Xiaomi Summer Salles 2019 InfoQuest

Android bug προκαλεί πρόβλημα στο ηχείο του Samsung Galaxy A8

1

Samsung Galaxy A8 revealed

Πολλοί είναι οι χρήστες που αναφέρουν πρόβλημα στο ηχείο του Samsung Galaxy A8 (2018), μετά από αναβάθμιση στο Android που έγινε το Φεβρουάριο. Ο ήχος από το ηχείο διακόπτεται τις περισσότερες φορές κατά τη φόρτιση της συσκευής, ένα πρόβλημα το οποίο ενδεχομένως να προκαλείται από bug του Android.

Όπως αναφέρθηκε από τους χρήστες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα αυτό, ο ήχος κόβεται και χάνεται μόνο όταν αναπαραγάγεται από το ηχείο της συσκευής, είτε πρόκειται για τηλεφώνημα σε ανοιχτή ακρόαση, video, μουσική ή ακόμα και ήχος κλήσης. Το παράδοξο είναι πως όταν η κλήση γίνεται κανονικά από το ακουστικό της συσκευής ή όταν χρησιμοποιείται hands-free καλώδιο και Bluetooth ακουστικό, το πρόβλημα σταματάει να υπάρχει.

Στη συνέχεια, όταν χρήστες δοκίμασαν να κάνουν επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, ελπίζοντας σε εξάλειψη του προβλήματος, αυτό δε σταμάτησε να υπάρχει, εντείνοντας την ανησυχία σχετικά με το τι πραγματικά συμβαίνει. Επίσης, υπήρξαν χρήστες που αναφέρουν ότι το πρόβλημα υπάρχει μετά την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας και αφού αφαιρεθεί το καλώδιο φόρτισης, συμπεραίνοντας ότι το πρόβλημα μπορεί να συνδέεται με τη φόρτιση της μπαταρίας.

Τέλος, άλλοι καταναλωτές απευθύνθηκαν στο service για την επίλυση του προβλήματος, χωρίς να δουν θετικό αποτέλεσμα και μένει να δούμε την επίσημη τοποθέτηση της Samsung επάνω στο πρόβλημα αυτό καθώς και τι λύση θα δώσει με ενδεχόμενη αναβάθμιση του Android αλλά και το αν θα προχωρήσει σε ανάκληση των Galaxy A8, αντικαθιστώντας τα με καινούργιες συσκευές.

Πηγή

1
Σχόλια

avatar
1 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
1 Σχολιαστές
KostasB Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
KostasB
Επισκέπτης
KostasB

Καλημέρα. Όπως το γράφετε στο άρθρο και στον τίτλο αυτού φαίνεται πως υπάρχει κάποιο γενικό bug στο Android που δημιουργεί πρόβλημα σε μία και μόνο συσκευή. Αυτό δεν δείχνει λογικό.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο λογισμικό της Samsung που ήρθε έπειτα από αναβάθμιση της συγκεκριμένης συσκευής.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα