Ενημέρωση από την ACS σχετικά με τα πρόσφατα δημοσιεύματα

4

Ενημέρωση από την ACS σχετικά με τα πρόσφατα δημοσιεύματα

Σε συνέχεια των πρόσφατων δημοσιευμάτων, σχετικά με την επιβολή πρόσθετης χρέωσης για τις υπηρεσίες της εταιρείας, διευκρινίζονται τα εξής:

• Η ACS και το δίκτυο των αντιπροσώπων της, που αποτελείται από ανεξάρτητες μικρές επιχειρήσεις με 270 καταστήματα πανελλαδικά, λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό πρωτόγνωρες συνθήκες πίεσης, λόγω της υπερβολικά αυξημένης ζήτησης (άνω του 60% σε παραδόσεις ηλεκτρονικών αγορών κατ’ οίκον), των ελλείψεων προσωπικού (μείωση κατά 20% λόγω των μέτρων προστασίας της υγείας) και των έκτακτων μέτρων αποφυγής συγχρωτισμού, τόσο στα κέντρα διαλογής, όσο και στα καταστήματά της. Η πρωτοφανής κατάσταση που επικρατεί, έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση στην παράδοση των αποστολών και τη μείωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών της.

• Η ACS, επιδιώκοντας να συνδράμει στην επείγουσα αυτή κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, επέλεξε, μεταξύ άλλων, να επιδοτήσει με €0,45 ανά αποστολή τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις-καταστήματά της, ώστε να πραγματοποιήσουν άμεσα τις απαραίτητες επενδύσεις σε πρόσθετο προσωπικό, αποθηκευτικούς χώρους, μεταφορικά μέσα κλπ. Για το σκοπό αυτό, ανακοίνωσε στους πελάτες της ισόποση έκτακτη χρέωση, από 1/4/20, προκειμένου να καλυφθεί μέρος του εκτιμώμενου πρόσθετου κόστους λειτουργίας. Αντίστοιχες ενέργειες έχουν γίνει και από διεθνείς εταιρείες ταχυμεταφορών εντός και εκτός Ελλάδας, οι οποίες εφαρμόζουν ανάλογο «emergency situation surcharge», προσπαθώντας να διατηρήσουν το επίπεδο των υπηρεσιών τους.

• Στις 3/4/20 η Διοίκηση της ACS ανακάλεσε την πρόσθετη χρέωση, αναγνωρίζοντας έμπρακτα την αναστάτωση που δημιουργήθηκε, και ανέλαβε να επιδοτήσει η ίδια τις επιχειρήσεις των συνεργατών της. Η εταιρεία εκφράζει τη λύπη της και διευκρινίζει ότι η εν λόγω χρέωση είχε προσωρινό χαρακτήρα και μοναδικό σκοπό να ενισχύσει τις επιχειρήσεις των αντιπροσώπων της, ώστε να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι παραδόσεις στα σπίτια κατά το επόμενο χρονικό διάστημα.

• Με αφορμή την προαναφερθείσα πρόσθετη χρέωση, έλαβε ευρεία δημοσιότητα μια ένταση στη σχέση της εταιρείας με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων, η οποία όμως ελάχιστα αφορούσε το θέμα της εν λόγω χρέωσης. Ο Σύλλογος είχε ζητήσει να αναλάβει η ACS την παράδοση 1.000.000 διδακτικών συγγραμμάτων στο σπίτι του κάθε φοιτητή. Στην προκειμένη περίπτωση η ACS είχε καταστήσει σαφές ότι, με τα σημερινά δεδομένα και ανεξαρτήτως τιμής χρέωσης, δεν είναι σε θέση να αναλάβει το υπέρογκο αυτό έργο, όπως της ζητήθηκε και αντιπρότεινε εναλλακτικές λύσεις. Ο Σύλλογος Εκδοτών, καθώς και το Υπουργείο Παιδείας, ενημερώθηκαν σχετικά την 31/3/20. Συνεπώς, δεν υπάρχει αθέτηση οποιασδήποτε δεσμευτικής συμφωνίας εκ μέρους της εταιρείας.

• Τέλος, η ACS γνωστοποιεί ότι δεν έχει αυξήσει τις τιμές των υπηρεσιών της κατά την τελευταία δεκαετία. Τουναντίον έχει προβεί σε επανειλημμένες μειώσεις τιμών, προχωρώντας ταυτόχρονα σε μεγάλες επενδύσεις και καινοτόμες λύσεις, που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών της. Επί 40 σχεδόν χρόνια η ACS είναι η πρώτη εταιρεία ταχυμεταφορών στη χώρα μας, με σημαντικό μερίδιο αγοράς, εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε όλη την Ελλάδα και με μοναδική της προτεραιότητα την εξυπηρέτηση επιχειρήσεων και καταναλωτών.

