ όταν
ΚώσταςD.
Επισκέπτης
ΚώσταςD.

φταίνε τα ποιοτικοτατα!!! υλικά που χρησιμοποιεί η apple στα iphone της!!! και οι χρήστες πληρώνουν πανάκριβα!!! Πάλι καλά που οι υπόλοιπες εταιρειες χρησιμοποιούν πολύ κατώτερα ποιοτικά υλικά από αυτά της apple και ευτυχώς δεν παρουσιάζουν τέτοια προβλήματα! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Φωτης
Επισκέπτης
Φωτης

Η ποιότητα φαινεται σε ολα το κινητο κ ειναι κοσμημα..ΑΛΛΑ ρε καμμένοι εκει στην apple βγάζετε το πιο ακριβο κινητό εκει εξω κ εχει τετοιο προβλημα;;Αντικατασταση κ πας στο μαγαζι κ τα κανεις κωλος!!!

johny
Επισκέπτης
johny

Ρυθμίσεις>face id>και βλέπεις εκεί που γράφει “διακόπτης usb Accessories”.αν είναι κλειστός τον ανοίγεις και το πρόβλημα διορθώνεται.

Andreas
Επισκέπτης
Andreas

Θυμιζει group VAG η Apple πλεον.Φρου φρου ,αρωματα και οι ιδιοκτητες ειναι οι καλυτεροι φιλοι των συνεργειων.Απαραδεκτα προβληματα για 1.5 χιλιαρικο συσκευες.Και δεν μιλαμε για μια δυο περιπτωσεις αν καταλαβα σωστα.Κριμα!!

Stelios
Επισκέπτης
Stelios

Δώστε αλλά 1500 ευρω και πάρτε και μια γεννήτρια μπορεί να φορτίζει το iPhone xs xsmax ΕΡΕ γέλια..

nikopoup
Επισκέπτης
nikopoup

Με αυτό τον τίτλο εγώ νόμιζα οτι ανατινάζονται. Είναι πρόβλημα άλλα όχι και τόσο σοβαρό.

George
Επισκέπτης
George

Το θέμα πιθανότατα είναι θέμα software και σίγουρα η Apple, όπως και σε οποιαδήποτε εταιρεία και αν συνέβαινε κάτι παρόμοιο, θα πάρει τα κατάλληλα μέτρα ώστε να διορθωθεί. Το θέμα είναι άλλο: Δεν είναι η πρώτη και προφανώς ούτε η τελευταία φορά που συμβαίνει πρόβλημα σε κινητά iPhone. Από παλαιότερα iPhone που έχαναν το σήμα ανάλογα με τον τρόπο που το..κρατούσες στο χέρι(!!), μέχρι προβληματικές μπαταρίες, αλλά και δεκάδες άλλα προβλήματα που εύκολα μπορεί ο οποιοσδήποτε να τα βρεί στο διαδίκτυο και δεν χωρούν καμία αμφισβήτηση καθώς τα είχε παραδεχτεί η ίδια η Apple, ένα είναι το σίγουρο συμπέρασμα: Τα κινητά της Apple εάν και είναι τα ακριβότερα, αυτό δεν συνεπάγεται αυτόματα και λιγότερα προβλήματα. Προφανώς όταν κάποιος έχει δώσει 1.300 ευρώ για μία συσκευή, συγχωρεί πιο δύσκολα μια τυχόν δυσλειτουργία από μια συσκευή που την αγόρασε π.χ 300 ευρώ. Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα, και δεν φταίει η Apple σε αυτό. Είτε αγοράσει κάποιος μία ακριβή, είτε μία φτηνότερη συσκευή, αυτό δεν σχετίζεται αντίστοιχα με μεγαλύτερη πιθανότητα να λειτουργεί η ακριβή χωρίς πρόβλημα. Το ίδιο ισχύει όχι μόνο στα κινητά αλλά παντού. Ας πάρουμε για παράδειγμα τα αυτοκίνητα. Με βάση τα πόσα χρήματα έχει πληρώσει ο καταναλωτής, τα… Συνέχεια »

