Η Valve δημοσίευσε ένα νέο video παρουσιάζοντας το Steam Controller και ανακοίνωσε πως είναι διαθέσιμο για προπαραγγελίες. Ένας μικρός πρώτος αριθμός χειριστηρίων θα είναι διαθέσιμος για αποστολή στις 16 Οκτωβρίου, εβδομάδες πριν την επίσημη κυκλοφορία. Το χειριστήριο του Steam φαίνεται πως είναι μια καλή ασύρματη λύση για όσους θέλουν να παίξουν τα παιχνίδια του steam […]
Η Valve δημοσίευσε ένα νέο video παρουσιάζοντας το Steam Controller και ανακοίνωσε πως είναι διαθέσιμο για προπαραγγελίες. Ένας μικρός πρώτος αριθμός χειριστηρίων θα είναι διαθέσιμος για αποστολή στις 16 Οκτωβρίου, εβδομάδες πριν την επίσημη κυκλοφορία.
Το χειριστήριο του Steam φαίνεται πως είναι μια καλή ασύρματη λύση για όσους θέλουν να παίξουν τα παιχνίδια του steam με χειριστήριο και δεν γνωρίζουν τις συμβατότητες, αλλά και για όσους προτιμήσουν να αγοράσουν μία από τις Steam OS κονσόλες που έχουν γίνει διαθέσιμες.
Μαζί με το χειριστήριο η Valve ανακοίνωσε πως είναι διαθέσιμες και η παραγγελίες του Steam Link, είτε μεμονωμένα από το χειριστήριο, είτε με bundle χωρίς να αλλάζει κάτι οικονομικά. Το steam link επιτρέπει στους steam gamers να μεταφέρουν την εικόνα της παιχνιδομηχανής τους σε άλλη οθόνη μέσω streaming στο οικιακό τους δίκτυο με ανάλυση ως και 1080p.
Μπορει να με πει καποιος αν το προ παραγγειλω θα το φερουν Ελλαδα και αν ναι θα εχω εξοδα αποστολης? γιατι ειναι πολλα τα 55 ευρω και τα δινω απτο steam wallet μου δεν θελω να δωσω και εξτρα εκτος αν ειναι λιγα.
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Για προπαραγγελια δεν το βλέπω αλλά όταν βγει επίσημα θα το τσακωσω μαζί με το stream
Μπορει να με πει καποιος αν το προ παραγγειλω θα το φερουν Ελλαδα και αν ναι θα εχω εξοδα αποστολης? γιατι ειναι πολλα τα 55 ευρω και τα δινω απτο steam wallet μου δεν θελω να δωσω και εξτρα εκτος αν ειναι λιγα.