Σχετικά με την ACS

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 50 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία) και 3.000 εξειδικευμένους εργαζομένους, ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών. Η ACS επενδύει συνεχώς σε υποδομές και στο σχεδιασμό νέων πρωτοποριακών υπηρεσιών και προϊόντων για την πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των Πελατών της, ώστε να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες επικοινωνίας εκατοντάδων χιλιάδων επιχειρήσεων και ιδιωτών, με ταχύτητα, ασφάλεια και αξιοπιστία. Περισσότερες πληροφορίες για την ACS στο www.acscourier.gr

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
4 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Γιάννης

Κύριοι της ACS.
Εαν το προσωπικό δεν σας φτάνει λόγω της αυξημένης δουλειάς μπορείτε με άνεση να προχωρήσετε σε προσλήψεις. Υπάρχει ένας κουβάς πάνω απο 1μύριο ψυχές που περιμένει πως και πως για ένα κομμάτι ψωμί. Εάν θέλετε να κάνετε σωστά την δουλειά σας(όπως σωστά την κάνατε μέχρι τώρα) μπορείτε λοιπόν να προσλάβετε κάποιον απο την μεγάλύτερη στρατιά ανέργων που έχει δημιουργηθεί στην χώρα μας.
Ενώ ο υπουργός (Αδωνης) έχει ανακοινώσει ότι θα υπάρχει έλεγχος της αγοράς για αισχοκέρδεια εσείς προχωρήσατε σε αυξήσεις πάνω από 20%. Το ότι πήρατε τις αυξήσεις πίσω ενώ έχει γίνει καταγγελία εναντίον σας και μεγάλη δημοσιότητα αυτό δεν σας τιμά.
Το ότι δεν έχετε κάνει καμία αύξηση μέχρι τώρα δεν δικαιολογεί το γεγονός ότι εν καιρώ μεγάλης κρίσης και έκτακτης ανάγκης η εταιρία σας επέβαλε αυξήσεις.

Vendetta

Αγαπητή ACS. Ήξερες όταν έκανες αυξήσεις ότι ο κόσμος θα αντιδράσει – χαζή δεν είσαι γι αυτό και τόσα χρόνια παρέχεις ποιοτικές υπηρεσίες. Άρα για να κάνεις αυξήσεις κάποιο πρόβλημα υπήρχε. Ο μεσος Έλληνας όμως δεν ενδιαφέρεται για το πρόβλημα σου αλλα για την τσέπη του.
Πρέπει να προσλάβεις προσωπικό ως λύση στο πρόβλημά σου. Δηλαδή, αντί να λύσεις το πρόβλημα της ενδεχόμενης ρευστότητας, δεν θα το κάνεις, αλλά από την άλλη θα αυξήσεις τα λειτουργικά έξοδα.
Θέλεις να προσλάβεις προσωπικό? Σε ενημερώνουμε ότι τόσα χρόνια που προσλαμβάνεις από το Κουρδιστάν, ότι υπάρχουν 1 μύριο Έλληνες άνεργοι.
Τόλμησες και έκανες αυξήσεις που δεν μπορεί να κατανοήσει ο μέσος Έλληνας σε περίοδο κρίσης? Ντροπή σου!!!

ΥΓ: Αγαπητά μου μέλη. Σας ενημερωνω ότι αποχωρώ με ελαφρά πηδηματάκια απο το techblog. Σας ευχαριστώ όλους και σας εύχομαι δημιουργικές εντάσεις. Αυτό που κατανόησα τόσο καιρό είναι το εξής “οσο καλα επιχειρηματα και να έχεις τον πορωμένο και φανατισμένο δεν του αλλάζεις μυαλά”. Bella ciao!!!

stavag

Δεν εχουν προσωπικό αλλα τις παραγγελιες τις δέχονται
Στοιβαζουν τα πραγματα στον δρομο και στην βροχή εξω απο τα καταστήματά τους
Ενω οι οδηγοι εχουν τον ρολο της τηλεφωνητριας αφου δεν κάνουν διανομες
Πληρώνονται για να παραδιδουν δεματα στα σπιτια και στα γραφεια κατι που δεν γίνεται ποτε
Παιρνεις το δεμα σου μονο εαν πας στο καταστημα και περιμενεις σε ουρες 30-50 ατομων
Η μονη προσφορα σας θα ειναι οταν βάλετε λουκετο

Stathis

Δεν την πιάνω την δικαιολογία… Σε μια εταιρεία παραπάνω δουλειά, σημαίνει παραπάνω κέρδος όχι παραπάνω χασούρα. Όταν λοιπόν μια εταιρεία έχει παραπάνω δουλειά και πρέπει να πάρει παραπάνω προσωπικό, έστω εποχικό, το πληρώνει απ αυτό το παραπάνω κέρδος και δεν βάζει το κόστος στο προϊόν ειδικά όταν υπάρχει ανταγωνισμός.
Είναι σαν να πουλάω τυλιχτά σαν τρελός και να πρέπει να πάρω άλλον έναν υπάλληλο και να πω στους πελάτες “ξέρετε το τυλιχτό θα το πάω από 2,6 στα 3 ευρώ για να πληρώνω τον υπάλληλο επειδή έχω περισσότερη δουλειά και πουλάω περισσότερο” .
Κάτι χάνω εδώ…

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα