Πρόσφατα, το Twitter ανανέωσε το ιστορικών των σημειώσεων έκδοσης της εφαρμογής του στο κατάστημα εφαρμογών της Apple.
Κάποια στιγμή, οι εταιρείες και οι δημιουργοί εφαρμογών εγκαταλείπουν τις παλιές εκδόσεις των λειτουργικών συστημάτων. Όπως είναι λογικό, τα OS των φορητών συσκευών δεν αποτελούν εξαίρεση. Γι’ αυτό, το Twitter αφήνει πίσω του μία για πάντα το iOS 11.
Όλο και περισσότερες εταιρείες εγκαταλείπουν το iOS 11
Πρόσφατα, το Twitter ανανέωσε το ιστορικών των σημειώσεων έκδοσης της εφαρμογής του στο κατάστημα εφαρμογών της Apple. Κατά κύριο λόγο, δεν υπάρχει κάτι αξιοσημείωτο, αλλά μία από τις πληροφορίες δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη.
Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης σημείωσε ότι από εδώ και στο εξής η εφαρμογή της για τα iPhone δεν θα είναι συμβατή με το iOS 11 και όλες τις παλαιότερες εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος της Apple.
Όσοι θέλουν λοιπόν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή του Twitter, θα πρέπει να αναβαθμίσουν το λειτουργικό σύστημα του smartphone τους τουλάχιστον στην έκδοση 12. Αν η αναβάθμιση δεν είναι δυνατή, τότε θα πρέπει να εξετάσουν την αγορά μιας νεότερης συσκευής.
QR scanner, screen recorder, PDF reader, ξυπνητήρι και spam blocker: 5 εφαρμογές Android που είναι περιττές, γιατί το κινητό σου τα κάνει ήδη μόνο του.
Η Νορβηγία απαγορεύει σχεδόν ολοκληρωτικά τα AI εργαλεία στα δημοτικά. Δείτε τι προβλέπει το μέτρο ανά ηλικία και γιατί ίσως ακολουθήσουν κι άλλες χώρες.
Αντι νεας συσκευης εγω λεω να σταματησω το τουιτερ. Ή απλα να μπαινωαπο τον μπροουζερ