Apple, Στον αέρα το πρώτο διαφημιστικό σποτ του iPad 2

Τι κι αν το iPad 2 πουλάει σαν τρελό, τι κι αν είναι sold out στις περισσότερες αγορές στον κόσμο, η Apple κάνει ότι μπορεί για να μεγιστοποιήσει την κυριαρχία της στον χώρο των tablet. Το πρώτο τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ για το iPad 2 με το μότο “We Believe”, απευθύνεται όπως το συνηθίζει άλλωστε η εταιρία στο συναίσθημα του καταναλωτή με πολύ ιδιαίτερο τρόπο.

Το όλο concept της διαφήμισης επικεντρώνεται στην θέση που μπορεί να πάρει το iPad 2 στην ζωή μας, αφήνοντας στην άκρη τους ψυχρούς αριθμούς και τα χαρακτηριστικά της συσκευής.

Φυσικά, όλα αυτά δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθούν χωρίς την χρήση των δημοφιλέστερων εφαρμογών της Apple, όπως του GarageBand ή του Numbers, τονίζοντας πόσο αρμονικά δένουν στην καθημερινότητα ενός ανθρώπου.

Συμφωνείτε ότι δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της εκάστοτε συσκευής, αρκεί αυτή να κάνει καλά αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε;

, Apple, Στον αέρα το πρώτο διαφημιστικό σποτ του iPad 2

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

4 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
NikosVolos

Εννοειτε οτι πρεπει να γνωριζουμε τα χαρακτηριστικα οποιασδηποτε συσκευης πριν προβουμε σε μια αγορα,αλλα ok μια διαφημιση ειναι.Γιαυτο το λογο υπαρχουν και οι μηχανες αναζητησης αλλιως δεν θα επιβιωναν.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Πάντως όποιος έχει το 1 και πάρει και το 2 τον θεωρώ κορόιδο…Δεν αξίζει…Το 3 και βλέπουμε…

stavros

Σαφως και δεν παιζει ρολο αν μια συσκευη εχει λιγο ταχυτερο επεξεργαστη η λιγο παραπανω μνημη απο μια αλλη. Αυτο που μετραει πανω απο ολα ειναι το λειτουργικο και πως συνεργαζεται με της εφαρμογες…και εκει η apple δεν εχει αντιπαλο.

spyros

όσο και αν μισώ την apple, δυστυχώς θα συμφωνήσω stavros.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Apple Apple Card

Η Apple τερματίζει τη συνεργασία της Apple Card με την Goldman Sachs

Η Apple τερματίζει τη συνεργασία της με τη Goldman Sachs όσον αφορά τις πιστωτικές κάρτες, σύμφωνα με την Wall Street Journal.

Business Apple Apple iPhone 5S featured

Foxconn: Ο βασικός προμηθευτής της Apple επενδύει 1,54 δισ. δολάρια στην Ινδία

H Foxconn σχεδιάζει να επεκτείνει τις παραγωγικές της δυνατότητες με μια σημαντική επένδυση 1,54 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην Ινδία.

Smartphones Apple featured iPhone

Ξυπνητήρι σε iPhone χτυπά από μόνο του στις 9:25 π.μ. κάθε μέρα για πέντε χρόνια

Mια απίθανη ιστορία για ένα ξυπνητήρι που χτυπάει κάθε μέρα στις 9:25 π.μ. χωρίς να το έχει ρυθμίσει, μοιράστηκε μία γυναίκα στο TikTok.

Software Apple Apple Music

Apple Music Replay 2023: Διαθέσιμη η λειτουργία – Πώς να δείτε τη λίστα σας

Η Apple παρουσίασε την εμπειρία Apple Music Replay για το 2023, που δείχνει στους χρήστες μια ανάλυση των δεδομένων ακρόασης της χρονιάς.