Ad Orchestrator ονομάζεται η νέα επιχειρηματική λύση της Ericsson για διαχείριση, εκπλήρωση και δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές. Οι πάροχοι μπορούν να καταγράφουν και να αξιοποιούν τα δεδομένα των καταναλωτών με σκοπό τη στοχοθέτηση. Μέσω web περιβάλλοντος τα διαφημιστικά γραφεία μπορούν να κλείνουν και να προγραμματίζουν στοχευόμενες διαφημιστικές καμπάνιες. Δείτε το βίντεο.
Ericsson: Πρόστιμο 206 εκατ. δολαρίων από τις ΗΠΑ
Η Ericsson καλείται να πληρώσει πρόστιμο 206,7 εκατομμυρίων δολαρίων στην αμερικανική δικαιοσύνη για να διευθετήσει μια υπόθεση διαφθοράς που συνδέεται με τη τζιχαντιστική οργάνωση Ισλαμικό Κράτος στο Ιράκ.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Προσθήκη σχόλιου