O Chrome ενεργοποιεί τον ενσωματωμένο ad blocker του στις 15 Φεβρουαρίου

chrome ad blocker

Στις 15 Φεβρουαρίου θα ενεργοποιήσει η Google τον ενσωματωμένο ad blocker του Chrome. Έτσι, από τις 15 Φεβρουαρίου, ιστότοποι που θα περιέχουν διαφημίσεις σε παραβίαση του προγράμματος Better Ads Experience Program, το οποίο έχει ανακοινωθεί από τη Συμμαχία για Καλύτερες Διαφημίσεις (Coalition for Better Ads) θα δουν τις διαφημίσεις τους να μπλοκάρονται από τον Chrome.

Αξιοσημείωτο είναι, όπως έχει αναφερθεί προηγουμένως, ότι ο ad blocker θα μπλοκάρει και διαφημίσεις που ανήκουν στην Google και χρησιμοποιούν τη διαφημιστική της πλατφόρμα (αν παραβιάζουν το πρόγραμμα).

Η διαδικασία δεν θα είναι άμεση, αλλά ο κάτοχος του ιστότοπου θα έχει 30 μέρες να διορθώσει ή να αφαιρέσει τις προβληματικές διαφημίσεις.

Αν ο ιστότοπος συμμορφωθεί, τότε μπορεί να αιτηθεί ώστε να επανέλθει στη λίστα με τις αποδεκτές εταιρείες του Chrome.

Η Google ισχυρίζεται ότι ο μοναδικός σκοπός του ad-blocker είναι για να παρέχει στους χρήστες καλύτερη εμπειρία περιήγησης στο διαδίκτυο, αλλά ήδη κάποιοι ρυθμιστές άρχισαν να βλέπουν αυτή την πράξη ύποπτα, δεδομένου του σημαντικού ρόλου που κατέχει η εταιρεία στη Συμμαχία για Καλύτερες διαφημίσεις.

Όμως, αφού η Google θα αφαιρεί ακόμη και δικές της διαφημίσεις αν δεν πληρούν τις προϋποθέσεις, πιθανότατα οι ρυθμιστές δεν θα ασχοληθούν περαιτέρω.

Η Google έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι οι ιστότοποι που έχουν διαφημίσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις δεν πρόκειται να επηρεαστούν.

Μακροπρόθεσμος στόχος του ad-blocker είναι να λειτουργεί σαν προεγκατεστημένη εναλλακτική στους ad-blockers τρίτων, να μειώσει τη δημοτικότητά τους και σταδιακά να μειώσει τον συνολικό όγκο των μπλοκαρισμένων διαφημίσεων στο Web.

Πολύ συχνά η Google έχει κατακρίνει τις λύσεις που μπλοκάρουν όλες τις διαφημίσεις, καθώς απειλούν τη βιωσιμότητα των ιστοτόπων που βασίζονται στα διαφημιστικά έσοδα και που οι διαφημίσεις τους δεν επηρεάζουν αρνητικά τη συνολική εμπειρία.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
ΝΙΚΟΣ

H Google είναι υπέροχη !! :))

keysmith

βεβαια οι περισσότεροι θα συνεχίσουμε να έχουμε τον add blocker της επιλογής μας.

η google κάνει το αυτονόητο. Οι διαφημίσεις πάνε κατά διαόλου με όλο και περισσότερους να τις μπλοκάρουν. Εκεί που παλιά είχαν τέτοιο λογισμικό 1 στους 10 σήμερα έχουν 5 στους 10 (δεν είμαι και σίγουρος αλλά πάρα πολλοί). Οπότε χάνονται τα κέρδη από αυτές τις διαφοιμίσεις αφού δεν έχουν κοινό να τις δει.

Και δεν μπορείς να κατηγορήσεις το κοινό που έχει μια καλή δικαιολογία γιατί τις κόβει. Γιατί είναι πολλές άθλιες και εκνευριστικές. Όμως χωρίς διαφημίσεις δεν μπορεί να υπάρχει “δωρεάν” (οτιδήποτε mail, youtube κτλ). Η google λέει όκ θα υπάρξει αυτοέλεγχος και θα κόβουμε τους “κακούς” για να σώσουμε τους καλούς. Τώρα πια τα κριτήρια και αν έχει “εκβιασμό” από πίσω (τα δικά μας θα τα κόβουμε πιο δύσκολα) μένει να δούμε.

Σωστό ως αρχή και εγκρίνω. Προς το παρόν βέβαια ούτε εγώ θα βγάλω το εξαιρετικό μου addblocker.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software malware

Pegasus Spyware: H NSO μπλοκάρει τους πελάτες της

Η ισραηλινή εταιρεία NSO αποφάσισε να ανταποκριθεί στις κυβερνητικές πιέσεις που έχει δεχθεί αναφορικά με το spyware της.

Software Windows 11 Microsoft

Windows 11: Η Microsoft τα βάζει σε beta ρυθμό

Τώρα είναι πιο εύκολο να δοκιμάσει κανείς τα βασικά νέα χαρακτηριστικά των Windows 11 της Microsoft.

Software Google Play

Μόλις το 31% των απειλών ανιχνεύονται από το Google Play Protect

Δεν μπορεί κανείς να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος με τις εχέγγυα ασφαλείας που προσφέρει το Google Play Protect.

Software Android Google

Android 13: Γεύση… Τιραμισού θα έχει η νέα έκδοση

Η νέα έκδοση του λειτουργικού συστήματος της Google, του Android 13, θα έχει το όνομα Tiramisu, ως συνοδευτικό.