Volvo XC40 Recharge T5 Plug-In Hybrid review: Ηλεκτρική γεύση

Στην εποχή του εξηλεκτρισμού το ενδιάμεσο στάδιο για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι η τεχνολογία plug-in που συνδυάζει τον κλασσικό κινητήρα εσωτερικής καύσης με τα προνόμια και τις ευκολίες της ηλεκτρικής οδήγησης.

Το Volvo XC40 Recharge T5 Plug-In Hybrid που δοκιμάζουμε είναι το πιο ισχυρό της σειράς των υβριδικών και έρχεται με υπετροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1500cc και ηλεκτροκινητήρα 10.7KWh αποδίδοντας συνολικά 262 ίππους.

Έχει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και μπορεί να οδηγηθεί μόνο με την μπαταρία για έως 50 χιλιόμετρα με χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη. Αν σανιδώσετε το γκάζι, από στάση πιάνει τα 100χλμ./ ώρα μέσα σε 7.3 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία του φορτίζει πλήρως μέσα σε 6 ώρες από απλή πρίζα σπιτιού ή μέσα σε 2.5 ώρες με τον φορτιστή τοίχου που μπορείτε να εγκαταστήσετε προαιρετικά.

Σχεδιαστικά το μόνο που μαρτυράει τον υβριδικό χαρακτήρα του Volvo XC40 Recharge είναι τα δυο καπάκια αριστερά και δεξιά του αμαξώματος, το ένα για τα υγρά καύσιμα και το άλλο για την φόρτιση της μπαταρίας. Η ποιότητα εσωτερικά είναι ένα από δυνατά χαρτιά του XC40 Τ5 έκδοση Inscription, με το ύφασμα και το δέρμα να κυριαρχούν όπως και οι λεπτομέρειες από γνήσιο ξύλο.

Η μεγάλη οθόνη αφής 9 ιντσών εντυπωσιάζει στο κέντρο του ταμπλό και έχει μακρόστενο σχήμα που βοηθάει πολύ στη χρήση της παρέχοντας όλες τις πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται το χέρι μας να αφήνει για ώρα το τιμόνι. Ανταποκρίνεται άψογα στην αφή και επιτρέπει να μετακινείτε τα εικονίδια ανάλογα με τις προτιμήσεις σας, ταυτόχρονα απεικονίζει την πιο πρόσφατη εφαρμογή στην κεντρική οθόνη για να σας διευκολύνει στην απεικόνιση των πληροφοριών.

Διαθέτει δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Navigation Pro με τον έλεγχό του να πραγματοποιείται μέσω φωνητικού χειρισμού ή από τα πλήκτρα στην οθόνη αφής και σύστημα ήχου High Performance με 8 ηχεία. Έχει Bluetooth, πάνελ ασύρματης φόρτισης για το κινητό, δυο θύρες USB μπροστά και δύο USB Type-C για τους επιβάτες πίσω.

Πίσω από το τιμόνι εκτός από ένα κρυμμένο subwoofer βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών που προβάλλει επιπλέον πληροφορίες όπως οδηγίες πλοήγησης και πρόσφατα τηλέφωνα και διαθέτει τέσσερα διαφορετικά σετ γραφικών. Ο διακόπτης προγραμμάτων οδήγησης σας επιτρέπει να προσαρμόζετε άμεσα τα χαρακτηριστικά του κινητήρα και του συστήματος διεύθυνσης μεταξύ Hybrid, Power, Pure, Off-Road και Individual. Στο πρόγραμμα Individual, μπορείτε να προσαρμόσετε τα επιμέρους χαρακτηριστικά στις προσωπικές σας προτιμήσεις.

Το Volvo XC40 Recharge T5 Plug-In Hybrid ενσωματώνει συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης όπως προειδοποίηση για ολισθηρό οδόστρωμα, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση οδικής σήμανσης, αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης, υποβοήθηση κατάβασης και εκκίνησης σε ανηφόρα, Cruise Control και άλλα όπως είσοδος στο όχημα χωρίς κλειδί αλλά και σύστημα ελέγχου ποιότητας αέρα καμπίνας επιβατών.

Η Volvo έχει υποσχεθεί ότι έως το 2025 τα μισά από τα νέα αυτοκίνητα που θα πουλάει θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Reviews Realme Hands-on

Realme GT Master Edition review: Δυνατή επιλογή

To Realme GT Master Edition χρησιμοποιεί τον επεξεργαστή Snapdragon 778G 5G με μνήμη RAM έως 12GB.

Reviews Samsung Galaxy Z Fold 3 Samsung Galaxy Z Flip 3 Hands-on

Samsung Galaxy Fold 3 & Galaxy Z Flip 3 review: Τα μέσα έξω

Δοκιμάζουμε τα νέα αναδιπλούμενα smartphones της Samsung, τα Galaxy Z Flip 3 και Galaxy Z Fold 3.

Reviews Samsung Galaxy Z Fold 3 Samsung Galaxy Z Flip 3 Unboxing

Samsung Galaxy Z Fold 3 και Z Flip 3 Unboxing

Έχουμε στα χέρια μας τα δυο νέα αναδιπλούμενα smartphones της Samsung, τα Galaxy Z Fold 3 και Galazy Z Flip 3 και τα ξεπακετάρουμε με το νέο Μαγικό Κοπίδι!

Reviews Sony Xperia 1 III Hands-on

Xperia 1 III review: Από τη Sony με αγάπη!

Το Xperia 1 III βρίσκεται εδώ, στα χέρια μου και δεν θέλω να το αποχωριστώ το συνήθισα και το αγάπησα γνωρίζοντας ίσως ότι κάποτε η Sony μπορεί και να τα παρατήσει.