Ray Tracing: Νέος αλγόριθμος προσφέρει δυναμικό φωτισμό από εκατομμύρια πηγές φωτός σε πραγματικό χρόνο

Στο πλαίσιο του SIGGRAPH 2020, οι ερευνητές της NVIDIA, σε συνεργασία με το Visual Computing Lab του Dartmouth College, κυκλοφόρησαν πρόσφατα ένα έγγραφο που παρουσίασε το ReSTIR, έναν νέο αλγόριθμο Ray Tracing ικανό να προσφέρει δυναμικό άμεσο φωτισμό και σκιές από εκατομμύρια πηγές φωτός σε πραγματικό χρόνο.

Το ReSTIR επαναπροσδιορίζει ένα σύνολο υποψηφίων δειγμάτων φωτός και εφαρμόζει περαιτέρω χωρική και χρονική δειγματοληψία για την αξιοποίηση πληροφοριών από σχετικά κοντινά δείγματα. Στο εντυπωσιακό demo, αυτός ο αλγόριθμος κατάφερε να τα κάνει όλα αυτά, ανιχνεύοντας 8 ακτίνες ανά pixel, κάνοντας render σκηνές που περιέχουν έως και 3,4 εκατομμύρια δυναμικά και εκπεμπόμενα τρίγωνα σε λιγότερο από 50 ms ανά καρέ. Η GPU που χρησιμοποιήθηκε ήταν η GeForce RTX 2080Ti, με εξαίρεση τη σκηνή του λούνα παρκ, η οποία σύμφωνα με τους ερευνητές είχε υψηλότερες απαιτήσεις και συνεπώς απαιτούσε τη χρήση κάρτας γραφικών Titan RTX.

Ray Tracing, Ray Tracing: Νέος αλγόριθμος προσφέρει δυναμικό φωτισμό από εκατομμύρια πηγές φωτός σε πραγματικό χρόνο

Συνολικά, αυτή η προσέγγιση είναι 6-60x γρηγορότερη από τις προηγούμενες μεθόδους. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο, σύμφωνα με τους ερευνητές, είναι ότι το denoising και το φιλτράρισμα δεν περιορίζονται στην μετα-επεξεργασία μόλις ολοκληρωθεί το rendering, καθώς με τον αλγόριθμο ReSTIR Ray Tracing το denoising είναι μέρος του rendering.

Όπως με τις περισσότερες επιστημονικές έρευνες, το ReSTIR πιθανότατα δεν είναι ακόμα ολοκληρωμένο. Στην πραγματικότητα, οι ίδιοι οι ερευνητές επισημαίνουν ορισμένους περιορισμούς που προκύπτουν από τη μέθοδο τους όταν προσπαθούν να επεκτείνουν τον άμεσο φωτισμό από τον χώρο της οθόνης, στον περιβάλλοντα χώρο, αν και έχουν υποδείξει πιθανές λύσεις για αυτό το ζήτημα.

Είναι ακόμη μια απόδειξη ότι το Ray Tracing είναι εδώ για να μείνει. Εάν οι τρέχουσες GPU όπως η RTX 2080Ti και Titan RTX μπορούν ήδη να αποδώσουν εκατομμύρια πηγές φωτός σε πραγματικό χρόνο, η διαδικασία αυτή θα πρέπει να είναι πολύ πιο εύκολη για τις επόμενης γενιάς GPU, οι οποίες φημολογούνται ότι είναι αρκετά πιο δυνατές από την τωρινή γενιά. Θα μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα, δεδομένου ότι η κυκλοφορία τους αναμένεται το Σεπτέμβριο.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
I am

Ποτέ δεν περίμενα η μεγαλύτερη εξέλιξη των γραφικών να έρθει από τις σκιές… τουλάχιστο για τα τελευταία χρόνια. Και η εξέλιξη είναι θετική γιατί πέρα από ρεαλισμό δίνει ζωντάνια στην εικόνα..

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear NVIDIA

Nvidia GeForce RTX 40 Super: Ανακοινώθηκε η νέα σειρά καρτών γραφικών

Η Nvidia ανακοίνωσε την ενημερωμένη σειρά καρτών γραφικών GeForce RTX 40 Super, τις RTX 4080 Super, RTX 4070 Ti Super και RTX 4070 Super.

Business NVIDIA

Nvidia GeForce RTX 4090: Χιλιάδες κάρτες γραφικών μετατρέπονται σε ΑΙ κάρτες στην Κίνα

Η Nvidia GeForce RTX 4090 είναι η κορυφαία κάρτα γραφικών της εταιρείας για gaming. Βασίζεται στο τσιπ AD102.

Gear NVIDIA

Ο υπερυπολογιστής Eos της NVIDIA έσπασε το δικό του ρεκόρ εκπαίδευσης AI

Η εκπαίδευση ενός μεγάλου γλωσσικού μοντέλου μπορεί να διαρκέσει εβδομάδες, μήνες, ακόμη και χρόνια για να ολοκληρωθεί ανάλογα με το hardware.

Business NVIDIA

Το Ην. Βασίλειο επενδύει $273 εκατομμύρια σε πανίσχυρο υπερυπολογιστή με ΑΙ

Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε μια επένδυση 273 εκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή του πιο ισχυρού υπερυπολογιστή της, του Isambard-AI.