ClientIQ: Έλληνες καταναλωτές και προγράμματα επιβράβευσης

client iq logo

Η ClientIQ παρουσίασε τα αποτελέσματά της έρευνας που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την εταιρεία Focus Bari με θέμα “Πόσο τα προγράμματα επιβράβευσης επηρεάζουν τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών”.

Όπως προέκυψε από την έρευνα, τα προγράμματα επιβράβευσης παρουσιάζουν εξαιρετικά υψηλή διείσδυση. Συγκεκριμένα, το 97% των καταναλωτών είναι εγγεγραμμένοι σε τουλάχιστον ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, ενώ ο μέσος καταναλωτής έχει στο πορτοφόλι του 8.3 προγράμματα επιβράβευσης.

Επιπλέον, όπως προκύπτει, ο μέσος Έλληνας καταναλωτής έχει στην κατοχή του προγράμματα επιβράβευσης από 5 διαφορετικούς κλάδους, με τον κλάδο των Super Market να παρουσιάζει την υψηλότερη διείσδυση σε ποσοστό 92%. Ακολουθεί ο κλάδος των Τραπεζών με ποσοστό 77% και ο κλάδος των Μεταφορών με ποσοστό διείσδυσης 73%.

Ιδιαίτερα υψηλή εμφανίζεται και η επίδραση των προγραμμάτων επιβράβευσης στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων. Σύμφωνα με την έρευνα, το 80% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι κάνουν συστηματική χρήση των προγραμμάτων που έχουν στην κατοχή τους, ενώ το 60% των ερωτηθέντων επιλέγουν συχνότερα για τις αγορές τους εταιρείες οι οποίες τους προσφέρουν επιβράβευση. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός, ότι μόνο 6% των καταναλωτών φαίνεται να μένει ανεπηρέαστο από την ύπαρξη προγραμμάτων επιβράβευσης και από την άλλη μεριά ένα 10% των πελατών να δηλώνει ότι αγοράζουν αποκλειστικά από εταιρείες που τους προσφέρουν επιβράβευση. Αξίζει να αναφέρουμε ότι πάνω από του μισούς ερωτηθέντες (55%) δήλωσαν ότι έχουν αυξήσει το ποσό που ξοδεύουν σε εταιρείες, οι οποίες τους προσφέρουν κάποια επιβράβευση.

Παράλληλα, η έρευνα της ClientIQ ανέδειξε ενδιαφέροντα στοιχεία αναφορικά με τις απαιτήσεις που εμφανίζονται να έχουν οι καταναλωτές από τις εταιρείες με τις οποίες συναλλάσσονται. Οι Έλληνες καταναλωτές – εκτός από την επιβράβευση- ζητούν πλέον από τις εταιρίες να «διαβάζουν» τις ανάγκες τους, όπως αυτές προκύπτουν από την καταναλωτική τους συμπεριφορά και να τους επικοινωνούν προσφορές που ταιριάζουν με αυτές. Ενδεικτικά, 8 στους 10 ερωτηθέντες δηλώνουν ότι θα χρησιμοποιούσαν περισσότερο τα προγράμματα που έχουν στην κατοχή τους, εφόσον λαμβάνουν προσωποποιημένες προσφορές σύμφωνες με τις δικές τους, προσωπικές ανάγκες.

Ταυτότητα έρευνας
Χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία CAWI (Computer Assisted Online Interviews) η συγκεκριμένη έρευνα πραγματοποιήθηκε από τη Focus Bari σε δείγμα 600 ατόμων, ηλικίας 18-54, αστικών περιοχών της Ελλάδας, οι οποίοι είναι οικείοι με τη χρήση του Internet

Σχετικά με την ClientIQ
H ClientIQ ιδρύθηκε το 2015 με όραμα την ανάδειξη της στον ηγέτη της Ελληνικής και Βαλκανικής αγοράς μέσα από την παροχή εξελιγμένων εργαλείων διαχείρισης πελατολογίου και πιστότητας πελατών που απαντούν αποτελεσματικά στις ανάγκες της αγοράς. Η εταιρεία θέτει στο επίκεντρο τον καταναλωτή και στοχεύει στη μέγιστη αξιοποίηση του πελατολογίου των εταιρειών που εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο της, μέσα από την προσφορά ολοκληρωμένων πακέτων που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αναφορικά με customer analytics, στοχευμένες στρατηγικές marketing και πωλήσεων, δημιουργία ή βελτιστοποίηση προγραμμάτων επιβράβευσης καθώς και με σχεδιασμό και υλοποίηση αποτελεσματικών διαδικασιών πωλήσεων.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business SpaceX

DearMoon: Ιάπωνας επιχειρηματίας μας καλεί σε ταξίδι στο φεγγάρι

Ο Ιάπωνας δισεκατομμυριούχος Yusaku Maezawa ανακοινώνει το DearMoon με σκοπό να βρει τα μέλη του πληρώματος που θα τον συνοδεύσουν στη Σελήνη.

Business China

O Jack Ma χάνει τον τίτλο του πλουσιότερου ανθρώπου στην Κίνα

Ο λόγος είναι ότι οι κινεζικές Αρχές έχουν βάλει στο μικροσκόπιο την οικονομική δραστηριότητα του Jack Ma.

Business Amazon

H Amazon αλλάζει το εικονίδιο της εφαρμογής για τις iOS και Android συσκευές

Έντονη ήταν η αντίδραση με τον παραλληλισμό του εικονιδίου λόγω της παρομοίωσης με τον Αδόλφο Χίτλερ γεγονός που συνοδεύτηκε με την αλλαγή του εικονιδίου.

Business Cisco

Cisco Digital Talks: Διάλλογοι στο Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Δεξιοτήτων

Σκοπός μας είναι η προώθηση νέων ιδεών, καινοτόμων προσεγγίσεων, και η ανάπτυξη του διαλόγου σε θέματα που αφορούν: την τεχνολογία, την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.