Την περασμένη εβδομάδα, η DIZO – η πρώτη μάρκα στο οικοσύστημα Realme TechLife – αποκάλυψε ότι πούλησε 100.000 μονάδες του DIZO Watch 2 στην Ινδία μέσα σε 40 μέρες από την πρώτη πώληση.
Σήμερα, η εταιρεία γιορτάζει ένα ακόμη ορόσημο αφού κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερους από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ινδία μέσα σε πέντε μήνες από το ντεμπούτο της στις 25 Μαΐου 2021.
So much to celebrate in such little time!
Once again, we’d like to thank the DIZO Squad for your tremendous love and support.
Leave the ☝️ emoji if you’ve been a part of the 1 million!#DIZO #realmeTechLife #BeDifferent pic.twitter.com/YxRZS7Rgi9
— DIZO (@DIZOTech) November 24, 2021
Μέχρι στιγμής, τα προϊόντα που διαθέτει η DIZO στην Ινδία περιλαμβάνουν ασύρματα ακουστικά, smartwatches και feature phones. Πουλάει επίσης πιστολάκια μαλλιών και κουρευτικά για γένια.
Αν και η εταιρεία δεν αποκάλυψε ποιο προϊόν απέφερε τα περισσότερα έσοδα, η DIZO είπε, “προϊόντα όπως το DIZO Watch 2, το DIZO GoPods D, το DIZO Wireless και το DIZO Buds Z και τα τηλέφωνα με δυνατότητες πέταξαν από τα ράφια”.
Τα προϊόντα DIZO είναι διαθέσιμα για αγορά στην Ινδία μέσω του Flipkart και επιλεγμένων καταστημάτων λιανικής σε όλη τη χώρα, και η εταιρεία έχει επίσης δραστηριότητες στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Νότια Αμερική, την Αφρική και ορισμένες ασιατικές χώρες.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