Μέσα στο 2016 η Nintendo έκανε κάτι το οποίο είχε ορκιστεί ότι δεν θα κάνει ποτέ, να κυκλοφορήσει κάποιο τίτλο για mobile πλατφόρμα. Για την ακρίβεια, φέτος κυκλοφόρησε δύο τίτλους, το Miitomo και το Super Mario Run. Αυτή της η κίνηση δεν ήταν τυχαία, αφού σύμφωνα με τις δηλώσεις του Προέδρου, Tatsumi Kimishima, η Nintendo […]
Μέσα στο 2016 η Nintendo έκανε κάτι το οποίο είχε ορκιστεί ότι δεν θα κάνει ποτέ, να κυκλοφορήσει κάποιο τίτλο για mobile πλατφόρμα. Για την ακρίβεια, φέτος κυκλοφόρησε δύο τίτλους, το Miitomo και το Super Mario Run. Αυτή της η κίνηση δεν ήταν τυχαία, αφού σύμφωνα με τις δηλώσεις του Προέδρου, Tatsumi Kimishima, η Nintendo θα συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό.
Ο Tatsumi σε μια συνέντευξή του, αποκάλυψε τα σχέδια της Nintendo για κυκλοφορία 2-3 τίτλων κάθε χρόνο για mobile συσκευές. Φέτος ήδη είδαμε 2 τους πρώτους δύο τίτλους, με τον επόμενο χρόνο να μας φέρνει, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες, το Animal Crossing και το Fire Emblem.
Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για το ποιος θα είναι ο τρίτος τίτλος και αν όντως υπάρξει. Ωστόσο, εάν είστε φαν της Nintendo και ήδη ευχαριστηθήκατε τους τίτλους που κυκλοφόρησε, έχετε σίγουρα κάτι να αναμένετε για τον επόμενο χρόνο.
Πρόσφατα, η Nintendo διεξήγαγε μια έρευνα στην οποία ρωτούσε τους χρήστες για το πόσο πρόθυμοι είναι να ξοδέψουν τα 10 δολάρια, ώστε να ξεκλειδώσουν όλα τα διαθέσιμα levels. Από ότι φαίνεται η Nintendo είναι αρκετά ανοικτή στην κριτική που δέχεται τις τελευταίες μέρες και ίσως δούμε κάποια αλλαγή στην τιμολόγηση των παιχνιδιών της στο μέλλον.
Χαζη ειναι να μην κυκλοφορησει ετησιως 2-3 παιχνιδια; Με 10 δολλαρια καθε παιχνιδι αντε επειδη διαμαρτυρονται εστω και με 5 θα βγαλει πολλα περισσοτερα απ Τη κονσολα της
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Χαζη ειναι να μην κυκλοφορησει ετησιως 2-3 παιχνιδια; Με 10 δολλαρια καθε παιχνιδι αντε επειδη διαμαρτυρονται εστω και με 5 θα βγαλει πολλα περισσοτερα απ Τη κονσολα της