Σε μια απρόσμενη και αδικαιολόγητη κατά πολλούς κίνηση, προχώρησε το Υπουργείο Οικογένειας και Κοινωνικής Πολιτικής της Τουρκίας, το οποίο θεωρεί Minecraft (το γνωστό παιχνίδι με τα τουβλάκια), ως πολύ βίαιο για τα παιδιά και θα ζητήσει από το δικαστήριο την απαγόρευσή του. Επειδή το Minecraft έχει Survival Mode στο οποίο πρέπει να υπερασπιστείς τον εαυτό […]
Σε μια απρόσμενη και αδικαιολόγητη κατά πολλούς κίνηση, προχώρησε το Υπουργείο Οικογένειας και Κοινωνικής Πολιτικής της Τουρκίας, το οποίο θεωρεί Minecraft (το γνωστό παιχνίδι με τα τουβλάκια), ως πολύ βίαιο για τα παιδιά και θα ζητήσει από το δικαστήριο την απαγόρευσή του.
Επειδή το Minecraft έχει Survival Mode στο οποίο πρέπει να υπερασπιστείς τον εαυτό σου από επιθέσεις zombie-like Mob και κάποιες φορές πρέπει να τα σκοτώσεις, η Τουρκία θεωρεί ότι αυτό μπορεί να κάνει τα παιδιά να μπερδέψουν το παιχνίδι με τον πραγματικό κόσμο και να θεωρούν ότι το να βασανίζεις ζώα, δεν προκαλεί πόνο και είναι επιτρεπτό. Επιπλέον, θεωρείται ότι το παιχνίδι προκαλεί κοινωνική απομόνωση στο παιδί.
Ωστόσο, το Υπουργείο δεν μπορεί να επιβάλει την απαγόρευση και θα χρειαστεί την απόφαση του τουρκικού δικαστηρίου για να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο. H Τουρκία δεν έχει δείξει στο παρελθόν ανάλογη συμπεριφορά με το να θέλει απαγόρευση παιχνιδιών. Έχει όμως δείξει τις προθέσεις της στο να ελέγξει το διαδίκτυο με την προσωρινή απαγόρευση του Twitter και του YouTube πέρσι, αλλά και με την απαίτηση από το Facebook να απαγορεύσει συγκεκριμένες σελίδες που προσέβαλαν τον προφήτη Μωάμεθ, στις αρχές του 2015.
Οντως.. Θα βασανιζουν τετραγωνα ζωακια..
Λευτερια στα τετραγωνα ζωα!
Δηλαδη με την ιδια λογικη το 80% + των ηλεκτρονικων παιχνιδιων πρεπει να απαγορευτουν..
α, και σειρες στην TV και ριαλιτι και τηλεπαιχνιδια κλπ, κλπ!
Επισης δεν καταλαβα ΠΩΣ θα το απαγορευσουν?
Θα γκρεμιζουν την πορτα μικρων ανυποψιαστων παιδιων που παιζουν Minecraft και θα τους σπανε την παιχνιδομηχανη και την TV?
Ή θα τα δενουν χειροπόδαρα και θα τα πανε στην κεντρικη πλατεια για λυθοβολισμο?
Πρεπει να καταλαβουν οτι καποια πραγματα δεν γίνονται σε αυτες τις εποχες..
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Φαντάζομαι τι θα πουν τα τσιράκια του Ερντογάν θα πουν για τα gta. Democracy in action.
Οντως.. Θα βασανιζουν τετραγωνα ζωακια..
Λευτερια στα τετραγωνα ζωα!
Δηλαδη με την ιδια λογικη το 80% + των ηλεκτρονικων παιχνιδιων πρεπει να απαγορευτουν..
α, και σειρες στην TV και ριαλιτι και τηλεπαιχνιδια κλπ, κλπ!
Επισης δεν καταλαβα ΠΩΣ θα το απαγορευσουν?
Θα γκρεμιζουν την πορτα μικρων ανυποψιαστων παιδιων που παιζουν Minecraft και θα τους σπανε την παιχνιδομηχανη και την TV?
Ή θα τα δενουν χειροπόδαρα και θα τα πανε στην κεντρικη πλατεια για λυθοβολισμο?
Πρεπει να καταλαβουν οτι καποια πραγματα δεν γίνονται σε αυτες τις εποχες..