Ένας στους πέντε εργαζόμενους έχει αποφύγει τηλεδιάσκεψη προσποιούμενος ότι η συσκευή του κάνει updates

, Ένας στους πέντε εργαζόμενους έχει αποφύγει τηλεδιάσκεψη προσποιούμενος ότι η συσκευή του κάνει updates

Το 21% των εργαζομένων επιβεβαίωσαν ότι προσποιήθηκαν ότι οι συσκευές τους εγκαθιστούσαν ενημερώσεις, ώστε να αποφύγουν να συμμετάσχουν σε τηλεδιάσκεψη. Αυτή η δικαιολογία είναι εύλογη επειδή οι ενημερώσεις λογισμικού μπορεί να διαταράξουν τις εργάσιμες ημέρες, με το ένα τρίτο (35%) των υπαλλήλων να δηλώνουν ότι έχουν καθυστερήσει σε μια σύσκεψη λόγω ενημερώσεων. Αυτά είναι τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας της Kaspersky με στόχο να αναδείξει τη στάση και τις συνήθειες των εργαζομένων απέναντι στις ενημερώσεις.

Οι συχνές συναντήσεις θεωρούνται ως ένα από τα πιο δυσάρεστα πράγματα στη ρουτίνα του γραφείου. Η μετάβαση στην τηλεργασία και οι εικονικές συναντήσεις χειροτέρεψαν την κατάσταση, καθώς οι άνθρωποι βίωσαν εξάντληση από τις βιντεοκλήσεις και ένιωσαν πιο κουρασμένοι στο τέλος της εργάσιμης ημέρας. Όπως δείχνει η πρόσφατη έρευνα της Kaspersky, ορισμένοι εργαζόμενοι βρήκαν μια δικαιολογία για να παραλείψουν ορισμένες από τις τηλεδιασκέψεις τους – προσποιήθηκαν ότι οι συσκευές εργασίας τους δεν ήταν διαθέσιμες λόγω ενημερώσεων.

Οι συνάδελφοί τους μπορεί να τους πίστεψαν, καθώς το πιο πιθανό είναι να έχουν βιώσει κι εκείνοι την εμπειρία της ανάγκης να ενημερώσουν μια συσκευή. Εκτός από τα χαμένα ραντεβού, το 37% των εργαζομένων έχουν χάσει μέρος της μη αποθηκευμένης εργασίας ή των δεδομένων τους όταν επανεκκινήθηκε το PC ή το laptop τους μετά την εγκατάσταση ενημερώσεων.

Συνολικά, ορισμένοι εργαζόμενοι βλέπουν αυτή τη διακοπή λειτουργίας της συσκευής ως ευκαιρία να χρονοτριβήσουν, με το 27% των ερωτηθέντων να παραδέχονται ότι έχουν εγκαταστήσει ενημερώσεις για να χάνουν σκόπιμα χρόνο στην εργασία. Ωστόσο, στους εργαζόμενους συνήθως δεν αρέσει όταν διακόπτεται η εργασία τους, οπότε το 65% επιθυμεί ενημερώσεις εκτός ωρών εργασίας για να διατηρηθεί η παραγωγικότητά τους.

«Συνήθως, οι ενημερώσεις πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών σε αθόρυβη λειτουργία και δεν επηρεάζουν μια επιχείρηση. Ωστόσο, για εφαρμοστούν στο σύστημα, απαιτείται επανεκκίνηση. Φυσικά, ορισμένα επιχειρηματικά θέματα δεν μπορούν να αναβληθούν, επομένως συνήθως ένας χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει επανεκκίνηση εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Όπως μπορούμε να δούμε, ορισμένα άτομα είτε χάνουν τέτοιες ειδοποιήσεις είτε δεν θέλουν να το κάνουν. Επομένως, η απαιτούμενη επανεκκίνηση μπορεί να συμβεί στην πιο άβολη στιγμή – ακριβώς πριν από μια σημαντική κλήση ή όταν γράφουν ένα μεγάλο email», σχολιάζει ο Egor Kharchenko, IT Service και Asset Group Manager στην Kaspersky.

