Εκατομμύρια είναι οι gamers ανά τον κόσμο που περιμένουν κάθε φορά το νέο μοντέλο της επιτυχημένης παιχνιδοκονσόλας.
To PlayStation αποτελεί αγαπημένη ενασχόληση των περισσότερων νέων και όχι μόνο σε όλο τον πλανήτη. Εκατομμύρια είναι οι gamers ανά τον κόσμο που περιμένουν κάθε φορά το νέο μοντέλο της επιτυχημένης παιχνιδοκονσόλας. Τώρα που έχει ανακοινωθεί το μοντέλο PlayStation 5, η ζήτηση είναι τεράστια. Η Sony ήδη έχει πουλήσει περισσότερα από 4.5 εκατομμύρια τεμάχια του νέου μοντέλου.
Η εταιρεία επισήμανε ότι κατέγραψε το πιο κερδοφόρο οικονομικά τρίμηνο στη λειτουργία της με τζίρο $8,4 δις. Αυτό σημαίνει ότι υπήρχε άνοδος κατά 40% από το 2019. Παρόλη την επιτυχημένη πορεία της, το κόστος κατασκευής είναι υψηλότερο για το νέο μοντέλο γεγονός που θα φέρει νέες αλλαγές στο hardware που χρησιμοποιεί.
Ο τομέας του gaming της εταιρείας είναι από τους πιο κερδοφόρους καθώς έπειτα ακολουθεί ο τομέας των τηλεοράσεων και ο τομέας των smartphones και καμερών όπου παρουσίασε σχετική μείωση.
Μήπως ο Βλαχάκης δε θέλει το ps5 του και θέλει να το πουλήσει;; 😊
Δεν υπάρχει πουθενά πια. Βλέπω Χριστούγεννα να υπάρχει στα καταστήματα έτσι όπως πάει.
Κρίμα πάντως μια φορά ήθελα να πάρω και γω PS (xbox έπαιρνα) και ούτε ο κόσμος που έχει προπαραγγείλει δεν το έχει. Πότε πιστεύετε θα έρθει η εποχή που θα το βλέπεις να πωλείται στα ράφια?
Κάτι ακούγεται οτι θα έρθει καινούργια παρτίδα Μάρτιο μεριά, αλλά προβλέπω τα περισσότερα να πάνε σε προπαραγγελίες.
Έτσι όπως είναι τα πράγματα με τις ελλείψεις σε κάρτες γραφικών και γενικά σε ήδη τεχνολογίας, καλό καλοκαίρι και αν…
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
που να ειχε και επαρκες στοκ για να πουλησει δλδ…
Μήπως ο Βλαχάκης δε θέλει το ps5 του και θέλει να το πουλήσει;; 😊
Δεν υπάρχει πουθενά πια. Βλέπω Χριστούγεννα να υπάρχει στα καταστήματα έτσι όπως πάει.
Κρίμα πάντως μια φορά ήθελα να πάρω και γω PS (xbox έπαιρνα) και ούτε ο κόσμος που έχει προπαραγγείλει δεν το έχει. Πότε πιστεύετε θα έρθει η εποχή που θα το βλέπεις να πωλείται στα ράφια?
Προσωπικά, παρήγγειλα τέλη Γενάρη και μου είπαν από τον Κωτσο να το περιμένω μετά το Πάσχα, ίσως και Ιούνιο
Κάτι ακούγεται οτι θα έρθει καινούργια παρτίδα Μάρτιο μεριά, αλλά προβλέπω τα περισσότερα να πάνε σε προπαραγγελίες.
Έτσι όπως είναι τα πράγματα με τις ελλείψεις σε κάρτες γραφικών και γενικά σε ήδη τεχνολογίας, καλό καλοκαίρι και αν…