HP Color Match: Η τεχνολογία στην υπηρεσία της γυναίκας

HP CosmeticsΕκτός από το κινητό τηλέφωνο, λίγες είναι οι καθημερινές εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας που αγγίζουν άμεσα τις γυναίκες. Αλλά και το κινητό τηλέφωνο τον χρησιμοποιούν περισσότερο σαν μέσο επικοινωνίας χωρίς να υπάρχει περαιτέρω ενδιαφέρον για τις επιμέρους λειτουργίες, παρά μόνο ίσως για τον εξωτερικό του σχεδιασμό. Με όχημα το κινητό τηλέφωνο, η HP, η γνωστή Αμερικανική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, ανέπτυξε μια πρωτοπόρα εφαρμογή που θα έχει μεγάλο impact στο γυναικείο πληθυσμό.

Στο εργαστήριο
Οι επιστήμονες στα εργαστήρια έρευνας και ανάπτυξης της HP στη Santa Monica, εξέτασαν τις εξής παραδοχές.
-Το 2010 αναμένεται να διατεθούν πάνω από 900 εκ. κινητά τηλέφωνα εκ των οποίων το 87% εξ’ αυτών έχουν κάμερα.
-Το 80% των γυναικών τραβάει φωτογραφίες και το 68% των αντρών.
-Οι γυναίκες δυσκολεύονται να βρουν το κατάλληλο καλλυντικό (makeup, κραγιόν, μανό) όταν πάνε στα καταστήματα.
Και κατέληξαν στη δημιουργία μιας πλατφόρμας όπου θα δέχεται πληροφορίες σχετικά με το χρώμα του δέρματος του προσώπου και θα υποδεικνύει το κατάλληλο νούμερο (χρώμα) makeup.

Πως γίνεται αυτό
Η διαδικασία είναι πολύ απλή για τον καταναλωτή. Απλά στέλνει με MMS στην υπηρεσία μια φωτογραφία του προσώπου του και μέσα σε λίγα λεπτά λαμβάνει ένα SMS με τον τύπο του makeup που θα ταιριάζει σε αυτόν. Όπως γίνεται αντιληπτό, η ποιότητα της εκάστοτε φωτογραφίας εξαρτάτε από την κάμερα του κινητού αλλά και της συνθήκες φωτογράφισης, π.χ. εξωτερικός χώρος, φωτισμός κ.τ.λ. Για να παρακάμψει αυτό το εμπόδιο η HP έχει δημιουργήσει μια ειδική καρτέλα με 24 διαφορετικά χρωματισμένα κουτάκια. Αυτή η καρτέλα περιλαμβάνει τα τρία βασικά χρώματα, τρία δευτερεύοντα, 4 μονόχρωμα (ασπρόμαυρα) και 16 χρωματικούς τόνου προσώπου. Η γυναίκα (ή γιατί όχι και ο άντρας, τα ήθη έχουν «χαλαρώσει»!) φωτογραφίζεται κρατώντας κάτω από το πρόσωπό του την καρτέλα και την στέλνει με MMS στην υπηρεσία. Η εκάστοτε υπηρεσία αλλά και οι χρεώσεις της, διαφοροποιούνται ανάλογος με την εταιρεία καλλυντικών που την παρέχει. Τις καρτέλες ο καταναλωτής θα μπορεί να τις βρίσκει μέσα στα καταστήματα καλλυντικών, ή σε άλλους χώρους προώθησης προϊόντων.

Τι γίνεται μετά
Η φωτογραφία λαμβάνεται από την πλατφόρμα της HP και απομονώνεται η περιοχή με το πρόσωπο. Αναγνωρίζονται τα 24 χρωματισμένα κουτάκια της καρτέλας και διορθώνεται ο φωτισμός της φωτογραφίας. Πάνω στο πρόσωπο εφαρμόζονται φίλτρα και αφαιρούνται τα pixels με σκιές και σκούρα χρώματα (οι περιοχές κάτω από τα μάτια, τα φρύδια, τα χείλη, ή και γύρω από τη μύτη). Τέλος οι πληροφορίες «περνάνε» μέσα από το λογισμικό – βάση δεδομένων που έχει αναπτύξει η HP με τις φωτογραφίες 108 μέχρι σήμερα προσώπων και προκύπτει το αποτέλεσμα, το οποίο στέλνεται πίσω στον καταναλωτή. Συνολικά το ποσοστό λάθους έχει υπολογιστεί σε 1,17%, ιδιαίτερα χαμηλό.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Reviews ASUS ASUS Android Smartphones Hands-on

ASUS Zenfone 8 review: Ηρακλής Τσέπης

Το ASUS Zenfone 8 δημιουργήθηκε για να ξεχάσεις ότι ήξερες μέχρι σήμερα για τα μικρά σε μέγεθος κινητά, με οθόνη 5.9″ και Snapdragon 888 5G.

Reviews TCL TCL Android smartphones Hands-on

TCL 20L+ review: Budget friendly καβάτζα

Το TCL 20L+ είναι ένα budget friendly smartphone με τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις που θα σε κάνουν να πιστεύεις ότι έδωσες περισσότερα.

Reviews LG ThinQ AI LG

LG ThinQ AI 2021: Το έξυπνο τηλεχειριστήριο Magic Remote

Καινοτομία αποτελεί το ανασχεδιασμένο τηλεχειριστήριο Magic Remote που θα βρείτε σε συγκεκριμένα μοντέλα τηλεοράσεων LG του 2021 με WebOS 6.0 και κάνει τη διαχείριση και αναπαραγωγή του περιεχομένου μας, παιχνιδάκι!

Reviews featured Hands-on LG

LG ThinQ AI 2021: Με Αθλητική Ειδοποίηση για να μην χάνεις λεπτό δράσης

Το Ευρωπαϊκό Κύπελο Εθνικών Ομάδων ξεκίνησε και με μια νέα τηλεόραση LG με WebOS 6.0 και τη μοναδική λειτουργία Αθλητική Ειδοποίηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να το ζήσεις.