Business

DIZO: Φτάνει το 1 εκατομμύριο πελάτες μέσα σε πέντε μήνες στην Ινδία

Την περασμένη εβδομάδα, η DIZO – η πρώτη μάρκα στο οικοσύστημα Realme TechLife – αποκάλυψε ότι πούλησε 100.000 μονάδες του DIZO Watch 2 στην Ινδία μέσα σε 40 μέρες από την πρώτη πώληση.

Σήμερα, η εταιρεία γιορτάζει ένα ακόμη ορόσημο αφού κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερους από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ινδία μέσα σε πέντε μήνες από το ντεμπούτο της στις 25 Μαΐου 2021.

Μέχρι στιγμής, τα προϊόντα που διαθέτει η DIZO στην Ινδία περιλαμβάνουν ασύρματα ακουστικά, smartwatches και feature phones. Πουλάει επίσης πιστολάκια μαλλιών και κουρευτικά για γένια.

Αν και η εταιρεία δεν αποκάλυψε ποιο προϊόν απέφερε τα περισσότερα έσοδα, η DIZO είπε, “προϊόντα όπως το DIZO Watch 2, το DIZO GoPods D, το DIZO Wireless και το DIZO Buds Z και τα τηλέφωνα με δυνατότητες πέταξαν από τα ράφια”.

Τα προϊόντα DIZO είναι διαθέσιμα για αγορά στην Ινδία μέσω του Flipkart και επιλεγμένων καταστημάτων λιανικής σε όλη τη χώρα, και η εταιρεία έχει επίσης δραστηριότητες στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Νότια Αμερική, την Αφρική και ορισμένες ασιατικές χώρες.

Επεξεργάστηκε την 24 Νοεμβρίου 2021 18:42

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αντώνης Γιαγδζόγλου

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.