Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, το Xbox Series X σύντομα αποκτάει μενού πιο υψηλής ανάλυσης (από 1080p που είναι τώρα) όταν είναι συνδεδεμένο σε 4K τηλεόραση.
OLED vs Mini LED: 5 λόγοι που οι gamers επιλέγουν το ένα απο τα δυο
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Μα είχα χάσει τον ύπνο μου τόσο καιρό
ε ναι ολοι κατοχοι xbox βλεπανε ονειρα με το μενου του να ειναι 4Κ….Κάποιοι θα το αναφέρουν σε διλήμματα επιλογής κονσόλας για αγορά…
Ε-ΠΙ-ΤΕ-ΛΟΥΣ
Θα κοιμηθώ ήσυχος πλεον 😂
Πέρα από την πλάκα, αυτό είναι κάτι που έπρεπε να είχε γίνει, αλλά & να μη γινόταν η αλήθεια είναι ότι την κονσόλα την παίρνεις για το παιχνίδι & όχι για να βλέπεις το μενού. Ωστόσο εννοείται είναι καλοπροαίρετη προσθήκη.
Το έχω 2μηνες το θηρίο έχω παίξει αρκετά κι ούτε καν το παρατήρησα! Μάλλον με απορρόφησε το gamepass και ξέχασα και μενού και όλα 😁