Για λίγη ώρα χτες, white hat χάκερς κατάφεραν να “καταλάβουν” τον λογαριασμό του Playstation Network της Sony στο Twitter, ισχυριζόμενοι ότι κατάφεραν να υποκλέψουν στοιχεία από τις βάσεις του PSN. Η ομάδα ονομάζεται OurMine και ανέφερε στο Twitter: “Διέρρευσε η βάση δεδομένων του Playstation Network”και πρόσθεσε: “Όχι, δεν πρόκειται να το μοιράσουμε, είμαστε μια ομάδα […]
Για λίγη ώρα χτες, white hat χάκερς κατάφεραν να “καταλάβουν” τον λογαριασμό του Playstation Network της Sony στο Twitter, ισχυριζόμενοι ότι κατάφεραν να υποκλέψουν στοιχεία από τις βάσεις του PSN.
Η ομάδα ονομάζεται OurMine και ανέφερε στο Twitter:
“Διέρρευσε η βάση δεδομένων του Playstation Network”και πρόσθεσε:
“Όχι, δεν πρόκειται να το μοιράσουμε, είμαστε μια ομάδα ασφαλείας. Αν εργάζεσαι στο Playstation, τότε πήγαινε στο site μας ourmine.org ”
Το τελευταίο tweet τους ανέφερε: “Playstation, επικοινώνησε μαζί μας, υπάρχει διαρροή στη βάση δεδομένων του Playstation Network.
Ας κάνουμε το #PlaystationLeaks δημοφιλή”!
Η Sony κατάφερε και “πήρε πίσω” γρήγορα τον λογαριασμό της και κατέβασε και τα tweets. Όμως, κάποιοι χρήστες κατάφεραν και απέσπασαν στιγμιότυπα.
Εκπρόσωπος της ομάδας OurMine δήλωσε στο Business Insider: “Αποσπάσαμε μόνο πληροφορίες εγγραφής (όπως ονόματα, email κλπ). Όχι δεν πρόκειται να τα δημοσιεύσουμε. Είμαστε μια ομάδα ασφαλείας. Μόνο θα τα στείλουμε στη Sony για να το αποδείξουμε και όχι, η Sony δεν έχει επικοινωνήσει ακόμη μαζί μας”.
Πάντως η OurMine είναι αρκετά γνωστή ομάδα ασφαλείας και ιδιαίτερα γνωστή στο να καταλαμβάνει λογαριασμούς στα social media. Νωρίτερα μέσα στο έτος υπέκλεψε τους λογαριασμούς των WWE, CNN, Netflix στο Facebook και στο Twitter ενώ έχει καταφέρει να χακάρει και τους λογαριασμούς των Mark Zuckerberg και Jack Dorsey, CEO του Twitter.
Η Sony μέχρι στιγμής δεν έχει δεν σχολιάσει το συμβάν.
Δεν ξέρω αν το εχετε παρατηρήσει αλλα μόνο τις αμερικάνικες εταιρίες της Sony χακαρουν και οχι τις ιαπωνικές ή όπου αλλού εχει. Από θέματα ασφαλείας η αμερική εχει μεγάλο πρόβλημα, οπως με τις εταιρείες που αναφέρατε, αλλα και τη Yahoo που επίσης είχε γίνει μεγάλος ντόρος…
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Δεν ξέρω αν το εχετε παρατηρήσει αλλα μόνο τις αμερικάνικες εταιρίες της Sony χακαρουν και οχι τις ιαπωνικές ή όπου αλλού εχει. Από θέματα ασφαλείας η αμερική εχει μεγάλο πρόβλημα, οπως με τις εταιρείες που αναφέρατε, αλλα και τη Yahoo που επίσης είχε γίνει μεγάλος ντόρος…