Η δωρεάν αναβάθμιση του τίτλου σε PlayStation 5 και Xbox Series X αφορά μόνο την έκδοση των 99.99 Δοκαρίων.
Μέσω του Xbox Smart Delivery, οι παίκτες μπορούν να αγοράσουν ένα παιχνίδι για το Xbox One και αυτόματα αυτόματα να το αναβαθμίσουν στην επόμενη γενιά, όταν αγοράσουν το Xbox Series X. Όμως κάποιοι developers διαλέγουν διαφορετικό δρόμο.
Η 2Κ είναι μία από αυτούς τους developers, καθώς ήδη γνωρίζουμε ότι το Grand Theft Auto 5 θα κυκλοφορήσει και σε Xbox Series X και PlayStation 5 ως νέος τίτλος, χωρίς να μπορούν οι ήδη κάτοχοι να αναβαθμίσουν. Επίσης, η έκδοση για τις κονσόλες επόμενης γενιάς θα κοστολογείται στα 69.99 Δολάρια, εγώ για Xbox One και PlayStation 4 στα 59.99 Δολάρια.
Όμως, για όσους αγοράσουν το παιχνίδι στην τωρινή γενιά και θέλουν να το αναβαθμίσουν στην επόμενη, η 2K κρύβει μία παγίδα. Αυτό γιατί η δωρεάν αναβάθμιση του τίτλου σε PlayStation 5 και Xbox Series X αφορά μόνο την Mamba Forever Edition, δηλαδή την έκδοση που κοστίζει 99.99 Δολάρια.
Η Mamba Forever Edition έχει εξώφυλλο τον αποθανόντα θρύλο του NBA, Kobe Bryant, μαζί με ψηφιακό φωτογραφικό υλικό, κάρτα Sapphire Kobe για το MyTeam και άλλα. Όμως, για όσους απλά θέλουν την απλή έκδοση, η αναβάθμιση κοστίζει έτσι κι αλλιώς περίπου όσο δύο ξεχωριστά παιχνίδια, μία κίνηση που περιμέναμε από την 2K.
Τι ξεφτίλα να πατάνε στον θάνατο κάποιου και καλά ως καλή πράξη θέλοντας μόνο να αυξήσουν το κέρδος τους και να βελτιώσουν την εικόνα της εταιρείας τους.
Το πρόβλημα είναι ότι οι καταναλωτές αντί να μποϊκοτάρουν το παιχνίδι για αυτό το γεγονός θα τρέξουν απλά να πάρουν τη Mamba edition. Από την άλλη μεριά ο CEO της 2κ θα έδωσε συγχαρητήρια και κάνα bonus σε αυτόν που το πρότεινε…
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Τι ξεφτίλα να πατάνε στον θάνατο κάποιου και καλά ως καλή πράξη θέλοντας μόνο να αυξήσουν το κέρδος τους και να βελτιώσουν την εικόνα της εταιρείας τους.
Το πρόβλημα είναι ότι οι καταναλωτές αντί να μποϊκοτάρουν το παιχνίδι για αυτό το γεγονός θα τρέξουν απλά να πάρουν τη Mamba edition. Από την άλλη μεριά ο CEO της 2κ θα έδωσε συγχαρητήρια και κάνα bonus σε αυτόν που το πρότεινε…