Ad Orchestrator ονομάζεται η νέα επιχειρηματική λύση της Ericsson για διαχείριση, εκπλήρωση και δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές. Οι πάροχοι μπορούν να καταγράφουν και να αξιοποιούν τα δεδομένα των καταναλωτών με σκοπό τη στοχοθέτηση. Μέσω web περιβάλλοντος τα διαφημιστικά γραφεία μπορούν να κλείνουν και να προγραμματίζουν στοχευόμενες διαφημιστικές καμπάνιες. Δείτε το βίντεο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ericsson: Με αρνητικό πρόσημο “έκλεισε” το 2022
Παρασκευή, 20/01/2023 · Σπύρος Τζάνης
Κατώτερα των εκτιμήσεων εμφανίστηκαν τα κέρδη της Ericsson για το δ’ τρίμηνο του 2022, με την εταιρεία να κάνει λόγο για οικονομικές αβεβαιότητες κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2023.
Apple και Ericsson τερματίζουν τη διαμάχη για τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας κινητής τηλεφωνίας
Σάββατο, 10/12/2022 · Αντώνης Γιαγδζόγλου
Η Ericsson ανακοίνωσε πως ήρθε σε συμφωνία άδειας χρήσης διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας με την Apple, με την οποία θα διευθετηθεί μακροχρόνια διαμάχη μεταξύ των δύο εταιρειών σχετικά με διπλώματα ευρεσιτεχνίας που σχετίζονται με την τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας.
Πάνω από 1 δισ. άνθρωποι θα χρησιμοποιούν 5G μέχρι το τέλος του 2022
Πέμπτη, 01/12/2022 · Σπύρος Τζάνης
Περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι θα συνδεθούν στο 5G μέχρι το τέλος του 2022, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Ericsson.
Ericsson: Επενδύσεις εκατομμυρίων σε ερευνητικό πρόγραμμα 6G στο Ηνωμένο Βασίλειο
Τετάρτη, 23/11/2022 · Σπύρος Τζάνης
H Ericsson προχωρά την ίδρυση ερευνητικής μονάδας στο Ηνωμένο Βασίλειο ως μέρος μιας επένδυσης πολλών εκατομμυρίων λιρών για την ενίσχυση των μελλοντικών δυνατοτήτων ασύρματης συνδεσιμότητας 6G.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