Επιστήμονας ανέπτυξε κινητήρα τύπου jet που μετατρέπει ηλεκτρισμό σε ωθητική ενέργεια

7

Το περασμένο Φθινόπωρο, ο καθηγητής του Wuhan University, Jau Tang, εργάστηκε πάνω σε ένα prototype κινητήρα που δε χρειάζεται καθόλου καύσιμα, καθώς μετατρέπει απευθείας τον ηλεκτρισμό σε ώθηση.

Σε συνέντευξη που παρέδωσε ο καθηγητής εξήγησε λίγο καλύτερα πως λειτουργεί η ιδέα του. Η συσκευή που ανέπτυξε χρησιμοποιεί μικροκύματα για να ενεργοποιήσει τον πεπιεσμένο αέρα σε plasma state και να τον εκρεύσει, σαν ένα jet. Ο Tang δηλώνει πως το εν λόγω επίτευγμα θα μπορούσε να μεγεθυνθεί, ώστε μελλοντικά να τροφοδοτεί μεγάλα επιβατικά αεροπλάνα, ακόμα και διαστημόπλοια.

Ο ίδιος δήλωσε:

“Ουσιαστικά, ο στόχος αυτής της τεχνολογίας είναι να δοκιμάσουμε να χρησιμοποιήσουμε τον ηλεκτρισμό και τον αέρα για να αντικαταστήσουμε τη βενζίνη. Η υπερθέρμανση του πλανήτη είναι μία μεγάλη απειλή για τον ανθρώπινο πολιτισμό και η τεχνολογία χωρίς ορυκτά καύσιμα με χρήση πλάσματος αέρα μικροκυμάτων μπορεί να είναι μία λύσει.”

Βέβαια, η επιστημονική κοινότητα βλέπει με πολύ σκεπτικισμό το εν λόγω εγχείρημα. Ο Christopher Combs, ερευνητής αεροδυναμικής στο University of Texas, δηλώνει ενδιαφέρον για τις βασικές αρχές της συσκευής του Tang, όμως κάτι τέτοιο φαντάζει απίθανο να φτάσει στο μέγεθος που απαιτείται για την ανύψωση ενός αεροπλάνου. Όπως και να έχει, παραμένει ένα ενδιαφέρον εγχείρημα που ίσως μελλοντικά, αν αναπτυχθεί σωστά, αλλάξει για πάντα τον πολιτισμό μας.

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
7 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Αλέξανδρος

Θα δούμε σπουδαία πράγματα στο κοντινό μέλλον και αυτή η εφεύρεση είναι μια απόδειξη.

AntonyT

Ωραίος ο τίτλος αλλά υπερβολικά «πιασάρικος». Θα μπορούσατε να πείτε “κινητήρας τύπου jet” που παραπέμπει σε άλλη μορφή τροφοδότησης ενέργειας (ηλεκτρισμό), γιατί εάν ο τίτλος ήταν 100% ακριβής θα είχαμε λύσει το παγκόσμιο πρόβλημα ενέργειας.

Κώστας Λεοντιάδης

Σε ευχαριστούμε για την υπόδειξη, ο τίτλος διορθώθηκε για να ανταποκρίνεται 100% στην πραγματικότητα. 🙂

AntonyT

Ευχαριστώ για την κατανόηση, το TechBlog είναι ένα σεβαστό ειδησεογραφικό site και δεν χρειάζεται, έστω και εκ παραδρομής, τέτοιους τίτλους όπως κάνουν άλλα site για να κάνει κάποιον να το διαβάσει.

Νικ

Μα το πρόβλημα είναι η αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας και κατά δεύτερο λόγο αν ο κινητήρας είναι ελικοφορος ή jet.

COVID-420-69

ωθητική lol, κινητική*

dem

σημαντικότατη εξέλιξη να δούμε πως θα την στηρίξουν (που πιστεύω θα γίνει)
ουσιαστικα ειναι το πλάσμα engines (που βλέπαμε στης scifi ταινιες )

Last edited 2 μήνες πριν by dem

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα