O Chrome ενεργοποιεί τον ενσωματωμένο ad blocker του στις 15 Φεβρουαρίου

chrome ad blocker

Στις 15 Φεβρουαρίου θα ενεργοποιήσει η Google τον ενσωματωμένο ad blocker του Chrome. Έτσι, από τις 15 Φεβρουαρίου, ιστότοποι που θα περιέχουν διαφημίσεις σε παραβίαση του προγράμματος Better Ads Experience Program, το οποίο έχει ανακοινωθεί από τη Συμμαχία για Καλύτερες Διαφημίσεις (Coalition for Better Ads) θα δουν τις διαφημίσεις τους να μπλοκάρονται από τον Chrome.

Αξιοσημείωτο είναι, όπως έχει αναφερθεί προηγουμένως, ότι ο ad blocker θα μπλοκάρει και διαφημίσεις που ανήκουν στην Google και χρησιμοποιούν τη διαφημιστική της πλατφόρμα (αν παραβιάζουν το πρόγραμμα).

Η διαδικασία δεν θα είναι άμεση, αλλά ο κάτοχος του ιστότοπου θα έχει 30 μέρες να διορθώσει ή να αφαιρέσει τις προβληματικές διαφημίσεις.

Αν ο ιστότοπος συμμορφωθεί, τότε μπορεί να αιτηθεί ώστε να επανέλθει στη λίστα με τις αποδεκτές εταιρείες του Chrome.

Η Google ισχυρίζεται ότι ο μοναδικός σκοπός του ad-blocker είναι για να παρέχει στους χρήστες καλύτερη εμπειρία περιήγησης στο διαδίκτυο, αλλά ήδη κάποιοι ρυθμιστές άρχισαν να βλέπουν αυτή την πράξη ύποπτα, δεδομένου του σημαντικού ρόλου που κατέχει η εταιρεία στη Συμμαχία για Καλύτερες διαφημίσεις.

Όμως, αφού η Google θα αφαιρεί ακόμη και δικές της διαφημίσεις αν δεν πληρούν τις προϋποθέσεις, πιθανότατα οι ρυθμιστές δεν θα ασχοληθούν περαιτέρω.

Η Google έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι οι ιστότοποι που έχουν διαφημίσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις δεν πρόκειται να επηρεαστούν.

Μακροπρόθεσμος στόχος του ad-blocker είναι να λειτουργεί σαν προεγκατεστημένη εναλλακτική στους ad-blockers τρίτων, να μειώσει τη δημοτικότητά τους και σταδιακά να μειώσει τον συνολικό όγκο των μπλοκαρισμένων διαφημίσεων στο Web.

Πολύ συχνά η Google έχει κατακρίνει τις λύσεις που μπλοκάρουν όλες τις διαφημίσεις, καθώς απειλούν τη βιωσιμότητα των ιστοτόπων που βασίζονται στα διαφημιστικά έσοδα και που οι διαφημίσεις τους δεν επηρεάζουν αρνητικά τη συνολική εμπειρία.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
ΝΙΚΟΣ

H Google είναι υπέροχη !! :))

keysmith

βεβαια οι περισσότεροι θα συνεχίσουμε να έχουμε τον add blocker της επιλογής μας.

η google κάνει το αυτονόητο. Οι διαφημίσεις πάνε κατά διαόλου με όλο και περισσότερους να τις μπλοκάρουν. Εκεί που παλιά είχαν τέτοιο λογισμικό 1 στους 10 σήμερα έχουν 5 στους 10 (δεν είμαι και σίγουρος αλλά πάρα πολλοί). Οπότε χάνονται τα κέρδη από αυτές τις διαφοιμίσεις αφού δεν έχουν κοινό να τις δει.

Και δεν μπορείς να κατηγορήσεις το κοινό που έχει μια καλή δικαιολογία γιατί τις κόβει. Γιατί είναι πολλές άθλιες και εκνευριστικές. Όμως χωρίς διαφημίσεις δεν μπορεί να υπάρχει “δωρεάν” (οτιδήποτε mail, youtube κτλ). Η google λέει όκ θα υπάρξει αυτοέλεγχος και θα κόβουμε τους “κακούς” για να σώσουμε τους καλούς. Τώρα πια τα κριτήρια και αν έχει “εκβιασμό” από πίσω (τα δικά μας θα τα κόβουμε πιο δύσκολα) μένει να δούμε.

Σωστό ως αρχή και εγκρίνω. Προς το παρόν βέβαια ούτε εγώ θα βγάλω το εξαιρετικό μου addblocker.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Apple Apple Music featured

Το Apple Music ήρθε επίσημα στο PlayStation 5

Την προηγούμενη εβδομάδα αναφέραμε πως η Apple και η Sony μπορεί να πλησιάζουν στην κυκλοφορία του Apple Music στο PlayStation 5.

Software Apple featured

Πρόσθεσε το πιστοποιητικό εμβολιασμού σου στο Apple Wallet

Η Apple έχει μεγάλα σχέδια για το πρόγραμμα digital ID στην εφαρμογή “πορτοφόλι” στο iPhone. Έχει στόχο να τοποθετήσει άδεια οδήγησης, φοιτητική ταυτότητα και τώρα την κάρτα εμβολιασμού για τον COVID-19.

Software Samsung

Samsung One UI 4.0: Τα πρώτα promo videos με το update έτοιμο

Εκτός από τα πρώτα promo videos για το One UI 4.0, η Samsung ανακοινώνει ότι το interface θα το πάρουν και κάποια laptops.

Software Apple Apple MacBook featured

DaVinci Resolve 17.4: Πενταπλάσια ταχύτερη επεξεργασία 8K στα νέα MacBook Pro

Η Blackmagic αναφέρει ότι το DaVinci Resolve τρέχει έως και πέντε φορές πιο γρήγορα στο νέο MacBook Pro 14 ιντσών και 16 ιντσών, ακόμη και κατά την επεξεργασία βίντεο 8K.