Kωστας
Επισκέπτης
Kωστας

Αν όντως συμβαίνει αυτό σε συσκευή των 1500€, αυτοί στην μηλοεταιρεία είναι μεγάλοι απατεώνες. Λυπάμαι τα🐑🐑🐑 που πάνε και τα σκάνε…

Δημήτρης
Επισκέπτης
Δημήτρης

Δοκιμάστε τον φορητό φορτιστή Huawei μπορεί να δουλέψει

Rizo
Επισκέπτης
Rizo

Μπορεί απλώς με ένα update να φτιάξει. Κλασικά στην αρχή όλες οι εταιρίες βγάζουν θέματα.. κρίμα γιατί οπως φαίνεται πλέον οι πρώτες παρτίδες είμαστε testers.
Κανονικά κομμένες οι αγορές τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας.

Gregorio
Επισκέπτης
Gregorio

Οk λίγο πολύ λαθάκια συμβαίνουν αλλά όταν θέλεις να λες ότι είσαι η τέλεια εταιρία, με τα τέλεια SmartPhones, με τις τιμές που σε άλλες χώρες με αυτά τα χρήματα αγοράζεις σπίτι τέτοια λαθάκια δεν δικαιολογούνται, λυπάμαι αλλά όταν σκάω 1.500€-1750€ το κινητό μου θέλω να είναι ΤΈΛΕΙΟ, να μην περιμένω να βγει UpDate του λογισμικού για να διορθωθούν τα λάθη, να μην θέλω 500€ γιατί μου έσπασε η γυάλινη πλάτη του κινητού που άλλες μάρκες πχ Huawei σου παίρνουν 50€, να μην πρέπει να αγοράσω extra τον quick charge φορτιστή, να μην πρέπει να αγοράσω extra τα ακουστικά, να μην πρέπει να αγοράσω extra τα Hub, να μην πρέπει να αγοράσω extra μια απλή θήκη, όλα αυτά που κάνει η Apple που συνεχώς αφαιρεί πράγματα και μετά τα προσφέρει ως extra αξεσουάρ δείχνουν παντελής έλλειψη σεβασμού στον πελάτη της. H Apple είναι πολύ καλή εταιρία σε κάποια θέματα αλλά στο θέμα των πελατών της είναι ότι χειρότερο και τους συμπεριφέρεται κυριολεκτικά σαν να πρόκειται για πρόβατα τα λεγόμενα iSeeps…(υγ. όσο γιαυτούς που λένε ότι σκάνε 1500€-1750€ γιατί το iPhone κάνει την δουλειά τους απροβλημάτιστα ας μας πούνε λίγο για ποια δουλειά το θέλουν γιατί ο μέσος χρήστης του iPhone… Συνέχεια »

Captain
Επισκέπτης
Captain

Apple responds:

Το φορτίζετε λάθος…😂😂😂

Nickolas
Επισκέπτης
Nickolas

Ο τύπος στο βίντεο είναι αυτός που είχε βγάλει πρώτος αν θυμάμαι καλά οτι το iPhone 6 Plus λύγιζε. Πριν λίγες μέρες έβγαλε βίντεο που δείχνει τη μπροστινή κάμερα οτι κάνει beauty mode χωρίς να υπάρχει κάποια επιλογή (σιγά το πρόβλημα) και τώρα αυτό. Παίζει να προσλάβει η Apple κάποιον για να τον δολοφονήσει χαχα
Δυο περιπτώσεις υπάρχουν, ή είναι πρόβλημα hardware κάτι που απεύχομαι γιατί θα είναι μεγάλη ιστορία για τους κατόχους να τους αλλάξουν τα κινητά αν τελικά δεν το παραδεχτεί η Apple ή είναι θέμα software και θα λυθεί με το επόμενο update.
Πάντως και γω συμφωνώ με το Rizo δεν είναι να αγοράζεις συσκευή με το που κυκλοφορεί, ειδικά σε κινητά που έχουν τόσο μεγάλη απήχηση και η παραγωγή είναι τεράστια, πάντα θα υπάρχουν θέματα με τις πρώτες παρτίδες, είτε σε μεγάλη είτε σε μικρότερη έκταση.

