Apple, Στον αέρα το πρώτο διαφημιστικό σποτ του iPad 2

Τι κι αν το iPad 2 πουλάει σαν τρελό, τι κι αν είναι sold out στις περισσότερες αγορές στον κόσμο, η Apple κάνει ότι μπορεί για να μεγιστοποιήσει την κυριαρχία της στον χώρο των tablet. Το πρώτο τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ για το iPad 2 με το μότο “We Believe”, απευθύνεται όπως το συνηθίζει άλλωστε η εταιρία στο συναίσθημα του καταναλωτή με πολύ ιδιαίτερο τρόπο.

Το όλο concept της διαφήμισης επικεντρώνεται στην θέση που μπορεί να πάρει το iPad 2 στην ζωή μας, αφήνοντας στην άκρη τους ψυχρούς αριθμούς και τα χαρακτηριστικά της συσκευής.

Φυσικά, όλα αυτά δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθούν χωρίς την χρήση των δημοφιλέστερων εφαρμογών της Apple, όπως του GarageBand ή του Numbers, τονίζοντας πόσο αρμονικά δένουν στην καθημερινότητα ενός ανθρώπου.

Συμφωνείτε ότι δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της εκάστοτε συσκευής, αρκεί αυτή να κάνει καλά αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε;

, Apple, Στον αέρα το πρώτο διαφημιστικό σποτ του iPad 2

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

4 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
NikosVolos

Εννοειτε οτι πρεπει να γνωριζουμε τα χαρακτηριστικα οποιασδηποτε συσκευης πριν προβουμε σε μια αγορα,αλλα ok μια διαφημιση ειναι.Γιαυτο το λογο υπαρχουν και οι μηχανες αναζητησης αλλιως δεν θα επιβιωναν.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Πάντως όποιος έχει το 1 και πάρει και το 2 τον θεωρώ κορόιδο…Δεν αξίζει…Το 3 και βλέπουμε…

stavros

Σαφως και δεν παιζει ρολο αν μια συσκευη εχει λιγο ταχυτερο επεξεργαστη η λιγο παραπανω μνημη απο μια αλλη. Αυτο που μετραει πανω απο ολα ειναι το λειτουργικο και πως συνεργαζεται με της εφαρμογες…και εκει η apple δεν εχει αντιπαλο.

spyros

όσο και αν μισώ την apple, δυστυχώς θα συμφωνήσω stavros.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Apple iPhone 14 Samsung

Πάνω από το 70% των iPhone 14 χρησιμοποιούν Samsung OLED

Η Samsung Display είναι ο κυρίαρχος “παίκτης” στην αγορά οθονών OLED και ένας από τους κύριους λόγους είναι η απόφαση της Apple να χρησιμοποιήσει πάνελ για τα iPhone 14 της.

Business Apple

Τελικά η Apple δεν σκοπεύει να αγοράσει τη Manchester United

Ανατροπή στην είδηση ότι η Apple θέλει να αγοράσει τη Manchester United και καταθέτει πρόταση 5,8 δισεκατομμυρίων λιρών για να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών.

Business Apple featured

“Βόμβα” από την Apple: Πρόταση 5,8 δισεκατομμυρίων λιρών για την εξαγορά της Manchester United

Σαν “βόμβα” έσκασε η είδηση ότι η Apple έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εξαγορά της Manchester United και πιο συγκεκριμένα έχει καταθέσει πρόταση 5,8 δισεκατομμυρίων λιρών για να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών.

Business Apple Foxconn iPhone

Foxconn: Προσφέρει στους εργαζόμενους 1.400 $ για να σταματήσουν τις διαμαρτυρίες και να φύγουν από την «πόλη του iPhone»

Η Foxconn πρόσφερε στους εργαζομένους ένα διακανονισμό 10.000 γιουάν (1.400$) σε μια προσπάθεια να τερματίσει τις εκτεταμένες διαμαρτυρίες στις εγκαταστάσεις της.