Beyond 4.0

HP Color Match: Η τεχνολογία στην υπηρεσία της γυναίκας

HP CosmeticsΕκτός από το κινητό τηλέφωνο, λίγες είναι οι καθημερινές εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας που αγγίζουν άμεσα τις γυναίκες. Αλλά και το κινητό τηλέφωνο τον χρησιμοποιούν περισσότερο σαν μέσο επικοινωνίας χωρίς να υπάρχει περαιτέρω ενδιαφέρον για τις επιμέρους λειτουργίες, παρά μόνο ίσως για τον εξωτερικό του σχεδιασμό. Με όχημα το κινητό τηλέφωνο, η HP, η γνωστή Αμερικανική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, ανέπτυξε μια πρωτοπόρα εφαρμογή που θα έχει μεγάλο impact στο γυναικείο πληθυσμό.

Στο εργαστήριο
Οι επιστήμονες στα εργαστήρια έρευνας και ανάπτυξης της HP στη Santa Monica, εξέτασαν τις εξής παραδοχές.
-Το 2010 αναμένεται να διατεθούν πάνω από 900 εκ. κινητά τηλέφωνα εκ των οποίων το 87% εξ’ αυτών έχουν κάμερα.
-Το 80% των γυναικών τραβάει φωτογραφίες και το 68% των αντρών.
-Οι γυναίκες δυσκολεύονται να βρουν το κατάλληλο καλλυντικό (makeup, κραγιόν, μανό) όταν πάνε στα καταστήματα.
Και κατέληξαν στη δημιουργία μιας πλατφόρμας όπου θα δέχεται πληροφορίες σχετικά με το χρώμα του δέρματος του προσώπου και θα υποδεικνύει το κατάλληλο νούμερο (χρώμα) makeup.

Πως γίνεται αυτό
Η διαδικασία είναι πολύ απλή για τον καταναλωτή. Απλά στέλνει με MMS στην υπηρεσία μια φωτογραφία του προσώπου του και μέσα σε λίγα λεπτά λαμβάνει ένα SMS με τον τύπο του makeup που θα ταιριάζει σε αυτόν. Όπως γίνεται αντιληπτό, η ποιότητα της εκάστοτε φωτογραφίας εξαρτάτε από την κάμερα του κινητού αλλά και της συνθήκες φωτογράφισης, π.χ. εξωτερικός χώρος, φωτισμός κ.τ.λ. Για να παρακάμψει αυτό το εμπόδιο η HP έχει δημιουργήσει μια ειδική καρτέλα με 24 διαφορετικά χρωματισμένα κουτάκια. Αυτή η καρτέλα περιλαμβάνει τα τρία βασικά χρώματα, τρία δευτερεύοντα, 4 μονόχρωμα (ασπρόμαυρα) και 16 χρωματικούς τόνου προσώπου. Η γυναίκα (ή γιατί όχι και ο άντρας, τα ήθη έχουν «χαλαρώσει»!) φωτογραφίζεται κρατώντας κάτω από το πρόσωπό του την καρτέλα και την στέλνει με MMS στην υπηρεσία. Η εκάστοτε υπηρεσία αλλά και οι χρεώσεις της, διαφοροποιούνται ανάλογος με την εταιρεία καλλυντικών που την παρέχει. Τις καρτέλες ο καταναλωτής θα μπορεί να τις βρίσκει μέσα στα καταστήματα καλλυντικών, ή σε άλλους χώρους προώθησης προϊόντων.

Τι γίνεται μετά
Η φωτογραφία λαμβάνεται από την πλατφόρμα της HP και απομονώνεται η περιοχή με το πρόσωπο. Αναγνωρίζονται τα 24 χρωματισμένα κουτάκια της καρτέλας και διορθώνεται ο φωτισμός της φωτογραφίας. Πάνω στο πρόσωπο εφαρμόζονται φίλτρα και αφαιρούνται τα pixels με σκιές και σκούρα χρώματα (οι περιοχές κάτω από τα μάτια, τα φρύδια, τα χείλη, ή και γύρω από τη μύτη). Τέλος οι πληροφορίες «περνάνε» μέσα από το λογισμικό – βάση δεδομένων που έχει αναπτύξει η HP με τις φωτογραφίες 108 μέχρι σήμερα προσώπων και προκύπτει το αποτέλεσμα, το οποίο στέλνεται πίσω στον καταναλωτή. Συνολικά το ποσοστό λάθους έχει υπολογιστεί σε 1,17%, ιδιαίτερα χαμηλό.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Reviews TCL 5G Hands-on

TCL 20R 5G review: 5G για τις μάζες

Το TCL 20R 5G είναι ένα κλασσικού σχεδιασμού κινητό με εισαγωγικά τεχνικά χαρακτηριστικά όπως 4GB RAM και 64GB ενσωματωμένης μνήμης, Dual SIM, face unlock, NFC και αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος.

Reviews Hands-on Xiaomi

Xiaomi 11T Pro review: Φορτίζει με 120W!

Δοκιμάζουμε το Xiaomi 11T Pro με οθόνη 6,67″ AMOLED 120Hz, Snapdragon 888 5G, φόρτιση 120W και τριπλή κάμερα 108 Megapixel με 8K video.

Reviews Xiaomi Unboxing

Xiaomi 11T Pro unboxing και bonus unboxing 11 Lite 5G NE

Κάνουμε unboxing το νέο Xiaomi 11T Pro με τεχνολογία φόρτισης 120W και μαζί bonus το unboxing του Xiaomi 11 Lite 5G NE.

Reviews Samsung Android Smartphones Hands-on

Samsumg Galaxy A52s review: Αναβαθμισμένο 5G

Κρατάμε στα χέρια μας και δοκιμάζουμε το νέο Samsung Galaxy A52s με Snapdragon 778G 5G, οθόνη 6.5″ Super AMOLED 120Hz και τετραπλή κάμερα 64 Megapixel.