Facebook Community Actions: Δημιουργία ψηφοφοριών και εκστρατειών μέσω Facebook

Facebook Community Actions, Facebook Community Actions: Δημιουργία ψηφοφοριών και εκστρατειών μέσω Facebook
Σήμερα το Facebook θα λανσάρει το νέο του χαρακτηριστικό αιτημάτων και εκστρατειών, που ακούει στο όνομα Community Actions. Σύμφωνα με το TechCrunch, θα επιτρέπει στους χρήστες να ενημερώνουν τους τοπικούς αξιωματούχους για δράσεις που θα ήθελαν να δουν.

Το TechCrunch αναφέρει ότι το χαρακτηριστικό θα γίνει διαθέσιμο σήμερα στους χρήστες της Αμερικής, οι οποίοι θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα αίτημα, να κάνουν tag τους αρμόδιους οργανισμούς ή αξιωματούχους και να ζητήσουν υποστήριξη από τους φίλους τους.
Όσοι υποστηρίζουν ένα αίτημα θα μπορούν να συζητούν για αυτό με τους υπόλοιπους υποστηρικτές στη σελίδα του αιτήματος, καθώς και να δημιουργούν εκδηλώσεις και εράνους.
Facebook Community Actions, Facebook Community Actions: Δημιουργία ψηφοφοριών και εκστρατειών μέσω Facebook
Το Facebook αποτελεί για πολλούς την πρώτη επιλογή όταν πρόκειται για την διοργάνωση εκδηλώσεων, όπως για παράδειγμα η πρώτη πορεία για τα δικαιώματα των γυναικών που έγινε στην Ουάσινγκτον το 2016.
Ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση το Facebook δεν καινοτομεί, απλώς ακολουθεί τα πρότυπα άλλων καταξιωμένων ιστοσελίδων που ασχολούνται με τη δημιουργίας ψηφοφοριών και εκστρατειών. Μία από τις πιο γνωστές σελίδες ψηφισμάτων είναι το Change.org, στο οποίο πάνω από 4 εκατομμύρια χρήστες έχουν υπογράψει ενάντια στο Άρθρο 13 που θέλει να περάσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η ιστοσελίδα χαρακτηρίζει το Community Actions ως: “Ένα μέσο για να μπορούν οι άνθρωποι να υποστηρίξουν τις αλλαγές στις κοινότητες τους και να συνεργαστούν με τους εκλεγμένους αξιωματούχους και κυβερνητικές υπηρεσίες ώστε να βρεθούν λύσεις στα εκάστοτε προβλήματα.”
Facebook Community Actions, Facebook Community Actions: Δημιουργία ψηφοφοριών και εκστρατειών μέσω Facebook
Δυστυχώς όμως η ιστορία έχει αποδείξει ότι δεν είναι δύσκολο οι άνθρωποι να εκμεταλλευτούν και καταχραστούν τέτοιους είδους χαρακτηριστικά. Αν και η εταιρία αναφέρει ότι θα συνδυάζει ένα νέο σύστημα αναφοράς χρηστών, τη χρήση προληπτικής αλγοριθμικής ανίχνευσης και ανθρώπινο δυναμικό για να μην υπάρξουν περιστατικά εκμετάλλευσης. Παρ’ όλα αυτά, οι χρήστες πάντα θα μπορούν να βρουν παραθυράκια και να κάνουν του κεφαλιού τους.
Τέλος, έχουν ήδη τεθεί κάποια όρια με στόχο τη σωστή λειτουργία των Facebook Community Actions. Οι χρήστες δεν μπορούν να κάνουν tag προέδρους, πρωθυπουργούς και γενικά αξιωματούχους του κράτους, στα αιτήματα που δημιουργούν. Το χαρακτηριστικό είναι διαθέσιμο από σήμερα σε μεμονωμένους χρήστες και σταδιακά θα δοθεί πρόσβαση σε όλα τα μέλη του Facebook.
Πηγή

Ο Χάρης Αναγνωστόπουλος είναι τρελαμένος με την τεχνολογία από την ημέρα που μπορεί να θυμάται τον εαυτό του. Είναι τελειομανής και ψυχαναγκαστικός. Τεράστιο ψώνιο για αυτό και κάνει ανακύκλωση στις σακούλες και άλλα τέτοια είδη, άλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος. "Αν έχεις χιούμορ γέλασε και περιέργεια ψάξε".

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
ΚώσταςD.

Πω πω τι να σχολιάσεις εδώ… Θέλω ολόκληρες παραγράφους και βαριέμαι… Τπτ “έξυπνο” άρθρο θα ανέβει;;; Έχω να “δουλέψω” δύο καλά “φυντανια”… Ονόματα δεν λέω… ξέρουν αυτοί…. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Meta

Facebook: Φέρνει πίσω το “Poke” – Κερδίζει έδαφος στους νέους

Το Facebook αποφάσισε να επαναφέρει ένα από τα πιο παλιά χαρακτηριστικά του, το Poke, ελπίζοντας να κερδίσει τις νεότερες γενιές.

Internet AI Facebook Meta

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Internet Facebook Instagram Meta

H Meta θα επισημαίνει περιεχόμενο που είναι προϊόν τεχνητής νοημοσύνης

Νέα μέτρα σε Facebook, Instagram και Threads θα εφαρμόσει η Meta, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη διαφάνεια.

Internet Facebook Mark Zuckerberg

Το Facebook γίνεται 20 χρονών και λέει “σ’ αγαπώ μπαμπά” στον Zuckerberg

Τον Φεβρουάριο του 2024 το Facebook έκλεισε τα 20 χρόνια του, αριθμό που αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για τον κόσμο των social media.