Ad Orchestrator ονομάζεται η νέα επιχειρηματική λύση της Ericsson για διαχείριση, εκπλήρωση και δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές. Οι πάροχοι μπορούν να καταγράφουν και να αξιοποιούν τα δεδομένα των καταναλωτών με σκοπό τη στοχοθέτηση. Μέσω web περιβάλλοντος τα διαφημιστικά γραφεία μπορούν να κλείνουν και να προγραμματίζουν στοχευόμενες διαφημιστικές καμπάνιες. Δείτε το βίντεο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πάνω από 1 δισ. άνθρωποι θα έχουν πρόσβαση σε 5G έως το τέλος του 2020
Δευτέρα, 30/11/2020 · Τάσος Παπανικολάου
Η Ericsson ανακοίνωσε πως σύμφωνα με τις προβλέψεις της, πάνω από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι θα έχουν πρόσβαση σε 5G έως το τέλος του 2020.
Μέχρι το 2025 θα υπάρχουν 2.6 δισ. συνδρομητές 5G
Τετάρτη, 27/11/2019 · Γιώργος Ανδρονικίδης
Οι συνδρομητές 5G θα φτάσουν έως το 2025 τους 2.6 δισεκατομμύρια χρήστες, σύμφωνα με αναφορά που κυκλοφόρησε η Ericsson.
Ericsson: Ο CEO, Hans Vestberg, αποχωρεί άμεσα
Δευτέρα, 25/07/2016 · Γιώργος Αρβανιτίδης
Ο CEO της Σουηδικής Ericsson, Hans Vestberg, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας αποχωρεί άμεσα από την θέση του, κάτι όμως που δεν είναι τόσο ξαφνικό.
Ericsson: 7 μηνύσεις κατά της Apple και ζητά απαγόρευση πωλήσεων
Σάββατο, 28/02/2015 · Λορένα Σιούτη
Τη μια μήνυση μετά την άλλη δέχεται η Apple καθώς μέσα στην εβδομάδα έγινε γνωστό ότι με απόφαση του δικαστηρίου καλείται να πληρώσει το ποσό των 532.9 εκατομμυρίων δολαρίων επειδή παραβίασε τις πατέντες της Smartflash. Σειρά παίρνει η Ericsson η οποία δεν υπέβαλε, ούτε μια ούτε δυο αλλά 7 μηνύσεις κατά της Apple για παραβίαση […]
ΣΥΖΗΤΗΣΗ