Panos ®
Επισκέπτης
Panos ®

@Nickolas:
Για κάτσε τώρα, για να καταλάβω. Σχολιάζεις “σιγά το πρόβλημα” για το ότι έχουν επιλέξει να σε φωτοσοπάρει αυτόματα το κινητό χωρίς να σε ρωτάει, και χωρίς να υπάρχει on/off στις ρυθμίσεις; Είμαστε με τα καλά μας;
Βέβαια, καλά κάνουν αφού υπάρχει κόσμος που πάει και επιλέγει μήλο με κλειστά μάτια, με καμία απολύτως διάθεση να κατακρίνει τα όποια φάουλ προκύψουν.

harispao
Επισκέπτης
harispao

Πάρτε το χαμπάρι διαφήμιση να είναι κι ας είναι και αρνητική…
Ετσι δουλεύει χρόνια τώρα και η apple και άλλες μεγάλες εταιρίες…

Flagship killer
Επισκέπτης
Flagship killer

Πάντα αγοραζω το καινούριο ipad pro λίγο καιρό αφού παρουσιαστεί… iphone έχω να πάρω από το 6s το οποίο μετά άλλαξα σε note8 και πρόσφατα 9….
ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν αγοράζουμε την πρώτη παρτίδα… Πάντα αφήνουμε ένα 2μηνο 3μηνο να περάσουν οι παιδικές ασθένειες

JohnWave
Επισκέπτης
JohnWave

Πιο πολύ για θέμα software μου κάνει το οποία λογικά θα μπορεί να λυθεί εύκολα με ένα update.
Mεγαλύτερο πρόβλημα για την Apple είναι ο ίδιος ο Lew (Unbox Therapy) με 12.000.000 συνδρομητές όπως και άλλοι πολύ διάσημοι youtubers ( πχ Marques Brownlee, SupersafTV, JerryRigEverything, LinusTechTips και άλλοι) που θεωρούν άλλες συσκευές (Pixel 2 XL, S9+, Note 9) καλύτερες.

χρηστος
Επισκέπτης
χρηστος

Να το πω; προβληματα στην φορτιστη, χωρις γρηγορο φορτιση μεσα, χωρις θυρα ακουστικων και τωρα πια ουτε dongle, με προβληματα στην συνδεση wifi & LTE, για ποιο ακριβως λογο κοστολογειται αυτο 1200? Δεν εχω βεβαια πραγματικα απορια, οσο αγοραζουν, τοσο αυξανεται η τιμη. Αλλα μην τρελαθουμε κιολας, δεν αξιζουν τα λεφτα τους. Σε μικροτερη τιμη παιρνω ιδια (ή και καλυτερη ποιοτητα) και πολλα περισσοτερα, γνωριζουμε ολοι συσκευες.

Jack345
Επισκέπτης
Jack345

Ουτε καν. Κάτοχος iPhone Xs Max απο χθες, και φορτισε το κινητο μια χαρα.

Agnostos13
Επισκέπτης
Agnostos13

Πάλι καλά που γίνονται και αυτά και έχουν οι φίλοι μας μια δικαιολογία για να μην δώσουν τα 1500 που δεν έχουν!
Στην ουσία φαίνεται το πρόβλημα να έχει να κάνει με κάποιο bug που ασφαλίζει την θύρα lightning από μη εξουσιοδοτημένη χρήση (εφόσον οι αναφορές θέλουν να διορθώνεται με ανοικτή την οθόνη)…
Το μέλλον θε δείξει!

And. K
Επισκέπτης
And. K

Πληρωστεεεεεεε προβατακιαααααα

Panos ®
Επισκέπτης
Panos ®

@Agnostos13:
Άσε μας κουκλίτσα μου που θα κάνεις και ταξικό διαχωρισμό στην τεχνολογία. Εσείς που έχετε να πάρετε μήλο, και οι υπόλοιποι που δεν έχουμε να πάρουμε. Αν όλη σου ύπαρξη περιορίζεται στο ότι έχεις λεφτά να πάρεις μήλο, είσαι απλά για λύπηση.

