Ακολουθώντας τη λογική όσων δηλώνει ο Eric Schmidt, ο οποίος θεωρεί καθοριστική τη μάχη μεταξύ Google και Apple, δεν έχουμε παρά να στήσουμε ένα τέτοιο πεδίο μάχης μεταξύ των δύο λειτουργικών συστημάτων, το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση αφορά στο social networking. Ποιο από τα δύο λειτουργικά είναι, λοιπόν, πιο social; Το παρακάτω infographic βρίθει στοιχείων […]
Το VLC κρύβει 5 εργαλεία που αντικαθιστούν άλλες εφαρμογές
Το VLC δεν είναι μόνο player — κάνει μετατροπή αρχείων, λειτουργεί ως webcam, έχει equalizer και ριπάρει CD. Δες πώς να αξιοποιήσεις όλες τις κρυφές δυνατότητες.
κανενα
windows phone μακραν καλυτερο και απο τα 2
Θεωρώ καλύτερο αυτο με το οποίο ασχολούμαστε λιγότερο.Σαν το real social δεν έχει.
Άκυρη η σύγκριση.
Το android είναι εγκατεστημένο σε μεγαλύτερη βάση χρηστών σε σχέση με το iOS.
Και πάλι ο τίτλος του άρθρου είναι λάθος.
Εδώ δεν δείχνει ποιό είναι καλύτερο για χρήση σε κοινωνικά δίκτυα, αλλά ποιό είναι περισσότερο κοινωνικό, από άποψης αριθμού χρηστών. Το λέει ο αγγλικός τίτλος…
εμείς δεν πήραμε ios 6 (ipad 1) και το κινητό δεν σηκώνει την εφαρμογή του fb (samsung galaxy 3) καρδιά μου :)))
Παιδιά, αλλάξαμε τον τίτλο προς αποφυγή παρεξηγήσεων
windows phone πολυ πιο μπροστα και απο τα δυο