Έρευνα, Τα applications αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους λόγους αγοράς smartphones

0

Σύμφωνα με την έκθεση του Ericsson ConsumerLab, “Emerging App Culture”, εκτός από την επιθυμία για καλύτερη ή ταχύτερη πρόσβαση στο διαδίκτυο, ο κύριος λόγος για την αγορά ενός smartphone είναι η πρόσβαση στα applications. Η έκθεση είναι το αποτέλεσμα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές της Ρωσίας, της Ινδίας και της Βραζιλίας.

Έρευνα, Τα applications αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους λόγους αγοράς smartphones

Σύμφωνα με την έκθεση, οι νέοι χρήστες smartphone καλωσορίζουν τις εφαρμογές, όπως επίσης και οι παλαιότεροι χρήστες. Επιπλέον, προκύπτει ότι το 69% των χρηστών smartphone έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας εφαρμογές σε καθημερινή βάση και το 20% χρησιμοποιεί καθημερινά data intensive υπηρεσίες όπως video, τηλεόραση, χάρτες ή εφαρμογές πλοήγησης.

Οι 10 πιο δημοφιλής δραστηριότητες των κατόχων smartphone, με τη σειρά που προέκυψαν -σύμφωνα με την έρευνα- είναι οι ακόλουθες: το “check in” για τοποθεσίες, οι χάρτες πλοήγησης ή οι πληροφορίες για την κυκλοφορία, η internet TV, η παρακολούθηση ταινιών, τα online παιχνίδια, το streaming video, τα παιχνίδια σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, η παρακολούθηση ειδήσεων, το Twitter και η ενασχόληση με blogs.

Για τους καταναλωτές, αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι να παραμένουν συνδεδεμένοι και να έχουν πρόσβαση σε εργαλεία και υπηρεσίες. Γι’ αυτούς είναι μικρή η διαφορά μεταξύ της κατοχής ενός smartphone και των εφαρμογών που χρησιμοποιούν σε αυτό. Ωστόσο, τα applications χρησιμοποιούνται διαφορετικά στις 3 αγορές, με τους Ινδούς χρήστες smartphone να ενδιαφέρονται περισσότερο για τη λήψη εξατομικευμένων εφαρμογών, όπως screen savers, live wallpapers / themes και third party browsers εκτός από τις κοινωνικές εφαρμογές πολυμέσων και παιχνιδιών. Από την άλλη πλευρά οι Ρώσοι χρήστες smartphones ενδιαφέρονται για πιο χρηστικές εφαρμογές που ωφελούν τη ροή της καθημερινότητάς τους, όπως είναι η πλοήγηση και οι χάρτες, οι συγκρίσεις τιμών, τα barcode scanners, η μετάφραση και τα λεξικά, ενώ στη Βραζιλία χρησιμοποιούν κυρίως εφαρμογές σχετικά με την ενίσχυση των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων τους.

Ορισμένα χαρακτηριστικά χρήσης των εφαρμογών διαφέρουν σε σύγκριση με τις “ώριμες” αγορές. Σύμφωνα με την έκθεση προκύπτει ότι 2 στους 5 χρήστες ποτέ ή σπάνια έχουν επισκεφθεί την επίσημη αγορά για εφαρμογές , ενώ αντιθέτως η λήψη των εφαρμογών γίνεται από άλλους δικτυακούς τόπους και forums. Περίπου οι μισοί από τους χρήστες ‘κατεβάζουν’ εφαρμογές στον υπολογιστή και στη συνέχεια τις μεταφέρουν στο smartphone τους.

Όσον αφορά στην καθημερινή χρήση των applications από τους ερωτηθέντες το 49% ανέφερε ότι χρησιμοποιεί εφαρμογές για κοινωνική δικτύωση, το 39% για chat, το 31% για την πρόγνωση του καιρού, το 26% για τις ειδήσεις, το 20% για τους χάρτες, το GPS και την πλοήγηση, και το 12% για τα δρομολόγια και την κυκλοφορία.

Ερευνα Ericsson ConsumerLab:
• Η έκθεση “Emerging App Culture” του Εricsson ConsumerLab αφορά στη χρήση των εφαρμογών σε αγορές υψηλής ανάπτυξης
• Οι σημαντικότεροι λόγοι για την αγορά ενός smartphone είναι η γρήγορη σύνδεση και η πρόσβαση σε εφαρμογές
• Τόσο οι νέοι όσο και οι παλαιότεροι χρήστες smartphone έχουν συνηθίσει και υιοθετήσει τα applications
• Το 69% όσων κατέχουν smartphone χρησιμοποιούν καθημερινά εφαρμογές για πρόσβαση στο internet

Σχετικά με την Έκθεση Emerging App Culture
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ κατόχων smartphone ηλικίας 15 – 54 ετών στις αγορές της Ινδίας, της Ρωσίας και της Βραζιλίας. Απαραίτητη προϋπόθεση για τους συμμετέχοντες ήταν η πρόσβαση στο internet μέσω smartphone τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα. Το συγκεκριμένο δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό των κατόχων smartphones που χρησιμοποιούν mobile internet σε αυτές τις 3 αγορές. Όσον αφορά στο ποσοτικό μέρος της έρευνας, συμπληρώθηκαν1.220 online ερωτηματατολόγια στη Ρωσία και στη Βραζιλία και 5.000 μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν στην Ινδία.. Σχετικά με το ποιοτικό μέρος της έρευνας, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 33 ομαδικές ποιοτικές συνεντεύξεις στις 3 αγορές με στόχο τη βαθύτερη κατανόηση για το πώς οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα smartphones και τα applications.

Σχόλια

avatar
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
Να ειδοποιηθώ όταν

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα