06/01/2021 · Ενημερώθηκε: 06/01/21
·
Από Νίκος Ζώης
Το Cyberpunk 2077 έχει χάσει ήδη το 79% της βάσης των παικτών του, μόλις ένα μήνα μετά την κυκλοφορία του στο Steam.
Φαίνεται πως οι παίκτες έχουν ήδη αφήσει το Cyberpunk 2077, με ελάχιστους πλέον, σε σύγκριση με το launch, να συνεχίζουν να παίζουν. Αυτό δείχνει μία νέα έρευνα από την ιστοσελίδα στατιστικών GitHyp, η οποία μας γνωστοποιεί πως πλέον μόλις 225 χιλιάδες άτομα παίζουν το παιχνίδι στο Steam.
Την εβδομάδα κυκλοφορίας του το Cyberpunk 2077 είχε φτάσει πάνω από 1 εκατομμύριο ταυτόχρονους παίκτες. Όμως, μόλις ένα μήνα μετά, έχει ήδη χάσει το 79% των παικτών του. Για σύγκριση, το The Wither 3: Wild Hunt συνέχισε να έχει πάνω από το 50% των παικτών μετά από το μήνα κυκλοφορίας του, κάτι που δείχνει ότι είχε κερδίσει αρκετά περισσότερο την καρδιά των gamers.
Βέβαια, η εν λόγω αναφορά σημειώνει πως κάτι τέτοιο είναι αρκετά κοινό μεταξύ των single-player παιχνιδιών, τα οποία χάνουν περίπου τέτοιο ποσοστό ένα μήνα μετά την κυκλοφορία τους. Όμως, συνήθως τα open-world games είναι η εξαίρεση και συνεχίζουν να κρατάνε το ενδιαφέρον των παικτών για μεγαλύτερο διάστημα.
Ακόμα και έτσι όμως, το Cyberpunk 2077 παραμένει το κορυφαίο σε πωλήσεις παιχνίδι στο Steam, οπότε η επιτυχία του εμπορικά σίγουρα είναι κάτι που μένει.
Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Σχόλια