Η Apple έδωσε στους developers την Golden Master version του OS X Lion, που σημαίνει πως εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, η τελική έκδοση του OS X Lion θα είναι σύντομα διαθέσιμη μέσα απο το Mac App Store με 23.99 ευρώ. Πόσο σύντομα όμως; Πηγές αναφέρουν πως ορίστικε η ημερομηνία για τις 14 Ιουλίου, κάτι το οποίο […]
Το VLC κρύβει 5 εργαλεία που αντικαθιστούν άλλες εφαρμογές
Το VLC δεν είναι μόνο player — κάνει μετατροπή αρχείων, λειτουργεί ως webcam, έχει equalizer και ριπάρει CD. Δες πώς να αξιοποιήσεις όλες τις κρυφές δυνατότητες.
Αμην!
Έχω μια απορία….έχω iMac του 2008 (early) με Intel Core 2 Duo στα 2,4GHz με Original OS το Mac OS X 10.5.2.Και η μοναδική αναβάθμιση που έχω κάνει στον iMac είναι να του περάσω τα Snow Leopard που έχουν πια φτάσει την 10.6.8. Τώρα θα είναι αναβαθμίσιμος στα Lion; Έχω προσέξει πως όλοι οι iMac και Mac Pro μπορούν να πάρουν 2 αναβαθμίσεις λειτουργικού. Δηλαδή πήρες έναν Mac που είχε Λειτουργικό 10.4.X μπορεί να πάρει αναβάθμιση μέχρι και την 10.6.X.
Δεν ξέρω αν πήρατε το γενικό concept της ιδέας μου….αλλά υπάρχει καμια λίστα που να λέει ποιοι υπολογιστές Mac θα δεχτούν την αναβάθμιση σε Lion;
Άντε με το καλό να έρθουν τα Lion!
Θα ειναι αναβαθμησιμος σε OS X 10.7 κανονικότατα ο iMac σου αδερφε_ με σιγουρια αυτο! 🙂
Ειμαι χρηστης windows αλλα μου αρεσει παρα πολυ το mac os x.Μακαρι στο μελον να βγουν πολλοι τιτλοι παιχνιδιων, να φθηνινουν οι iMacs και σιγουρα θα παρω και εγω εναν.
Ανανεομένοι Macbook Air?Μα κιόλας .???!!
@Alessio Thanks!
Λιονταρο…καταστάσεις φίλε Ιωάννη πάει η χιονισμένη Λεοπάρδαλη “έφαγε τα ψωμία της” ,χαχααα άντε να αναβαθμιστούμε σε καινούργια γατούλα ..10.7 “Lion King” soon!:-)