Apple και Google: Τα top brands στον κόσμο

5

Για 3η συνεχόμενη χρονιά Google και Apple βρίσκονται στην κορυφή της λίστας της Interbrand ως τα brands με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο. Η επίσημη λίστα δείχνει ότι ο τεχνολογικός τομέας είναι κυρίαρχος, με τις περισσότερες θέσεις στο top 10 να καταλαμβάνονται από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της τεχνολογίας.

Το brand της Apple έχει αξία 170 δισεκατομμυρίων δολαρίων και η Google ακολουθεί με 120 δισεκατομμύρια δολάρια, αυτό σημαίνει 43% και 12% αύξηση για την κάθε μια αντίστοιχα. Η αξία υπολογίζεται με βάση τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, την ικανότητα του brand να επηρεάσει την απόφαση του καταναλωτή για αγορά και μέχρι ποιο βαθμό μπορεί το brand μπορεί να υποστηρίξει την premium τιμή.

Η Microsoft άλλαξε θέση με την IBM (πήγε στην 5η θέση) και καταλαμβάνει την τέταρτη θέση στο top 10. Η Samsung παραμένει σταθερή στην 7η θέση ενώ η Amazon από την 15η θέση πέρσι, σκαρφάλωσε στην 10η φέτος. Τα άλλα brands της δεκάδας είναι Coca-Cola, Toyota, General Electric και McDonald’s.

Νέα είσοδος στη λίστα είναι η Lenovo παίρνοντας την 100η θέση, γίνεται ο δεύτερος Κινέζος στη λίστα μετά την περσινή είσοδο της Huawei, ενώ μπήκε και το το PayPal που βρίσκεται στην 97η θέση.

Nokia και Nintendo βγήκαν από τη λίστα. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο της λίστας είναι η παρουσία της Volkswagen, η οποία έπεσε από την θέση 31 στην 35 και έχασε το 9% της αξίας της. Να θυμίσουμε το πρόσφατο τεράστιο σκάνδαλο με το πειραγμένο λογισμικό στα αυτοκίνητά της.

top brands

Πηγή: 1,2

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
5 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Animamundi

Ο Ζερβουδάκης δεν μπήκε?

Ermis

XIAOMI

παπαροκάς tiamat

Αντε και το techblog του χρονου μεσα…!
Αλλα και η φιρμα στυλιανος βασιλης εχει δυναμωσει αρκετα και εχει μπει δυναμικα στα top brand names

man

Μπράβο στην Lenovo!!!!!

Ιωάννης jb

Ενα λινκ για να δούμε την πλήρη λίστα θα ήταν καλά να υπήρχε…

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα