Microsoft: Με machine learning θα βελτιώσει τα γραφικά των παιχνιδιών

Microsoft, Microsoft: Με machine learning θα βελτιώσει τα γραφικά των παιχνιδιών

To 2018, η Microsoft εξαγόρασε την PlayFab, μία εταιρεία η οποία δημιουργεί εργαλεία για back-end υποστήριξη παιχνιδιών μέσω cloud. Δύο χρόνια μετά, ο ιδρυτής της PlayFab, James Gwertzman, έχει γίνει ο Γενικός Διευθυντής της Microsoft Game Stack, η οποία ενσωματώνει όλα τα gaming τμήματα του τεχνολογικού κολοσσού.

Πλέον, η PlayFab αξιοποιεί στο έπακρο την ισχύ του δικτύου Azure της Microsoft. Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρείας θα μπορούσαν να αλλάξουν μια για πάντα τη gaming βιομηχανία και την ποιότητα των παιχνιδιών.

O James Gwertzman μίλησε στο VentureBeat. Σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης ανέλυσε κάθε πτυχή του πολύπλοκου χάρτη που ακούει στο όνομα “η επόμενη γενιά παιχνιδιών και η ανάπτυξη τους”.

Το AI που τελειοποιεί τα textures

Ένα από τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του Γενικού Διευθυντή της Microsoft Game Stack είναι η αναφορά του στο machine learning και το πώς μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση των textures στα παιχνίδια.

Ο ίδιος ανέφερε ότι ένα από τα στούντιο της Microsoft πειραματίζεται με τη χρήση μοντέλων machine learning (ML) για την παραγωγή asset. Χρησιμοποιούν textures χαμηλής ανάλυση και με τη βοήθεια ML αυξάνουν την ανάλυση τους σε πραγματικό χρόνο. Μάλιστα ισχυρίζεται ότι το αποτέλεσμα είναι τόσο καλό λες και η όλη διαδικασία πραγματοποιήθηκε από άνθρωπο.

Επιπλέον, τονίζει ότι η χρήση αυτού του AI καταργεί την ανάγκη χρήσης textures υψηλής ανάλυσης. Όπως αναφέρει, δεν υπάρχει λόγος κάποιος να χρησιμοποιεί 2K γραφικά για να έχει αντίστοιχη ποιότητα. Μπορεί πάντα να κάνει χρήση low-res textures τα οποία γίνονται upscale. Σύμφωνα με τον ίδιο, η διαφορά μεταξύ ενός 2K και ενός upscale 2K περνά απαρατήρητη μέσα στα παιχνίδια.

Στη συγκεκριμένη φάση, το AI που αναπτύσσουν λειτουργεί μόνο σε συγκεκριμένα σύνολα, διότι μπορεί να εκπαιδευτεί μόνο με ένα texture map. Έτσι, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ίδιο ML μοντέλο σε δύο διαφορετικά παιχνίδια. Στο μέλλον ίσως δημιουργηθούν δυναμικά μοντέλα που θα λειτουργούν σε πολλαπλούς τίτλους.

Στο τέλος, ο James Gwertzman αναφέρει ότι η Microsoft είναι μία εταιρεία που στόχο έχει την αύξηση της παραγωγικότητας. Ακόμη και ο ίδιος δεν γνωρίζει πώς θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους προγραμματιστές στο να επιτύχουν περισσότερα, αλλά πάντα αναζητούν τρόπους και προσπαθούν να αναπτύσσουν νέες εξελιγμένες λύσεις.

Πηγή

Ο Χάρης Αναγνωστόπουλος είναι τρελαμένος με την τεχνολογία από την ημέρα που μπορεί να θυμάται τον εαυτό του. Είναι τελειομανής και ψυχαναγκαστικός. Τεράστιο ψώνιο για αυτό και κάνει ανακύκλωση στις σακούλες και άλλα τέτοια είδη, άλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος. "Αν έχεις χιούμορ γέλασε και περιέργεια ψάξε".

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Samsung One UI

One UI 6.1: Διαθέσιμο στις σειρές Galaxy S22 και S21 & στα Fold 4, Fold 3, Flip 4 και Flip3

Μαζικές ενημερώσεις One UI 6.1 εξαπέλυσε σήμερα η Samsung, με το skin να είναι πλέον διαθέσιμο σε πολλές περισσότερες συσκευές.

Games featured Meta Oculus

Batman: Arkham Shadow: Το νέο VR game αποκλειστικά για το Meta Quest 3

H Camouflaj και η Oculus Studios ανακοίνωσαν το νέο παιχνίδι VR “Batman: Arkham Shadow” που θα είναι αποκλειστικό για το Meta Quest 3.

Smartphones Apple featured iPhone

iOS 17.5 beta: Θα επιτρέπει στο Find My να είναι ενεργό όταν το iPhone είναι για επισκευή

Σύντομα η Apple θα επιτρέπει στους χρήστες iPhone να στέλνουν τη συσκευή τους για επισκευή χωρίς να απενεργοποιούν το Find My.

Smartphones AnTuTu featured Qualcomm Snapdragon

Snapdragon 8 Gen 3: Κυρίαρχος στο AnTuTu τον Απρίλιο

Στην αρχή κάθε μήνα, οι άνθρωποι πίσω από το AnTuTu δημοσιεύουν δύο γραφήματα που αντιπροσωπεύουν τον προηγούμενο μήνα.