Για να διευκολύνουν τις ενημερώσεις για υπαλλήλους και διαχειριστές πληροφορικής, η Kaspersky συνιστά στα τμήματα πληροφορικής τα εξής:

  1. Προγραμματίστε ενημερώσεις πιο κοντά στο τέλος της εργάσιμης ημέρας, όταν οι συσκευές είναι ακόμα ενεργοποιημένες και μπορούν να κατεβάσουν τις απαιτούμενες ενημερώσεις, αλλά η δραστηριότητα των εργαζομένων είναι συνήθως χαμηλότερη.
  2. Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε το wake-on-LAN. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει την ενεργοποίηση των σταθμών εργασίας μέσω του δικτύου, οπότε μπορείτε να κάνετε λήψη ενημερώσεων εκτός των ωρών εργασίας.
  3. Χωρίστε τους χρήστες σε διάφορες ομάδες, συμπεριλαμβανομένης μιας δοκιμαστικής ομάδας. Ενημερώστε τες μία προς μία, ώστε το τμήμα πληροφορικής να μπορεί να παρέχει οργανωμένα τη βοήθειά του σε όλους εάν κάτι πάει στραβά.
  4. Ενημερώστε το προσωπικό για τη λειτουργία AutoSave, καθώς μπορεί να αποθηκεύσει αυτόματα όλες τις αλλαγές του.
  5. Εγκαταστήστε μια λύση προστασίας τερματικού σημείου με δυνατότητες διαχείρισης κώδικα, όπως το Kaspersky Endpoint Security for Business. Επιπλέον, οι τεχνολογίες ανίχνευσης συμπεριφοράς και πρόληψης εκμετάλλευσης δεν επιτρέπουν στους κακόβουλους παράγοντες να αξιοποιήσουν unpatched ζητήματα ασφαλείας.

Εδώ μπορείτε να βρείτε την πλήρη έκθεση.

Δελτίο Τύπου

Μεγαλωμένος στην Πάτρα, ο Τάσος Παπανικολάου λατρεύει τα smartphones και οποιοδήποτε gadget μπορεί να κάνει την ζωή του πιο εύκολη και ευχάριστη. Σπουδάζει ηλεκτρολόγος - μηχανικός και συνεργάζεται με εταιρείες Stem στην Ισπανία.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Kaspersky

Threads: Έντονη δραστηριότητα απάτης γύρω από το νέο κοινωνικό δίκτυο

Οι ειδικοί της Kaspersky ανακάλυψαν παραπλανητικές τακτικές που χρησιμοποιούν οι κακόβουλοι χρήστες, εκμεταλλευόμενοι τη βάση δεδομένων της εφαρμογής.

Internet Kaspersky

Προσοχή! Νέα εκστρατεία phishing με στόχο χρήστες κρυπτονομισμάτων

Η εκστρατεία παρουσιάζει τις διαρκώς εξελισσόμενες τακτικές που χρησιμοποιούν οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου, αντανακλώντας την αυξανόμενη απήχηση των κρυπτονομισμάτων.

Internet Crypto Kaspersky

Αύξηση 40% στο phishing κρυπτονομισμάτων μέσα σε μόλις ένα έτος

Το 2022, τα anti-phishing συστήματα της Kaspersky απέτρεψαν 5 εκατομμύρια επιθέσεις phishing που σχετίζονταν με κρυπτονομίσματα, αριθμός αυξημένος κατά 40% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Internet Kaspersky Microsoft

Κατακόρυφη άνοδος επιθέσεων μέσω του Microsoft SQL Server

Ολοένα και περισσότεροι είναι οι hackers που επιδιώκουν να αποκτήσουν πρόσβαση μέσω του Microsoft SQL Server, όπως προειδοποιεί μια νέα έκθεση της Kaspersky.