Darth
Επισκέπτης
Darth

@Jack345 αν το έκανε σε όλα θα μηλαμε για καταστροφή, το κάνει σε ένα σεβαστό πόσο ομος

Jack345
Επισκέπτης
Jack345

@Darth ειναι απλα μια ρυθμιση που πολλοι δε την εχουν ανακαλυψει ακομη και αφορα τα usb Accessories. Στο συγκεκριμενο βιντεο ο τυπος παρουσιαζει μια ρυθμιση ως προβλημα, και προφανως δινει αφορμη σε ολους οσους μισουν την Apple να βγαλουν το αχτι τους. Δεν υπαρχει κανενα προβλημα καθως αφορα μια καινουργια απλη ρυθμιση που ηρθε με το iOS 12 και γινεται χειροκινητα απο ολους τους χρηστες.

Socratis84
Επισκέπτης
Socratis84

Με το δικό μου xs max πάντως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.. Και σε όσους έχει παρουσίασε πρόβλημα στην 12.0.1 beta το έχουν φτιάξει ήδη πριν βγει στην φορά το βίντεο..

peter
Επισκέπτης
peter

@Jack345

oχι, δεν αφορα αυτη τη ρυθμιση, το δοκιμασα, το δοκιμασαν και αλλοι , αλλα το προβλημα παραμενει.

Agnostos13
Επισκέπτης
Agnostos13

@Panos ®
Το κόμπλεξ σου αλλού φίλε…

Panos ®
Επισκέπτης
Panos ®

@Agnostos13:
Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί. Εσύ μίλησες για αυτούς που δεν έχουν €1500 να πάρουν μήλο, όποτε έχεις καραμπινάτο κόμπλεξ δήθεν ανωτερότητας. Αγόρασε εσύ το μήλο που έχεις τα 1500 ευρώπουλα και άσε μας ήσυχους. Α, ξέχασα. Μήλο χωρίς πουλ-μουρ δεν έχει νόημα, έτσι δεν είναι;

ΝΙΚΟΣ
Επισκέπτης
ΝΙΚΟΣ

Ένας δυο μαϊντανοί μονοπωλούν την υποστήριξη στην απάτη που ονομάζεται Apple, ακόμη να μάθουν τα βασικά, κ γίνονται ρόμπα.

John
Επισκέπτης
John

Πως το είχε πει κάποιος…
“Ποιότητα φίλος .. και δυστυχώς η ποιότητα πληρώνεται .. υπερβολικά μεν αλλά έτσι έχουν τα πράγματα ..”
ΑΧΑΧΑΧΑ

Agnostos13
Επισκέπτης
Agnostos13

@Panos ®:
Έγραψα εγώ κάτι για ανωτερότητα;
Εγώ το μόνο που έγραψα είναι οτί κάποιοι φίλοι που δεν έχουν τα χρήματα να το αγοράσουν θα βλέπουν αυτά και θα νιώθουν καλύτερα που θα επιλέξουν κάτι άλλο!
Αλλά όποιος έχει τη μύγα…

ΥΓ. Στην περίπτωση μου το τελευταίο πράγμα που με νοιάζει είναι να φαίνεται οτί έχω iPhone. Το είχα ανέκαθεν σε θήκη η οποία αποκρύπτει πλήρως τα χαρακτηριστικά λογότυπα. Άλλωστε όταν έχω δώσει τόσα χρήματα δεν χρωστάω σε κανένα να του κάνω διαφήμιση. Και φυσικά δεν έχω ανάγκη από τη συσκευή να με διαφημίσει όπως άλλοι…

Makis
Επισκέπτης
Makis

Επειδή αναφέρθηκε και σε άλλο site δεν είναι θέμα των νέων iphone, συμβαίνει και σε άλλα που έχουν την ios 12. Το παρατήρησα και στο δικό μου SE αλλά είχα την εντύπωση ότι έχει να κάνει με το καλώδιο ή και τον φορτιστή. Δεν το κάνει πάντα. Τέλος πάντων θέσαμε το usb accessories στην θέση on και αναμένουμε.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα