On line 8 στα 10 ελληνόπουλα
Οκτώ στους δέκα μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄δημοτικού χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό υπολογιστή και περίπου το 65% έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο, στοιχείο που αποδεικνύει ότι η χρήση Η/Υ και η περιήγηση στο Διαδίκτυο έχουν μπει για τα καλά στη ζωή των ελληνόπουλων με όλες τις θετικές, αλλά και τις αρνητικές συνέπειες. Στην έρευνα απάντησαν 602 μαθητές από 28 […]