Το iPad Pro είναι το iPad με τις περισσότερες πωλήσεις, σύμφωνα με νέα έκθεση του CIRP για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους (Απρίλιος έως Ιούνιος).
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του iPad Pro αντιπροσώπευαν το 43% των συνολικών πωλήσεων του iPad, με το απλό μοντέλο να βρίσκεται στο 35%. Ακολούθησαν το iPad Air με 12% και το iPad mini με 10%.
Σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2023, το ποσοστό του iPad Pro έχει αυξηθεί κατά 5%, του απλού iPad παρέμεινε στάσιμο, ενώ του iPad Air και του iPad mini μειώθηκε.
Αυτό που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι τα νέα μοντέλα iPad Pro κυκλοφόρησαν τον Μάιο, ακριβώς στα μέσα του 2ου τριμήνου, και αυτό προφανώς είχε αντίκτυπο σε αυτούς τους αριθμούς. Και πάλι, νέα μοντέλα iPad Air κυκλοφόρησαν την ίδια περίοδο, αλλά το κοινό δεν ενδιαφέρθηκε.
Η CIRP αναμένει τη σταθεροποίηση του μεριδίου αγοράς για τα iPad μέσα σε ένα ή δύο ακόμη τρίμηνα, οπότε θα μάθουμε πιο οριστικά εάν η αύξηση των πωλήσεων iPad Pro ήταν απλώς ένα περιστατικό περιορισμένου χρόνου με βάση το χρονικό πλαίσιο κυκλοφορίας της νεότερης γενιάς.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