Μπορεί η Microsoft να ετοιμάζει το Xbox Series X, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σταμάτησε ή θα σταματήσει την ανάπτυξη του Xbox One.
Μπορεί η Microsoft να ετοιμάζει το Xbox Series X, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σταμάτησε ή θα σταματήσει την ανάπτυξη του Xbox One.
Αφαίρεση οπτικού μέσου με το χειριστήριο
Σύμφωνα με έναν χρήστη του reddit, τον rockstarleopard, ο οποίος συμμετέχει στο Xbox Preview Program, η εταιρεία πρόσθεσε πρόσφατα την επιλογή οι χρήστες να μπορούν να αφαιρούν τον οπτικό δίσκο που είναι μέσα στην κονσόλα με το πάτημα του κουμπιού X από το χειριστήριο.
Το Xbox One είναι μία κονσόλα 7 χρόνων και υπάρχει πιθανότητα το κουμπί εξαγωγής των οπτικών δίσκων να παρουσιάζει προβλήματα, ειδικά σε όσους χρήστες συνηθίζουν να χρησιμοποιούν φυσικά αντίγραφα των παιχνιδιών.
Σε περίπτωση λοιπόν που το εξωτερικό κουμπί του αναγνώστη οπτικών δίσκων υπολειτουργεί, η μόνη λύση που έχει ο χρήστης στη διάθεση του είναι να χρησιμοποιήσει έναν συνδετήρα. Σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχει η Microsoft στη σελίδα βοήθειας του Xbox One.
Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το χαρακτηριστικό ήταν διαθέσιμο στο Xbox 360. Ωστόσο, η Microsoft επέλεξε να μην το ενσωματώσει στο Xbox One.
Αν και η χρήση των οπτικών δίσκων έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια, οι χρήστες που επιλέγουν να χρησιμοποιούν ακόμη φυσικά αντίγραφα παιχνιδιών είναι αρκετοί. Σύμφωνα με τον rockstarleopard, το χαρακτηριστικό θα διατεθεί και στους χρήστες του Adaptive Controller της Microsoft.
Προς το παρόν το χαρακτηριστικό είναι διαθέσιμο μόνο για τους χρήστες που είναι γραμμένοι στο Xbox Preview Program. Αναμένεται να διατεθεί σε όλους τους χρήστες τις επόμενες εβδομάδες.
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Η μαγκιά θα ήταν να έβαζε το επόμενο μόνο του χαχαχααχχα
Άργησε να το βάλει στο xbox One ενώ το είχε στο 360..
Μονο η Microsoft αυτά
Όλο άχρηστες λειτουργίες βλέπουμε στις νέες κονσόλες.. Μάλλον δεν έχουν να βγάλουν κάτι καλύτερο