Την Παρασκευή 04 Ιουλίου 2008 σε γνωστό ξενοδοχείο στο νησί της Ρόδου, πραγματοποιήθηκε η έναρξη της ετήσιας συνάντησης των εκπροσώπων των 120 Alpha Copy/ Nokia Stores Ελλάδας για τα 10 έτη επιχειρηματικής δράσης του δικτύου, η οποία ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Κυριακή 06 Ιουλίου 2008. Στη συνάντηση ο Πρόεδρος της εταιρίας, κος Σ.Ι. Κωνσταντινίδης, αλλά και τα διευθυντικά στελέχη της Alpha Copy/ Nokia παρουσίασαν τη νέα Στρατηγική της εταιρίας, που παραμένει εστιασμένη στην αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών της Nokia στην ελληνική αγορά.
Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάστηκε ένα ευρύ φάσμα εξειδικευμένων θεμάτων όπως:
– Στρατηγική ανάπτυξη των Alpha Copy/ Nokia Stores στην Ελλάδα και στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
– Ποιοτική εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση Πελάτη.
– Μεταφορά τεχνογνωσίας και διασφάλιση της τεχνολογικής εξειδίκευσης.
Με βασικό γνώμονα τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών, τα σημεία εξυπηρέτησης Alpha Copy/ Nokia Stores αναβαθμίζονται, παρέχοντας εξειδίκευση και ποιοτική εξυπηρέτηση στον έλληνα καταναλωτή μέσα από συνολικές ολοκληρωμένες λύσεις. Αντιπροσωπεύουν το σύνολο των προϊόντων Nokia και τις νέες πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες, ενώ συγχρόνως εκπαιδεύουν το κοινό τα απαραίτητα κριτήρια επιλογής των πολλαπλών προϊόντων που καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες τους Σε όλες τις κατηγορίες που απευθύνονται.
Από το 1998 έως σήμερα, το δίκτυο καταστημάτων Alpha Copy/ Nokia Stores αποτελεί έναν από τους πλέον επιτυχημένους θεσμούς στη δυναμικά αναπτυσσόμενη αγορά της τηλεπικοινωνιακής τεχνολογίας, με διαφοροποίηση στην παρεχόμενη τεχνική εξυπηρέτηση ολοκληρωμένη υποστήριξη των εταιρικών συνεργατών και πιστών καταναλωτών κινητών τηλεφώνων Nokia.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος της Alpha Copy/ Nokia κύριος Σ. Ι. Κωνσταντινίδης:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους παρευρέθησαν στην ετήσια συνάντηση για τα Alpha Copy / Nokia Stores. Μέσα από τη συνάντηση αυτή αναπτύχθηκαν οι νέοι συγκεκριμένοι Στόχοι διεύρυνσης του συγκεκριμένου δικτύου στο άμεσο μέλλον με γνώμονα την Ποιοτική εξυπηρέτηση του τελικού καταναλωτή.
Για την επιτυχή εξυπηρέτηση του τελικού καταναλωτή χρειάζεται η συνεχής αναβάθμιση σε όλους του ς τομείς δραστηριοποίησής μας ώστε οι εταιρικοί συνεργάτες μας να συνεχίσουν να μας εμπιστεύονται και να μας προωθούν τα προϊόντα, με τια νέα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και τις καινοτομίες στις ψηφιακές υπηρεσίες ώστε να ικανοποιούμε πλήρως τους κοινούς μας πελάτες.»
ΣΥΖΗΤΗΣΗ